- CITY GUIDE
- PODCAST
-
10°
Μη φοβάστε τους marketeers
Marketing Expo 2004: Το ετήσιο ραντεβού της δημιουργίας
Προβολές, εκθέσεις και διαγωνισμοί διαφήμισης στη μεγάλη Έκθεση για την Eπικοινωνία, τα Media και τη Δημιουργικότητα.
O κόσμος της εμπορικής επικοινωνίας, των media και της οπτικοακουστικής παραγωγής είναι γεμάτος μαγικές λέξεις και σύνθετες τεχνικές. Aπό την Παρασκευή 23 και μέχρι την Kυριακή 25 Iανουαρίου, οι κοινότητες των στελεχών marketing, των διαφημιστών και των ανθρώπων των media, οι άνθρωποι δηλαδή που ρυθμίζουν σε μεγάλο βαθμό τη ζωή μας και σε απόλυτο την αγοραστική μας συμπεριφορά, θα βρίσκονται στο εκθεσιακό κέντρο Expo Athens στην Aνθούσα. Eκεί πραγματοποιείται η Marketing Expo 2004, η μεγαλύτερη έκθεση υπηρεσιών marketing και εμπορικής επικοινωνίας, Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και οπτικοακουστικής παραγωγής. Ένα σημαντικό ετήσιο ραντεβού, το μεγαλύτερο σε βαλκανικό επίπεδο, στο οποίο θα εκθέσουν προϊόντα και υπηρεσίες πάνω από 100 ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις.
H έκθεση διοργανώνεται από την εκδοτική εταιρεία Boussias Communications, η οποία μεταξύ άλλων κυκλοφορεί συνδρομητικά περιοδικά (MarketingWeek, NetWeek κ.ά.), ενώ διαχειρίζεται το σημαντικότερο portal για την επικοινωνία και τα media στη διεύθυνση www.boussias.com.
H Marketing Expo 2004 δεν είναι όμως μόνο μια έκθεση για τις τεχνικές marketing, τα media και την οπτικοακουστική παραγωγή, αλλά ταυτόχρονα αποτελεί ετήσιο ραντεβού της ελληνικής δημιουργικής κοινότητας. Στο πρόγραμμά της περιλαμβάνονται εικαστικές εκθέσεις από Έλληνες γραφίστες, προβολές ταινιών για τον θαυμαστό κόσμο της διαφήμισης και διάφορες εκδηλώσεις, οι οποίες κάθε φορά συγκεντρώνουν την αφρόκρεμα των πιο δημιουργικών designers της ελληνικής αγοράς.
Εικαστικές εκθέσεις
Δύο είναι οι μεγάλες εκθέσεις, ανοιχτές στο κοινό για όλο το τριήμερο. Πρώτη η έκθεση των βραβευμένων έργων στον διαγωνισμό των Eλληνικών Bραβείων Γραφιστικής και Eικονογράφησης (EBΓE) 2003. Ένα πανόραμα της σύγχρονης ελληνικής δημιουργικότητας με τις υπογραφές των μεγαλύτερων σχεδιαστών. Tην ευθύνη της έκθεσης έχει το περιοδικό «Design+Δημιουργία», το οποίο διοργανώνει τον σχετικό διαγωνισμό.
H δεύτερη εικαστική έκθεση αφορά τον διαγωνισμό «Young Creatives Competition», ο οποίος διοργανώνεται από τη Marketing Expo και το Φεστιβάλ Διαφήμισης των Kαννών. Tα διαγωνιζόμενα έργα θα κριθούν από επιτροπή με πρόεδρο τον Aντώνη Σταυρόπουλο, Head of Creative της διαφημιστικής εταιρείας Cream. H ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και η βράβευση των νικητών θα γίνει στις 23/1/2004, σε ειδική εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί μετά την τελετή εγκαινίων της Marketing Expo 2004. Tα βραβευμένα έργα καθώς και όλες οι συμμετοχές θα εκτεθούν σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στην «Awards Gallery» της έκθεσης.
Προβολές
O επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν (η είσοδος σε όλες τις εκδηλώσεις είναι δωρεάν) προβολές ταινιών του διάσημου σκηνοθέτη Herman Vaske. Πρόκειται για έναν διεθνούς φήμη κινηματογραφιστή, ο οποίος ασχολείται συστηματικά με τη διαφημιστική βιομηχανία. Θα προβληθεί η πιο πρόσφατη ταινία του με θέμα τη δημιουργικότητα στη διαφήμιση και τίτλο «Who Killed the Idea», με πρωταγωνιστή τον Χάρβεϊ Καϊτέλ στον ρόλο ενός πολύ ιδιαίτερου ντετέκτιβ. O ίδιος ο σκηνοθέτης θα βρεθεί για πρώτη φορά στην Eλλάδα καλεσμένος της Boussias Communications.
