- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Και η τεχνολογία μπορεί να μας «καλομάθει»;
Η νέα διαφήμιση του Κωτσόβολου μας δίνει μία νέα οπτική.
Η νέα τηλεοπτική καμπάνια του Κωτσόβολου.
Χρόνος. Αν υπάρχει κάτι το οποίο δε μας φτάνει ποτέ και το κυνηγάμε όπως ο σκύλος την ουρά του τότε αυτό είναι ο χρόνος. Και όχι οποιοσδήποτε χρόνος. Ο ποιοτικός χρόνος είναι εκείνος που μας λείπει. Ο χρόνος που περνάμε παρέα με τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Το γέλιο μας μαζί τους, το τραγούδι, ο χορός.
Η καινούργια τηλεοπτική καμπάνια του Κωτσόβολου φέρνει στο προσκήνιο ακριβώς αυτή την ανάγκη που καθημερινά προσπαθούμε να κρύψουμε κάτω από το μαξιλάρι κάτα το στρώσιμο του κρεβατιού. Για καλή μας τύχη ωστόσο, το κάνει με τον πιο απολαυστικό και εφευρετικό τρόπο. Οπότε αντί να μας «ρίξει» ψυχολογικά που δεν έχουμε καταφέρει ίσως να αποκτήσουμε το επίπεδο ποιοτικού χρόνου που θέλουμε, μας «ανεβάζει» δίνοντάς μας τη λύση της τεχνολογίας ως σκέψη. Ίσως μας «καλομαθαίνει» και λίγο. Έπειτα από 69 χρόνια εμπειρίας στην αγορά, δεν μας κάνει εντύπωση που μπορεί να το κάνει αυτό, δίνοντάς μας τη δυνατότητα μίας αναβαθμισμένης ζωής μέσα στο χώρο της κουζίνας, του γραφείου ή του σαλονιού.
Λίγα λόγια για τη διαφήμιση: Βασισμένη σε ένα μικρό κορίτσι, που μέσα από απλές συνήθειες μας δείχνει τη σύγχρονη καθημερινότητα που οι συσκευές αναλαμβάνουν να μας «βγάλουν» από τη δύσκολη θέση και να απλουστεύουν τη ζωή μας. Συσκευές που μπορούν να μας «καλομάθουν» και να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον προσαρμοσμένο στις ανάγκες του καθενός μας.
Για να μπούμε λίγο στο κόνσεπτ της διαφήμισης λοιπόν, σήμερα όλες οι προηγμένες συσκευές συνδέονται μεταξύ τους. Πόσο πιο εύκολη και γρήγορη είναι η καθημερινότητά μας με τις δυνατότητες που μας προσφέρει η τεχνολογία και πόσος χρόνος μας περισσεύει όταν οι συσκευές «δουλεύουν» για εμάς; Μιας και μιλάμε με μετρήσεις, ακόμα και τα δύο ή τα τρία λεπτά είναι σημαντικά. Σκέψου τα δέκα ή τα είκοσι.
Αν θέλεις λοιπόν και εσύ να γίνεις ο «καλομαθημένος» που όλοι θα ζηλεύουν δεν έχεις παρά να επισκεφθείς ένα από τα 93 καταστήματα του Κωτσόβολου σε όλη την Ελλάδα ή να κλικάρεις απλώς στο kotsovolos.gr και να κάνεις τις αγορές που θα σε φέρουν ένα βήμα πιο μπροστά στην ευκολία. Και, άρα, την ανεμελιά.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.