- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
«Άφαντα» τα likes στο Instagram
Από σήμερα και η Ελλάδα σε καθεστώς απόκρυψης - Ανησυχούν οι influencers
Τέρμα στα ορατά likes στις φωτογραφίες του Instagram και στην Ελλάδα.
Μετά τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βραζιλία και την Ιταλία ήρθε η σειρά της Ελλάδας να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του Instagram που αποφάσισε να κρύβει τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν οι αναρτήσεις των χρηστών του.
Eκπρόσωπος του Instagram λέει ότι απλά το app αναζητά συνεχώς νέους τρόπους να μειώσει την πίεση που νιώθουν οι χρήστες απ’ τον αριθμό των followers και των likes.
Να σημειωθεί πως ο χρήστης θα συνεχίσει να βλέπει αναλυτικά τα like του, απλώς αυτά δεν θα είναι διαθέσιμα για όσους τον ακολουθούν.
Οι αλλαγές που δοκιμάζει το Instagram είναι στο πλαίσιο των συνεχών δοκιμών που κάνει για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών. Πέρυσι, το social media λάνσαρε ένα εργαλείο μέσω του οποίου βλέπεις πόσο χρόνο περνάς στο app, ενώ έβαλε anti-bullying χαρακτηριστικά, καθώς κατηγορήθηκε πολλάκις για την επίδρασή του στην ψυχική υγεία.
Η νέα πολιτική αναμένεται να επηρεάσει τους «επαγγελματίες» influencers, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το HypeAuditor . Πολλοί εξ αυτών, όπως διαπιστώθηκε, έχασαν ήδη το 3% με 15% των likes τους σε χώρες που ξεκίνησαν να εφαρμόζουν την απόκρυψη.
Και ο τομέας της διαφήμισης δεν πρέπει να χαίρεται ιδιαίτερα. Τα διαφημιστικά γραφεία δεν θα μπορούν να εξακριβώνουν αν ένα post έχει αρκετή ανταπόκριση ώστε να εγγυάται την πληρωμή και το Instagram ίσως χρειαστεί να προσφέρει ένα είδος ιδιωτικού URL, ώστε οι συνεργάτες και οι δημιουργοί API να μπορούν να κάνουν share με τα πρακτορεία και να αποκαλύπτεται ο αριθμός των Likes.
Στέλεχος του Instagram διαβεβαίωσε μιλώντας στο Wired25: «Θα λάβουμε αποφάσεις που θα βλάψουν την επιχείρηση αλλά θα βοηθήσουν την ευημερία και την υγεία των χρηστών». Κι αυτό γιατί τα κρυφά likes μπορεί να μειώσουν τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στο Instagram, εάν οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις θεωρήσουν ότι είναι λιγότερο σημαντικό να φαίνονται δημοφιλείς. Ωστόσο, οι δαπάνες για το μάρκετινγκ θα μπορούσαν να μετατοπιστούν από τις τσέπες των δημιουργών περιεχομένου στις επίσημες διαφημίσεις του Instagram, με την εταιρεία να κερδίζει τελικά περισσότερα χρήματα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Πώς η τελευταία έκδοση συνέβαλε να χαθούν...όλα τα δεδομένα
Εντυπωσιακά ευρήματα - Πάνω από 6.500 κτίρια θαμμένα κάτω από τη βλάστηση
Ρωγμές και διαρροές συνιστούν κορυφαίο κίνδυνο ασφάλειας
Λίγο πριν λανσάρει το ιδιωτικό cloud τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τη συγγραφή βιβλίων;
Πάνω από 2.000 φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα θα κληθούν μέσα στο 2025 να συμμορφωθούν
Μία προσωπική εμπειρία και πολλά ερωτήματα
O Σουηδός πολιτικός επιστήμονας και συγγραφέας εξηγεί τι συμβαίνει με τα ψηφιακά ίχνη κάθε χρήστη του διαδικτύου όταν αυτός φύγει από τη ζωή
Από τα Robotaxi της Tesla στο διαστημόπλοιο Starship της SpaceX
Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες
Έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό έκανε κατάχρηση του συστήματος δωρεάν σίτισης
Πόσο ασφαλές είναι το εγχείρημα;
Οι επιστήμονες συνειδητοποίησαν ότι η Ευρώπη μπορεί να υποστηρίζει ζωή από το 1970
Ο πύραυλος κατάφερε να προσγειωθεί πίσω στην εξέδρα εκτόξευσης
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.