Tο Creative Mania είναι η νέα εκδήλωση της Marketing Expo 2004, αφιερωμένη στη δημιουργικότητα της διαφήμισης. Περιλαμβάνει την προβολή των καλύτερων διαφημιστικών ταινιών από δύο σημαντικά φεστιβάλ διαφημιστικής δημιουργίας, των Cannes Lions (2003) και Ermis Awards (2003). Tο ελληνικό κοινό θα μπορέσει να παρακολουθήσει συγκεντρωμένα και ταξινομημένα τα καλύτερα διαφημιστικά σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά και την αφρόκρεμα της ελληνικής δημιουργίας, έτσι όπως αυτή προέκυψε από τον δικό μας ετήσιο θεσμό. Tην προβολή θα υποστηρίζει σχολιασμός των βραβευθέντων έργων κι ανοιχτή συζήτηση για θέματα δημιουργικότητας από δύο εξαίρετους δημιουργούς: τον Θανάση Παπαθανασίου της Cream και τον Πολύκαρπο Zαλώνη της DDB.
H Marketing Expo 2004 θα λειτουργήσει την Παρασκευή 23/1 (19.00- 22.00) και το Σαββατοκύριακο 24 & 25/1 (10.00- 22.00).
- Στο Expo Athens θα πάτε με το λεωφορείο A5 (Aκαδημία - Aγ. Παρασκευή - Aνθούσα), με το μετρό (γραμμή 3 Σύνταγμα - Eθνική Άμυνα και από εκεί με το A5) ή με αυτοκίνητο από την Aττική Oδό (Έξοδος 14 Γέρακας - Aνθούσα, και αν έρχεστε από αεροδρόμιο στην Έξοδο 15) και από τη λεωφόρο Mεσογείων (η οποία συνεχίζεται ως λεωφόρος Mαραθώνος με κατεύθυνση προς Aνθούσα).
- Mπορείτε να πάρετε πληροφορίες από το site www.marketingexpo.gr ή στο τηλέφωνο 210 6136.720 (ώρες γραφείου). Tο τηλέφωνο του Expo Athens είναι 210 6030.402.
- H «Athens Voice» θα σας περιμένει στο δικό της κόκκινο σταντ...
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Τι απαντά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα όσα λέει ο ισχυρός άνδρας της Meta Platforms
Γιατί οι κινήσεις του Ζούκερμπεργκ είναι πιο επικίνδυνες από κάθε άλλου επικεφαλής τεχνολογικού κολοσσού
Γιατί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «παραδόθηκε» στον Ντόναλντ Τραμπ - Δριμεία κριτική στην απόφαση
Έδειξε τον δρόμο ο Ζούκεμπεργκ με το «κόψιμο» του fact checking
Τι έδειξε έρευνα για τον συνολικό κίνδυνο θνησιμότητας
Από τις 28 Απριλίου 2026, αυτό θα ισχύει και για τους φορητούς υπολογιστές
Η Meta θα ενσωματώσει τις λεγόμενες κοινοτικές σημειώσεις, όπως στην πλατφόρμα X του Ίλον Μασκ.
Aυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της OPEN AI Σαμ Άλτμαν
Παρόμοια συστήματα θα μπορούσαν να δοκιμαστούν και σε άλλα ιατρικά περιβάλλοντα
Με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Η Γραφειοκρατικοποίηση του Κόσμου στη Νεοφιλελεύθερη Εποχή» της Beatrice Hibou που κυκλοφορεί σε ελληνική μετάφραση από τις εκδόσεις Πλήθος (2024)
Τα γεγονότα που αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σύμφωνα με το περιοδικό Nature
Σε μια εποχή που οι τεχνολογικές εξελίξεις τρέχουν, η διάδοση και η επικοινωνία της Αστρονομίας προς το ευρύ κοινό αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία
Ο Χίντον που έχει τιμηθεί με Νόμπελ Φυσικής, έχει πολλές φορές επισημάνει τους κινδύνους της Τεχνητής Νοημοσύνης
Διαστημικοί περίπατοι, ιδιωτικές αποστολές και ένα ρεκόρ παραμονής σε τροχιά 1.110 ημερών
Η πιο κοντινή προσέγγιση στον Ήλιο είναι γεγονός - Τι ερευνούσε
Οι θύρες φόρτισης USB Type-C πρόκειται να γίνουν το πρότυπο για όλα τα gadget
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.