Τεχνολογια - Επιστημη

O Lin Bing, Country Manager της Huawei στην Ελλάδα μιλά στην ATHENS VOICE

Για την Huawei ισχύει πως «μονάχα μέσα από τα δύσκολα γίνεσαι καλύτερος»

Νίκος Παπαηλιού
4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

O Lin Bing που έχει ζήσει όλη την πορεία της Huawei προς την κορυφή σε μια συνέντευξη στην ATHENS VOICE.

Ο Lin Bing βρίσκεται στην Αθήνα για λογαριασμό της Huawei τα τελευταία 4 χρόνια. Πείτε αλήθεια, πόσοι περιμένατε το 2015 ότι η εταιρία θα σημείωνε αυτήν την ανάπτυξη τόσο σύντομα; Ο Country Manager της Huawei στην Ελλάδα ξεκινώντας τη συζήτηση που είχαμε στο γραφείο του στο Μαρούσι, ανέφερε ότι αυτό δεν ήταν έκπληξη για αυτόν ούτε στο ελάχιστο.

Τα νούμερα του τελευταίου χρόνου ήταν ακόμη πιο αισιόδοξα και αυτό συνέβη καθώς η Huawei δεν άλλαξε τη συνταγή της επιτυχίας. «Συνεχίσαμε να κάνουμε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Βελτιώνουμε κάθε χρόνο τις συσκευές μας και προσθέτουμε συνεχώς νέες καινοτομίες. Σεβόμαστε τον καταναλωτή και του προσφέρουμε κορυφαία ποιότητα υλοποιώντας όλα αυτά τα χρόνια τις αλλαγές που ο ίδιος θέλει να δει».

Ποια ήταν όμως η φιλοσοφία που μετέτρεψε την Huawei από έναν μικρό παίκτη της αγοράς σε εταιρία – κολοσσό και ηγέτιδα στον χώρο της;
Πάντοτε επιζητούμε να δημιουργούμε τα καλύτερα προϊόντα, με ισχυρές τεχνολογίες και ποιότητα στην κατασκευή σε συνδυασμό με τις ανάγκες του καταναλωτή της εκάστοτε αγοράς. Όσο καλό και αν είναι ένα προϊόν αν δεν ανταποκρίνεται σε αυτό που ζητά ο κόσμος, δεν θα μπορέσει να ευδοκιμήσει. Αυτή είναι η φιλοσοφία της Huawei γιατί ο πελάτης είναι στο επίκεντρο σε ό,τι και αν κάνουμε. Οπότε επενδύουμε πολύ χρόνο, ενέργεια και κεφάλαιο στο να μάθουμε τι ζητάει ο τελικός χρήστης των προϊόντων μας σε κάθε χρονική περίοδο..Αυτό συμβαίνει σε όλες τις αγορές και φυσικά το ίδιο ισχύει και στην Ελλάδα.

Huawei και έρευνα
Η Huawei κατάφερε να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό γρήγορα, επενδύοντας τεράστια ποσά στην έρευνα κι ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, καινοτομιών και τελικών προϊόντων. Ο κ. Lin Bing σημειώνει ότι αν και η επένδυση στην έρευνα και ανάπτυξη δεσμεύει τεράστια ποσά, εντούτοις αποτελεί ζωτικό μέρος της κινητήριας δύναμης της εταιρείας, τον πυρήνα θα λέγαμε της δραστηριότητάς της. Οι έρευνες για καινοτομίες, η αναζήτηση νέων τεχνολογιών και η βελτιστοποίηση των υπαρχόντων, δεν πρόκειται να σταματήσουν διότι η Huawei έχει επιλέξει να πορευτεί σε αυτό τον δρόμο με αμείωτη προσήλωση και αποφασιστικότητα για να είναι σίγουρη ότι το επίπεδο ποιότητας των προϊόντων της θα είναι πάντοτε το κορυφαίο. Είτε αυτό λέγεται 5G, είτε Τεχνητή Νοημοσύνη, ή νέες επαναστατικές λειτουργίες στην κάμερα, είτε μια νέα μπαταρία, ή πιο δυνατοί επεξεργαστές, η Huawei θα εξακολουθήσει να επενδύει για να προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

EMUI
Συζητώντας για την επιτυχία της εταιρίας τα τελευταία χρόνια, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στο έξυπνο περιβάλλον εργασίας EMUI που αγαπήθηκε από τους χρήστες. Το EMUI στέκεται ικανό να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών μέρα με τη μέρα, κάνοντας τη συσκευή καλύτερη ακόμη και χρόνια μετά την αγορά της. Σε συνδυασμό και με τις λειτουργίες Τεχνητής Νοημοσύνης , η χρήση της συσκευής βελτιώνεται και ανταποκρίνεται με τις καθημερινές απαιτήσεις και συνήθειες του καθενός. «Η Huawei φροντίζει ώστε το EΜUI να αναβαθμίζεται συνεχώς και δουλεύουμε καθημερινά με στόχο πάντοτε την καλύτερη εμπειρία χρήσης. Αυτή είναι και η μεγάλη μας διαφορά με τον ανταγωνισμό. Η ανησυχία μας για το αν ο τελικός χρήστης είναι ικανοποιημένος δεν σταματάει ποτέ. Έτσι, βελτιώνουμε και αναβαθμίζουμε τις συσκευές μας πολύ πιο συχνά, κάνοντάς τις πιο λειτουργικές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Πολύ συχνά σε ανταγωνιστικά προϊόντα το ανανεωμένο λειτουργικό συνδέεται με την αγορά νέας συσκευής. Αυτή δεν είναι η φιλοσοφία της Huawei. Οι συσκευές μας αναβαθμίζονται συχνότερα ούτως ώστε ο κάθε πελάτης μας να απολαμβάνει τα μέγιστα από την εταιρεία μας και να είναι ικανοποιημένος για μακρά χρονική περίοδο.»

