Μεγάλες αλλαγές έρχονται στο Facebook
Πώς η επιλογή «dark mode» καθιστά περισσότερο minimal το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![facebook234234.jpg facebook234234.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/02/07/facebook234234.jpg)
Το Facebook αλλάζει όψη και οι πρώτοι χρήστες είχαν την τύχη να το δουν με τα ίδια τους τα μάτια.
Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ είχε κάνει την αρχή πριν από λίγες ημέρες, γνωστοποιώντας ότι έρχονται σημαντικές αλλαγές στο περιεχόμενο του Facebook. «Αυτή θα είναι η αλλαγή που θα κάνουμε και πιστεύω ότι θα εκνευρίσει πολλούς ανθρώπους» είχε πει, υπογραμμίζοντας: «Ειλικρινά, η παλιά προσέγγιση εκνεύριζε πολλούς επίσης. Οπότε ας δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό».
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία προσανατολίζεται να αλλάξει ριζικά την όψη στο δημοφιλές αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Και όπου όψη, βάλτε δίπλα τις λέξεις «dark mode». Ήτοι, ξεχάστε το λευκό φόντο και πείτε «καλώς ήρθες» στο μαύρο. Φυσικά, το συγκεκριμένο μοτίβο είναι ήδη γνωστό σε όσους χρησιμοποιούν το Messenger, με αρκετούς μάλιστα να το έχουν υιοθετήσει, καθώς -όπως λένε- είναι περισσότερο ξεκούραστο και διευκολύνει την ανάγνωση και την παρακολούθηση καθώς ο αντίχειρας δεν σταματά το scroll down.
Το πέρασμα του Facebook σε «dark mode» αποτελεί μια από τις προωθούμενες μορφολογικές αλλαγές που θα κάνουν το Facebook περισσότερο minimal, με απώτερο στόχο την ευκολότερη χρήση του. Ήδη, σε λειτουργικό-διαχειριστικό επίπεδο, το «Creator Studio» ήρθε για να λύσει τα χέρια των χρηστών, πετυχαίνοντας άμεσο, γρήγορο και ξεκάθαρο προγραμματισμό αναρτήσεων με τα λιγότερα δυνατά κλικ.
Εκτός, λοιπόν, ότι η νέα αρχική σελίδα θα είναι πολύ πιο απλή, το φόντο θα μαυρίζει κατά τις βραδινές ώρες, ώστε να είναι περισσότερο ξεκούραστο στο μάτι του χρήστη. Η αλλαγή αυτή γίνεται και για μεγαλύτερη εξοικονόμηση μπαταρίας. Δεν έχει περάσει καιρός, εξάλλου, από την έρευνα της Google, βάσει της οποίας τα pixel με έντονο χρώμα «τραβούν» περισσότερη ενέργεια σε σχέση με εκείνα που τοποθετούνται στη... σκοτεινή πλευρά της παλέτας.
![facebook23423423.jpg facebook23423423.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/facebook23423423.jpg)
Προκειμένου, μάλιστα, να δώσει και μια πρώτη γεύση για αυτήν τη ριζική αλλαγή στην εμφάνιση, το Facebook επέλεξε τυχαία χρήστες smartphones, επιτρέποντάς τους να δουν το νέο φόντο. Η αλλαγή σε «dark mode» θα γίνεται με το πάτημα ενός κουμπιού, το οποίο θα βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας.
Πέρα, όμως, από το φόντο, αλλαγές έρχονται και στις γραμματοσειρές (σ.σ. θα είναι μεγαλύτερες), ενώ ενεργοποιούνται πρόσθετα εργαλεία για τη βέλτιστη περιήγηση. Μεταξύ άλλων θα προσφέρεται η λειτουργία «Αποθήκευση θέσης». Μέσω αυτής ο χρήστης θα μπορεί να επιστρέφει σε ένα σημείο που εστίασε κατά την περιήγησή του, ακόμα και μετά την έξοδό του από το news feed. Και όλα αυτά χωρίς κόπο και άμεσα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι έδειξε επιστημονική έρευνα
Τα νέα σχόλια θα είναι προσωρινά και ημι-ιδιωτικά
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι δεν αποκλείεται να επαναληφθεί
Ο Βρετανός γιατρός και Παραολυμπιονίκης εκπαιδεύτηκε με επιτυχία από την ESA
Ανοιχτές οι αιτήσεις έως τις 31 Ιουλίου
Τι έγραψε στην πλατφόρμα για την απόφασή του αυτή
Όταν συναντήθηκαν το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Apollo 18 και το σοβιετικό Soyuz 19
Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί σε μελλοντικές αποστολές
Τα πιο δημοφιλή της ψηφιακής εποχής και όσα κρύβονται από πίσω τους
Το ζευγάρι των γαλαξιών Arp 142 βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης εδώ και δεκάδες εκατομμύρια χρόνια
Η τεχνολογία θεωρείται πιο αποδοτική και φιλική στο περιβάλλον
Το πιο ολοκληρωμένο απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στη Βρετανία εδώ και έναν αιώνα
Γρήγορες και απλές συμβουλές για να οργανώσετε όπως εσείς θέλετε τα email σας
Απλά tips για λήψη φωτογραφιών και βίντεο χωρίς περιορισμούς σε ό,τι συσκευή τηλεφώνου και αν έχετε
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.