- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τα 2 χρόνια λειτουργίας του ευρωπαϊκού Κέντρου Εξυπηρέτησης στην Αθήνα γιόρτασε η Canon
Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων της Canon, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα
Canon και Teleperformance Greece παρουσίασαν όσα έχουν πετύχει στη συνεργασία τους, παρουσία του ιάπωνα πρέσβη κ. Yasuhiro Shimizu
Το Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης της Canon για τις Ευρωπαϊκές χώρες βρίσκεται από το 2017 στην Αθήνα και συγκεκριμένα στις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις της Teleperformance Greece και η Canon γιόρτασε την επιτυχημένη συνεργασία των δύο αυτών ετών με μια εκδήλωση στους χώρους όπου εδρεύει το Κέντρο. Εκεί, παρευρέθηκε εκτός από στελέχη και συνεργάτες της Canon και ο ιάπωνας πρέσβης κ. Yasuhiro Shimizu που ήταν και το τιμώμενο πρόσωπο.
Το Κέντρο Υποστήριξης Προϊόντων, το οποίο διαχειρίζεται η Teleperformance Greece, εδρεύει στην Αθήνα και απασχολεί περισσότερα από 380 μέλη προσωπικού, κατά κύριο λόγο Έλληνες. Προσφέρει λύσεις σε πελάτες της Canon σε 24 χώρες και 17 γλώσσες, καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της εταιρίας, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές λύσεις, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη.
Η συνεργασία της Canon και της Teleperformance Greece συνιστά μια επένδυση η οποία προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης για εμπορικούς πελάτες και καταναλωτές, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στους αριθμούς των τελευταίων δύο ετών, σχετικά με την αποδοτικότητα της Teleperformance για ένα τόσο μεγάλο brand name, όπως αυτό της Canon. Το κέντρο υποστήριξης διαχειρίζεται περίπου 900.000 τηλεφωνικές κλήσεις και 540.000 επικοινωνίες μέσω e-mail ετησίως. Η επικοινωνία αυτή στο σύνολό της αποτελείται από ερωτήματα που προέρχονται από επαγγελματίες πελάτες, ενώ περίπου 540.000 κλήσεις και 235.000 επικοινωνίες μέσω e-mail, αφορούν αποκλειστικά καταναλωτικά προϊόντα.
Κατά την επίσκεψη στα κεντρικά γραφεία της Teleperformance, o κ.Shimizu σχολίασε πολύ θετικά τη λειτουργία του κέντρου υποστήριξης της Canon, συνδέοντάς τη με την ευρύτερη σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, επ’ ευκαιρία μάλιστα του εορτασμού 120 χρόνων από την σύναψη του Συμφώνου Φιλίας, Εμπορίου και Ναυτιλίας μεταξύ των δύο χωρών, που συνήφθη το 1899. Ο πρέσβης της Ιαπωνίας συνέδεσε επίσης το συγκεκριμένο έργο με τις πρόσφατες πρωτοβουλίες για στενότερη διμερή συνεργασία υπό το πρίσμα της απόφασης να μειωθούν δραστικά οι δασμοί μεταξύ Ιαπωνίας και χωρών της Ε.Ε., γεγονός που παρέχει τη βάση για περισσότερες ευκαιρίες επιχειρηματικής συνεργασίας. Ο κ.Shimizu υπογράμμισε ακόμα πως αν ο κλάδος της ναυτιλίας υπήρξε παραδοσιακά σημείο αναφοράς των ισχυρών δεσμών μεταξύ των δύο χωρών, η υψηλή τεχνολογία μπορεί και πρέπει να καταστεί ο νέος πόλος επιχειρηματικών δράσεων τον 21ο αιώνα. Σύμφωνα με τον κο πρέσβη, η συγκεκριμένη επένδυση της Canon στην Ελλάδα, αποτελεί το υπόδειγμα, το οποίο οφείλουν να ακολουθήσουν κι άλλες Ιαπωνικές εταιρείες, έτσι ώστε να αποτελέσει ισχυρό θεμέλιο για την ενίσχυση των εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.
Στο ίδιο ύφος κινήθηκαν και οι δηλώσεις του κ. Hansvanden Heuvel, Director Customer Support Canon Europe Ltd, ο οποίος εξήρε το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης που παρείχε όλο αυτό το διάστημα το κέντρο. Μεταξύ άλλων τόνισε ότι το κέντρο ανταποκρίνεται άριστα στο σκοπό του, ενώ διαπίστωσε ότι τόσοτο ανθρώπινο δυναμικό όσο και οι διαδικασίες που ακολουθούνται ανταποκρίνονται άριστα στις υψηλές προδιαγραφές που είχαν εξ’αρχής τεθεί ως προϋπόθεση της λειτουργίας τουστην χώρα μας.
«Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που αναλάβαμε το συγκεκριμένο έργο, με το οποίο παρέχουμε στην Canon υπηρεσίες εξυπηρέτησης καταναλωτών και Εταιρικών πελατών, οι οποίες φιλοξενούνται στην Ελλάδα» δήλωσε ο κ. Ιωάννης Τουρκομάνης, President of Continental Europe, Middle East & Africa του Ομίλου Teleperformance. «Θεωρούμε ότι η επιτυχία του έργου στηρίζεται στην υψηλή εξειδίκευση, πείρα και τεχνογνωσία που έχουμε αναπτύξει,στην κάλυψη των αναγκών επικοινωνίας διεθνών ομίλων με τους πελάτες τους».
Με τη σειρά του ο κ. Σωτήρης Παπαχρηστόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Canon Ελλάδας, σχολίασε: «Η εξαιρετικά σημαντική επένδυση του Κέντρου Υποστήριξης Προϊόντων της Canonστη χώρα μας, υπογραμμίζει τη σταθερή βούληση της εταιρείας μας να ενισχύει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας. Η μεγάλη επιτυχία του κέντρου μας μπορεί να αποκωδικοποιηθεί με πολλούς τρόπους: Υπογραμμίζει την στρατηγικής σημασίας επένδυση που αξιοποιεί τους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, τονίζει το υψηλότατο επίπεδο τεχνογνωσίας και άριστο επαγγελματισμό των στελεχών και των εργαζομένων μας, δίνει σιγουριά στους χιλιάδες πιστούς μας πελάτες ότι μπορεί να τους παρέχει ταχύτατη, αξιόπιστη και πρακτική βοήθεια οποτεδήποτε κι αν τη χρειαστούν, και σε εμάς προσφέρει ικανοποίηση για την επίτευξη ενός μεγάλου στόχου και μας εμπνέει να συνεχίσουμε σε αυτή την κατεύθυνση θέτοντας ακόμα υψηλότερους στόχους».