- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μεγάλες αλλαγές έρχονται στο Facebook
Πώς η επιλογή «dark mode» καθιστά περισσότερο minimal το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης
Το Facebook αλλάζει όψη και οι πρώτοι χρήστες είχαν την τύχη να το δουν με τα ίδια τους τα μάτια.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είχε κάνει την αρχή πριν από λίγες ημέρες, γνωστοποιώντας ότι έρχονται σημαντικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Facebook. «Αυτή θα είναι η αλλαγή που θα κάνουμε και πιστεύω ότι θα εκνευρίσει πολλούς ανθρώπους» είχε πει, υπογραμμίζοντας: «Ειλικρινά, η παλιά προσέγγιση εκνεύριζε πολλούς επίσης. Οπότε ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία προσανατολίζεται να αλλάξει ριζικά την όψη στο δημοφιλές αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Και όπου όψη, βάλτε δίπλα τις λέξεις «dark mode». Ήτοι, ξεχάστε το λευκό φόντο και πείτε «καλώς ήρθες» στο μαύρο. Φυσικά, το συγκεκριμένο μοτίβο είναι ήδη γνωστό σε όσους χρησιμοποιούν το Messenger, με αρκετούς μάλιστα να το έχουν υιοθετήσει, καθώς -όπως λένε- είναι περισσότερο ξεκούραστο και διευκολύνει την ανάγνωση και την παρακολούθηση καθώς ο αντίχειρας δεν σταματά το scroll down.
Το πέρασμα του Facebook σε «dark mode» αποτελεί μια από τις προωθούμενες μορφολογικές αλλαγές που θα κάνουν το Facebook περισσότερο minimal, με απώτερο στόχο την ευκολότερη χρήση του. Ήδη, σε λειτουργικό-διαχειριστικό επίπεδο, το «Creator Studio» ήρθε για να λύσει τα χέρια των χρηστών, πετυχαίνοντας άμεσο, γρήγορο και ξεκάθαρο προγραμματισμό αναρτήσεων με τα λιγότερα δυνατά κλικ.
Εκτός, λοιπόν, ότι η νέα αρχική σελίδα θα είναι πολύ πιο απλή, το φόντο θα μαυρίζει κατά τις βραδινές ώρες, ώστε να είναι περισσότερο ξεκούραστο στο μάτι του χρήστη. Η αλλαγή αυτή γίνεται και για μεγαλύτερη εξοικονόμηση μπαταρίας. Δεν έχει περάσει καιρός, εξάλλου, από την έρευνα της Google, βάσει της οποίας τα pixel με έντονο χρώμα «τραβούν» περισσότερη ενέργεια σε σχέση με εκείνα που τοποθετούνται στη... σκοτεινή πλευρά της παλέτας.
Προκειμένου, μάλιστα, να δώσει και μια πρώτη γεύση για αυτήν τη ριζική αλλαγή στην εμφάνιση, το Facebook επέλεξε τυχαία χρήστες smartphones, επιτρέποντάς τους να δουν το νέο φόντο. Η αλλαγή σε «dark mode» θα γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο θα βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας.
Πέρα, όμως, από το φόντο, αλλαγές έρχονται και στις γραμματοσειρές (σ.σ. θα είναι μεγαλύτερες), ενώ ενεργοποιούνται πρόσθετα εργαλεία για τη βέλτιστη περιήγηση. Μεταξύ άλλων θα προσφέρεται η λειτουργία «Αποθήκευση θέσης». Μέσω αυτής ο χρήστης θα μπορεί να επιστρέφει σε ένα σημείο που εστίασε κατά την περιήγησή του, ακόμα και μετά την έξοδό του από το news feed. Και όλα αυτά χωρίς κόπο και άμεσα.