- CITY GUIDE
- PODCAST
-
20°
Instagram: Δεν σας κατασκοπεύουμε -Τι συμβαίνει με τις διαφημίσεις
Γιατί συζητάς κάτι και μετά βλέπεις σχετική διαφήμιση;
Το Instagram δεν κατασκοπεύει τους χρήστες του για να τους στέλνει διαφημίσεις, διαβεβαιώνει ο επικεφαλής του δημοφιλούς δικτύου.
Το Instagram δεν παρακολουθεί τις ιδιωτικές συζητήσεις των χρηστών του προκειμένου να τους στέλνει στη συνέχεια στοχευμένες διαφημίσεις, διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της δημοφιλούς εφαρμογής Άνταμ Μόσερι, σε μια συνέντευξη στο CBS που προβλήθηκε σήμερα.
«Δεν κοιτάμε τα μηνύματά σας, δεν ακούμε από το μικρόφωνό σας, το να το κάνουμε θα ήταν εξαιρετικά προβληματικό για πολλούς διαφορετικούς λόγους» υπογράμμισε ο Μόσερι.
«Όμως, έχω επίγνωση ότι δυσκολεύεστε να με πιστέψετε» συμπλήρωσε.
Ο επικεφαλής του Instagram, θυγατρικής του Facebook, ερωτήθηκε για το γεγονός ότι διαφημίσεις προϊόντων, στα οποία γίνεται αναφορά κατά τις ιδιωτικές συζητήσεις, μπορούν να εμφανιστούν κατόπιν στη ροή των συγκεκριμένων χρηστών.
«Υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορεί να συμβεί αυτό» απάντησε ο Μόσερι.
«Ο ένας είναι απλά ότι γίνεται τυχαία. Ο άλλος είναι ότι ενδεχομένως μπορεί να αναφερθείτε σε ένα θέμα που σας ήρθε στον νου, διότι αλληλεπιδράσατε με αυτού του είδους τα περιεχόμενα πρόσφατα» εξήγησε ο επιχειρηματίας.
«Ας πάρουμε το παράδειγμα ότι ενδιαφέρεστε για τη διατροφή και τα εστιατόρια. Είδατε ένα εστιατόριο στο Facebook ή το Instagram που σας άρεσε. Αυτό σας έμεινε στον νου, ενδεχομένως σε ένα υποσυνείδητο επίπεδο κι αυτό επανέρχεται αργότερα» υποστήριξε ο Άνταμ Μόσερι.
Το ζήτημα της εμπιστευτικότητας των δεδομένων των χρηστών των ιστότοπων κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο θέμα για τη μητρική εταιρεία του Instagram, το Facebook, μετά το σκάνδαλο του 2018 με τα στοιχεία των χρηστών στα οποία απέκτησε πρόσβαση η εταιρεία Cambridge Analytica.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.