- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Facebook: Παραπλανητικές διαφημίσεις για την κλιματική αλλαγή
Παρά τα υψηλά μέτρα που ισχυρίζεται ότι λαμβάνει
Το Facebook επιτρέπει τις παραπλανητικές διαφημίσεις που αμφισβητούν την κλιματική αλλαγή σύμφωνα με νέα έρευνα που έγινε.
Παρά το γεγονός ότι ισχυρίζεται ότι λαμβάνει μέτρα για την καταπολέμησή του, έρευνα έδειξε πως το Facebook επιτρέπει τις παραπλανητικές διαφημίσεις που αμφισβητούν την κλιματική αλλαγή.
Η ομάδα InfluenceMap χρησιμοποίησε τα δεδομένα των διαφημίσεων του Facebook και εντόπισε 51 αναρτήσεις που αρνούνται ότι υπάρχει σύνδεση μεταξύ της ανθρώπινης δραστηριότητας και της κλιματικής αλλαγής, τις οποίες είδαν συνολικά 8 εκατομμύρια φορές κατά το πρώτο μισό του 2020.
Και αυτό παρά την απαγόρευση των παραπλανητικών διαφημίσεων στο Facebook, το οποίο επανέλαβε για μία ακόμη φορά τον Σεπτέμβριο ότι «δεσμεύεται να πολεμήσει κατά της κλιματικής αλλαγής».
Από τις 51 διαφημίσεις που εντοπίστηκαν μόνο μία αποσύρθηκε από τον ιστότοπο, ενώ οι υπόλοιπες παρέμειναν ενεργές για όλο το διάστημα για το οποίο είχαν πληρώσει οι εταιρείες.
Σύμφωνα με την έκθεση αυτή, τέσσερις αμερικανικές, συντηρητικές ομάδες βρίσκονται πίσω από τις περισσότερες διαφημίσεις, ενώ το συνολικό ποσό που δαπανήθηκε για αυτές ανέρχεται σε 42.000 δολάρια.
Τις διαφημίσεις αυτές είδαν κυρίως άνδρες άνω των 55 ετών, από τις πολιτείες Ουαϊόμινγκ και Τέξας.
Οι διαφημίσεις χρησιμοποιούν δύο βασικές στρατηγικές: η πρώτη συνίσταται στο να επιτίθενται στην αξιοπιστία της επιστήμης για το κλίμα, αναφέροντας κυρίως ότι δεν υπάρχει επιστημονική συμφωνία για το θέμα. Η δεύτερη στρατηγική ήταν η αμφισβήτηση των επιπτώσεων των αερίων του θερμοκηπίου στην κλιματική αλλαγή.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.