- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Instagram: Γιατί τα likes κρύφτηκαν από χρήστες σε όλο τον πλανήτη;
Τελικά θα έχουν πρόβλημα οι influencers;
Likes και views των δημοσιεύσεων του Instagram κρύφτηκαν από χρήστες της πλατφόρμας σε όλο τον πλανήτη στο πλαίσιο της καλύτερης εμπειρίας χρηστών
Τον περασμένο Απρίλιο έγινε για πρώτη φορά γνωστό το νέο βήμα του Instagram προς την βελτίωση εμπειρίας των χρηστών. Αυτό ήταν η σταδιακή απόκρυψη των likes και των views σε φωτογραφίες και βίντεο, έτσι ώστε οι χρήστες της εφαρμογής να νιώθουν λιγότερη πίεση και να μην καταλήγουν να αυτομαστιγώνονται κάθε φορά που ένας άλλος χρήστης μοιάζει να είναι πιο δημοφιλής από εμάς.
Instagram is testing hiding like count from audiences,
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 18, 2019
as stated in the app: "We want your followers to focus on what you share, not how many likes your posts get" pic.twitter.com/MN7woHowVN
Στις 18 Απριλίου πραγματοποιήθηκε η πρώτη δοκιμαστική φάση, κατά την οποία κάποιοι χρήστες μπορούσαν να δουν μόνο τα likes των δικών τους δημοσιεύσεων. Το Instagram, μάλιστα, εμφάνιζε και ένα μήνυμα με το οποίο ενημέρωνε για τους σκοπούς και τη φύση του «πειράματος»: «Θέλουμε οι ακόλουθοί σας να επικεντρωθούν σε αυτό που κοινοποιείτε και όχι στο πόσα likes συγκεντρώνουν οι δημοσιεύσεις σας. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, μόνο το άτομο που έχει κοινοποιήσει μία δημοσίευση θα βλέπει τον αριθμό των likes που παίρνει».
Τους τελευταίους μήνες δοκιμές πραγματοποιούνταν σε χρήστες από τον Καναδά, τη Νέα Ζηλανδία, την Ιαπωνία, την Ιρλανδία, την Ιταλία και τη Βραζιλία. Στις 9 Νοεμβρίου, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Instagram, Adam Mosseri, μιλώντας στην εκδήλωση WIRED25 στο Σαν Φρανσίσκο, προειδοποίησε τους χρήστες των ΗΠΑ ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα θα έμπαιναν και εκείνοι σε δοκιμαστική φάση, με τα likes να κρύβονται.
[[{"fid":"722198","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Ωστόσο, την Πέμπτη 14 Νοεμβρίου τα πράγματα έγιναν λίγο διαφορετικά. Τα likes δεν κρύφτηκαν μόνο στις ΗΠΑ, αλλά σε παγκόσμια κλίμακα. Το Instagram, μάλιστα, φρόντισε να ενημερώσει μέσω Twitter για την απόφαση του να κρύψει τα likes σε όλες τις χώρες, ενώ προσπάθησε να καθησυχάσει και τους influencers, που φοβούνται ότι θα πληχτούν από την αλλαγή καθώς τα likes αποτελούν το μέσο για να βρίσκουν πελάτες: «Αρχίζοντας από σήμερα, επεκτείνουμε παγκοσμίως τη δοκιμή ιδιωτικοποίησης του αριθμού των likes. Εάν είσαι στη δοκιμή, πλέον δεν θα βλέπεις τον συνολικό αριθμό των likes και των views σε φωτογραφίες και βίντεο στη ροή εκτός κι αν είναι δικά σου.
Αν και το feedback που έχουμε πάρει από τις πρώτες δοκιμές σε Αυστραλία, Βραζιλία, Καναδά, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιαπωνία και Νέα Ζηλανδία ήταν θετικό, αυτή είναι μία ριζική αλλαγή για το Instagram, οπότε θέλουμε να συνεχίσουμε τις δοκιμές μας ώστε να μάθουμε περισσότερα από την παγκόσμια κοινότητά μας.
Επιπρόσθετα, κατανοούμε ότι ο αριθμός των likes είναι σημαντικός για πολλούς δημιουργούς και συνεχίζουμε να σκεφτόμαστε τρόπους ώστε αυτοί οι δημιουργοί να επικοινωνούν την αξία τους στους συνεργάτες τους».
[[{"fid":"722205","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"5":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"5"}}]]
[[{"fid":"722199","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Την αλλαγή, όμως, σχολίασε στο Twitter του και ο Adam Mosseri: «Σήμερα μία μικρή μερίδα ανθρώπων στο Instagram παγκοσμίως δεν θα μπορεί πλέον να δει τον αριθμό των likes στις φωτογραφίες των άλλων ανθρώπων. Ελπίζουμε ότι έτσι θα κατανοήσουμε καλύτερα τον τρόπο που αυτή η ιδέα αλλάζει το πώς οι άνθρωποι, ιδιαίτερα οι νέοι, αισθάνονται όσον αφορά τη χρήση της πλατφόρμας».
[[{"fid":"722201","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":""},"type":"media","field_deltas":{"4":{"format":"default","alignment":""}},"link_text":null,"attributes":{"class":"media-element file-default","data-delta":"4"}}]]
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.