- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Ανάλυση: Ο αντίκτυπος του Facebook στην Ευρωπαϊκή Οικονομία
Διαβάστε την ανάλυση της Nicola Mendelsohn, Αντιπροέδρου Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής του Facebook
Νέα μελέτη σχετικά με τον αντίκτυπο των εφαρμογών του Facebook στην Ευρωπαϊκή Οικονομία.
Το Facebook σήμερα είναι πολλά παραπάνω από κοινωνική δικτύωση. Είναι κοινωνική δράση, διαφήμιση και σε πολλές περιπτώσεις τομή ανάπτυξης για εκατομμύρια επιχειρήσεις μικρές και μεγαλύτερες σε όλον τον πλανήτη. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση περίπου 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις χρησιμοποιούν την πλατφόρμα για να διαφημιστούν. Ο αριθμός είναι από μόνος του ενδεικτικός για το πόσο σημαντική είναι η ορθή χρήση του δικτύου σε μια δουλειά και η πιο πρόσφατη έρευνα της Copenhagen Economics, το απέδειξε.
Η Nicola Mendelsohn, Αντιπρόεδρος Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής του Facebook κοινοποίησε σήμερα τα αποτελέσματα της έρευνας που αφορούν την Ευρωπαϊκή Ένωση και είναι πράγματι εντυπωσιακά. Διαβάστε παρακάτω αναλυτικά τα στοιχεία της έκθεσης.
Τα κοινωνικά μέσα έχουν μεταβάλει τόσες πτυχές της σύγχρονης ζωής, από το πώς επικοινωνούμε και οικοδομούμε τις κοινότητες διαδικτυακά, στο πώς οργανώνουμε τη κοινωνική μας δράση και συγκεντρώνουμε χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Έχει επίσης αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις, ιδιαίτερα οι μικρές, αναπτύσσονται. Σήμερα εκτιμούμε ότι περίπου 25 εκατομμύρια επιχειρήσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, κυρίως μικρές επιχειρήσεις, χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας κάθε μήνα.
Για να κατανοήσουμε την πραγματική έκταση του αντίκτυπου του Facebook στην Ευρωπαϊκή οικονομία, αναθέσαμε μια μελέτη στην Copenhagen Economics, μια από τις κορυφαίες οικονομικές επιχειρήσεις στην Ευρώπη. Η μελέτη εξέτασε πάνω από 7.700 επιχειρήσεις σε όλες τις δραστηριότητες και τα μεγέθη σε 15 χώρες.
Οι επιχειρήσεις που πραγματοποίησαν έρευνες δήλωσαν ότι η χρήση εφαρμογών του Facebook τους βοήθησε να δημιουργήσουν πωλήσεις που αντιστοιχούσαν σε περίπου 208 δισεκατομμύρια ευρώ πέρυσι. Χρησιμοποιώντας τυπικές τεχνικές οικονομικής μοντελοποίησης, αυτό μεταφράζεται σε περίπου 3.1 εκατομμύρια θέσεις εργασίας.
Οι επιχειρήσεις ανέφεραν επίσης ότι η χρήση των εφαρμογών του Facebook τους βοήθησε να κερδίσουν περίπου 98 δισ. ευρώ σε εξαγωγές πέρυσι. Από αυτές τις εξαγωγές, 58 δισ. ευρώ είναι πωλήσεις εντός της ΕΕ και 40 δισ. ευρώ πωλήσεις στον υπόλοιπο κόσμο.
Αυτό δείχνει τον κρίσιμο ρόλο που διαδραματίζουν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης στην προώθηση των πωλήσεων για επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες όχι μόνο χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα για να παρουσιάσουν την εταιρεία και τα προϊόντα τους, αλλά και ως αξιόπιστο φόρουμ για την επικοινωνία με τους πελάτες τους, ένα εργαλείο για την ανάλυση και τις ιδέες και μια πηγή αποδοτικής οικονομικά διαφήμισης, επιτρέποντάς τους να προσεγγίσουν νέους πελάτες τοπικά αλλά και στο εξωτερικό.
Η μελέτη αποτύπωσε επίσης ότι οι επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν από γυναίκες, χάρη στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και δικτύωσης κατόρθωσαν να ξεκινήσουν και να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους. Το 58% των ερωτώμενων επιχειρήσεων που συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι οι εφαρμογές Facebook είναι σημαντικές για να μπορέσουν να ξεκινήσουν τις επιχειρήσεις τους, ενώ το 65% δήλωσε ότι τους βοήθησε να αυξήσουν τα έσοδά τους.
«Το Facebook μας επιτρέπει να στοχεύσουμε με επιτυχία τους σωστούς πελάτες και μας προσφέρει μια μεγάλη εμβέλεια». Virginia Pozo Castro, ιδιοκτήτρια της Ισπανικής επιχείρησης λιανικής μόδας, Coosy. Η Virginia Castro ξεκίνησε τις δραστηριότητές της το 2011, δανειζόμενη χρήματα από τους γονείς της για να χρηματοδοτήσει την επιχείρηση της και από την αρχή χρησιμοποίησε το Facebook και το Instagram για να αναδείξει τα σχέδιά της και να βρει νέους πελάτες. Σήμερα, έχει 22 καταστήματα σε ολόκληρη την Ισπανία και τα ρούχα της πωλούνται σε 60 καταστήματα λιανικής εκτός από το ηλεκτρονικό της κατάστημα.
Υπάρχουν εκατομμύρια επιχειρήσεις όπως της Virginia που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μας για να υποστηρίξουν τις επιχειρηματικές τους δραστηριότητες και να επεκταθούν σε νέες αγορές.
Η επιχείρηση της Virginia είναι μόνο ένα παράδειγμα των εκατομμυρίων επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν τις εφαρμογές μας για να επικοινωνούν με πελάτες, να αυξάνουν τις πωλήσεις και να αυξάνουν. Για χρόνια, είναι συνηθισμένο να ακούμε ανθρώπους να συζητούν την «ψηφιακή οικονομία» σαν να είναι η αξία που προσθέτουν οι εταιρείες τεχνολογίας ξεχωριστή από την υπόλοιπη οικονομία. Αυτή η έκθεση δείχνει πώς τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει αναπόσπαστο μέρος της Ευρωπαϊκής οικονομίας και συμβάλλουν σημαντικά στην ανάπτυξή της.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.