Η τεχνητή νοημοσύνη ήταν ένα ακόμα asset για τη λειτουργία της Huawei καθώς μάλιστα υπήρξε πρωτοπόρος στην χρήση της στα smartphones. H χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης έχει αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά των smartphones με εντυπωσιακές λειτουργίες και δυνατότητες κάτι που έγινε εμφανές στην εκδήλωση «Sound of Light» που διεξήχθη πέρυσι το χειμώνα στη Βιέννη και μας έκανε να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό για τις εντυπωσιακές χρήσεις της A.I. Η Huawei έχει επενδύσει αρκετά στο όλο πρότζεκτ με τα αποτελέσματα να την δικαιώνουν.

Θα συνεχίσει τον ίδιο δρόμο; Ο Country Manager της Huawei στην Ελλάδα, απαντά:
«Μπορεί κανείς να βλέπει τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που φέρει η τεχνητή νοημοσύνη κυρίως στη χρήση της κάμερας του smartphone του όμως στην πραγματικότητα είναι πολλά παραπάνω αυτά που μας οδηγούν στο να επενδύουμε σε αυτόν τον τομέα. Η τεχνητή νοημοσύνη αυξάνει σημαντικά τις επιδόσεις των συσκευών . Μέσω αυτής η συσκευή παραμένει απροβλημάτιστη και το ίδιο γρήγορη ακόμα και ενάμισι χρόνο μετά την αγορά της διευρύνοντας κατά πολύ τη λειτουργικότητά της για τον μέσο ή ακόμα και τον απαιτητικό καταναλωτή».

Huawei απέναντι σε Google και ΗΠΑ: Ε και λοιπόν;
Το θέμα που απασχολεί μια μερίδα του κόσμου τους τελευταίους μήνες είναι η διαμάχη που ξεκίνησε με αφορμή τις δηλώσεις του Αμερικανού Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ και αφορά τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Huawei.Ο κ. Lin Bing ξεκαθάρισε ότι πρόκειται για κάτι που όχι μόνο δεν έχει τρομάξει την Huawei σήμερα, αλλά έχει μάλιστα ενισχύσει την αποφασιστικότητά της και βελτιώσει τις επιδόσεις της.

«Κάθε μέρα διαβάζουμε από τα media και κάτι διαφορετικό σχετικά με αυτό, οπότε είναι λογικό οι πληροφορίες που λαμβάνει ο κόσμος να είναι μπερδεμένες. Τα προϊόντα μας όμως είναι εκείνα που μιλάνε από μόνα τους, αφού δεν μπορεί κανείς να βρει διαφορά σε σχέση με πριν. Η ποιότητα παραμένει ίδια όπως πάντα και δεν αλλάξαμε τίποτα απολύτως. Η φιλοσοφία μας δεν άλλαξε ούτε στο ελάχιστο, οι πωλήσεις μας αυξήθηκαν τον τελευταίο χρόνο και όλα αυτά ενώ ετοιμαζόμαστε για το λανσάρισμα του P40 μέσα στο 2020. Ό,τι δεν σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό όπως λέτε και εδώ στην Ελλάδα. Μονάχα μέσα από τις δυσκολίες γίνεσαι καλύτερος.

Μπορεί ακόμη να μην γνωρίζουμε τι μέλλει γενέσθαι, αλλά το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι σε κάθε περίπτωση ο καταναλωτής δεν θα πρέπει να νιώθει κανένα προβληματισμό διότι η Huawei θα φροντίζει πάντοτε να μην αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Σήμερα δεν έχει προκύψει ακόμα η ανάγκη για ένα νέο λειτουργικό σύστημα, όμως είμαστε προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο. Και στο παρελθόν έχουν παρουσιαστεί αρκετά σημαντικά προβλήματα, όμως στην Huawei, έχουμε μάθει να τα ξεπερνάμε.»

Το μήνυμα του στην Athens Voice
H Huawei είναι μια εταιρία με ιστορία 32 χρόνων. Είμαστε ακόμα νέοι, όπως και το κοινό σας και έχουμε ακόμα πολλά να αποδείξουμε στον κόσμο. Αυτό το μήνυμα άλλωστε αντικατοπτρίζεται και στο σλόγκαν μας: Make it Happen. Μπορεί σήμερα να αντιμετωπίζουμε νέες προκλήσεις, όμως δουλειά μας είναι να συνεχίσουμε την πορεία μας και να κάνουμε possible κι άλλες ιστορίες. Ένα είναι σίγουρο, ο τελικός κερδισμένος θα είναι ο καταναλωτής!