- CITY GUIDE
- PODCAST
-
28°
«Άφαντα» τα likes στο Instagram
Από σήμερα και η Ελλάδα σε καθεστώς απόκρυψης - Ανησυχούν οι influencers
Τέρμα στα ορατά likes στις φωτογραφίες του Instagram και στην Ελλάδα.
Μετά τον Καναδά, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βραζιλία και την Ιταλία ήρθε η σειρά της Ελλάδας να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα του Instagram που αποφάσισε να κρύβει τον αριθμό των likes που συγκεντρώνουν οι αναρτήσεις των χρηστών του.
Eκπρόσωπος του Instagram λέει ότι απλά το app αναζητά συνεχώς νέους τρόπους να μειώσει την πίεση που νιώθουν οι χρήστες απ’ τον αριθμό των followers και των likes.
Να σημειωθεί πως ο χρήστης θα συνεχίσει να βλέπει αναλυτικά τα like του, απλώς αυτά δεν θα είναι διαθέσιμα για όσους τον ακολουθούν.
Οι αλλαγές που δοκιμάζει το Instagram είναι στο πλαίσιο των συνεχών δοκιμών που κάνει για να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών. Πέρυσι, το social media λάνσαρε ένα εργαλείο μέσω του οποίου βλέπεις πόσο χρόνο περνάς στο app, ενώ έβαλε anti-bullying χαρακτηριστικά, καθώς κατηγορήθηκε πολλάκις για την επίδρασή του στην ψυχική υγεία.
Η νέα πολιτική αναμένεται να επηρεάσει τους «επαγγελματίες» influencers, σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε το HypeAuditor . Πολλοί εξ αυτών, όπως διαπιστώθηκε, έχασαν ήδη το 3% με 15% των likes τους σε χώρες που ξεκίνησαν να εφαρμόζουν την απόκρυψη.
Και ο τομέας της διαφήμισης δεν πρέπει να χαίρεται ιδιαίτερα. Τα διαφημιστικά γραφεία δεν θα μπορούν να εξακριβώνουν αν ένα post έχει αρκετή ανταπόκριση ώστε να εγγυάται την πληρωμή και το Instagram ίσως χρειαστεί να προσφέρει ένα είδος ιδιωτικού URL, ώστε οι συνεργάτες και οι δημιουργοί API να μπορούν να κάνουν share με τα πρακτορεία και να αποκαλύπτεται ο αριθμός των Likes.
Στέλεχος του Instagram διαβεβαίωσε μιλώντας στο Wired25: «Θα λάβουμε αποφάσεις που θα βλάψουν την επιχείρηση αλλά θα βοηθήσουν την ευημερία και την υγεία των χρηστών». Κι αυτό γιατί τα κρυφά likes μπορεί να μειώσουν τη συνολική διαφημιστική δαπάνη στο Instagram, εάν οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις θεωρήσουν ότι είναι λιγότερο σημαντικό να φαίνονται δημοφιλείς. Ωστόσο, οι δαπάνες για το μάρκετινγκ θα μπορούσαν να μετατοπιστούν από τις τσέπες των δημιουργών περιεχομένου στις επίσημες διαφημίσεις του Instagram, με την εταιρεία να κερδίζει τελικά περισσότερα χρήματα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι έδειξε επιστημονική έρευνα
Τα νέα σχόλια θα είναι προσωρινά και ημι-ιδιωτικά
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι δεν αποκλείεται να επαναληφθεί
Ο Βρετανός γιατρός και Παραολυμπιονίκης εκπαιδεύτηκε με επιτυχία από την ESA
Ανοιχτές οι αιτήσεις έως τις 31 Ιουλίου
Τι έγραψε στην πλατφόρμα για την απόφασή του αυτή
Όταν συναντήθηκαν το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Apollo 18 και το σοβιετικό Soyuz 19
Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί σε μελλοντικές αποστολές
Τα πιο δημοφιλή της ψηφιακής εποχής και όσα κρύβονται από πίσω τους
Το ζευγάρι των γαλαξιών Arp 142 βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης εδώ και δεκάδες εκατομμύρια χρόνια
Η τεχνολογία θεωρείται πιο αποδοτική και φιλική στο περιβάλλον
Το πιο ολοκληρωμένο απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στη Βρετανία εδώ και έναν αιώνα
Γρήγορες και απλές συμβουλές για να οργανώσετε όπως εσείς θέλετε τα email σας
Απλά tips για λήψη φωτογραφιών και βίντεο χωρίς περιορισμούς σε ό,τι συσκευή τηλεφώνου και αν έχετε
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.