- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
«Άφαντα» τα likes στο Instagram
Από σήμερα και η Ελλάδα σε καθεστώς απόκρυψης - Ανησυχούν οι influencers
Τέρμα στα ορατά likes στις φωτογραφίες του Instagram και στην Ελλάδα.
Μετά τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βραζιλία και την Ιταλία ήρθε η σειρά της Ελλάδας να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του Instagram που αποφάσισε να κρύβει τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν οι αναρτήσεις των χρηστών του.
Eκπρόσωπος του Instagram λέει ότι απλά το app αναζητά συνεχώς νέους τρόπους να μειώσει την πίεση που νιώθουν οι χρήστες απ’ τον αριθμό των followers και των likes.
Να σημειωθεί πως ο χρήστης θα συνεχίσει να βλέπει αναλυτικά τα like του, απλώς αυτά δεν θα είναι διαθέσιμα για όσους τον ακολουθούν.
Οι αλλαγές που δοκιμάζει το Instagram είναι στο πλαίσιο των συνεχών δοκιμών που κάνει για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών. Πέρυσι, το social media λάνσαρε ένα εργαλείο μέσω του οποίου βλέπεις πόσο χρόνο περνάς στο app, ενώ έβαλε anti-bullying χαρακτηριστικά, καθώς κατηγορήθηκε πολλάκις για την επίδρασή του στην ψυχική υγεία.
Η νέα πολιτική αναμένεται να επηρεάσει τους «επαγγελματίες» influencers, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το HypeAuditor . Πολλοί εξ αυτών, όπως διαπιστώθηκε, έχασαν ήδη το 3% με 15% των likes τους σε χώρες που ξεκίνησαν να εφαρμόζουν την απόκρυψη.
Και ο τομέας της διαφήμισης δεν πρέπει να χαίρεται ιδιαίτερα. Τα διαφημιστικά γραφεία δεν θα μπορούν να εξακριβώνουν αν ένα post έχει αρκετή ανταπόκριση ώστε να εγγυάται την πληρωμή και το Instagram ίσως χρειαστεί να προσφέρει ένα είδος ιδιωτικού URL, ώστε οι συνεργάτες και οι δημιουργοί API να μπορούν να κάνουν share με τα πρακτορεία και να αποκαλύπτεται ο αριθμός των Likes.
Στέλεχος του Instagram διαβεβαίωσε μιλώντας στο Wired25: «Θα λάβουμε αποφάσεις που θα βλάψουν την επιχείρηση αλλά θα βοηθήσουν την ευημερία και την υγεία των χρηστών». Κι αυτό γιατί τα κρυφά likes μπορεί να μειώσουν τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στο Instagram, εάν οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις θεωρήσουν ότι είναι λιγότερο σημαντικό να φαίνονται δημοφιλείς. Ωστόσο, οι δαπάνες για το μάρκετινγκ θα μπορούσαν να μετατοπιστούν από τις τσέπες των δημιουργών περιεχομένου στις επίσημες διαφημίσεις του Instagram, με την εταιρεία να κερδίζει τελικά περισσότερα χρήματα.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Eπιφανείς χρήστες εγκαταλείπουν άρον - άρον την πλατφόρμα
«Ξεκλειδώνει το μεγάλο μυστικό της φύσης», λένε ειδικοί
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.