Κλείσε ξαπλώστρα από το κινητό σου και γλίτωσε τη μάχη στην παραλία
Με ένα κλικ!
Λύση στην αναστάτωση που επικρατεί τους καλοκαιρινούς μήνες στις ελληνικές παραλίες επιχειρεί να δώσει η νεοφυής εταιρεία Plazz, επινοώντας, ήδη από το 2015, μία ψηφιακή πλατφόρμα που βοηθά τους χρήστες να προκρατήσουν την ξαπλώστρα στην παραλία της προτίμησής τους αυξάνοντας παράλληλα τον τζίρο των επιχειρήσεων που τις διαθέτουν στο κοινό.
Όπως εξηγεί στην εφημερίδα Καθημερινή, ο Μάνος Πατεράκης, ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, η πλατφόρμα έχει αναπτύξει ένα διευρυμένο δίκτυο με 3.000 ξαπλώστρες σε περίπου 100 σημεία σε όλη την Ελλάδα, με ισχυρή παρουσία στις Κυκλάδες, στα Ιόνια νησιά, στην Ξάνθη, στην Καβάλα και σε άλλα μέρη της χώρας. Μάλιστα, η πλατφόρμα έχει αρχίσει να προσελκύει σταδιακά Ελληνες επισκέπτες αλλά και τουρίστες από το εξωτερικό, επιτρέποντας στην εταιρεία να εκθέτει σταδιακά το προϊόν της και εκτός ελληνικών συνόρων. «Οι χρήστες μας ξεπερνούν συνολικά τις 35.000, εκ των οποίων το 35% προέρχεται από το εξωτερικό, ενώ ο κύκλος εργασιών μας κάθε χρόνο αναπτύσσεται με ρυθμό της τάξεως του 40%», μας αναφέρει ο Λευτέρης Φαρμάκας.
Η συνεχής ταλαιπωρία που έχουμε κάθε καλοκαίρι, διασχίζοντας μεγάλες αποστάσεις και περιμένοντας μέσα στη ζέστη για διαθέσιμη ξαπλώστρα, αποτέλεσε κίνητρο για να δημιουργήσουμε αυτό το εργαλείο», επισημαίνει ο ίδιος. Ετσι γεννήθηκε η ιδέα της Plazz, «είδαμε ότι υπάρχει μεγάλη και άμεση ανάγκη για μία οργανωμένη προσέγγιση στην παραλία, προτείνοντας μία λύση που θα καλύψει αυτήν την έλλειψη και θα ωφελήσει και την επιχείρηση». Ο χρήστης λοιπόν μέσω του υπολογιστή του ή κατεβάζοντας την εφαρμογή στο κινητό του έχει τη δυνατότητα να επιλέξει την ημέρα επίσκεψης στην παραλία, καθώς και τη συγκεκριμένη ξαπλώστρα που επιθυμεί. Από την άλλη, η ομάδα της Plazz προσφέρει στην επιχείρηση δική της πλατφόρμα μέσω της οποίας μπορεί να διαχειριστεί τις κρατήσεις και να δημιουργήσει ειδικά πακέτα προσφορών για τους χρήστες της Plazz. Η επιτυχία της εταιρείας έχει επισφραγιστεί ήδη από το 2017 με την ανάπτυξη τριών συνεργασιών, αρχικά με τον φορέα Marketing Greece, την Skyscanner και την Uber. Επίσης, πέραν από τις συνεργασίες που αναπτύσσει η εταιρεία με Online Travel Agencies, η Plazz σε βάθος χρόνου επιθυμεί αφενός να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε ξενοδοχειακές μονάδες που διαθέτουν πισίνα (και ξαπλώστρα) αφετέρου να εμπλουτίσει τις επιλογές των χρηστών, προσφέροντας στην παραλία υπηρεσίες άμεσης παραγγελίας φαγητού ή ποτού, ή ακόμα υπηρεσίες ομορφιάς και δυνατότητας συμμετοχής σε extreme sports. Ωστόσο, η εποχικότητα με την οποία είναι συνδεδεμένος ο τουριστικός κλάδος αποτελεί μία πρόκληση για την Plazz. Σύμφωνα με τον κ. Πατεράκη, «η εποχικότητα σαφέστατα μας απασχολεί και για αυτό στα επιχειρηματικά μας πλάνα είναι η επέκταση της λειτουργίας μας σε περιοχές όπως η Λατινική Αμερική, όπου η καλοκαιρινή σεζόν είναι σχεδόν όλον τον χρόνο». Ετσι, στρατηγικός στόχος της Plazz είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου σε περισσότερα σημεία στην Ελλάδα αλλά και η αντιπροσώπευσή της σε άλλες χώρες του εξωτερικού. «Εστιάζουμε σε παραλίες και ξενοδοχεία στη Μεσόγειο, καθώς και σε χώρες κοντά στον Ισημερινό ώστε να επεκτείνουμε τη λειτουργία της πλατφόρμας και τους υπόλοιπους μήνες του χρόνου», αναφέρει ο ίδιος.
Βέβαια, για να περάσει σε αυτό το στάδιο, η Plazz βρίσκεται σε συζητήσεις με επενδυτές για να διασφαλίσει ένα επαρκές ποσό χρηματοδότησης και να εισέλθει στις νέες «ψηφιακές αγορές» του εξωτερικού. Εξάλλου, η Plazz αναδύθηκε στην τουριστική αγορά από μία ομάδα που ειδικεύεται στο digital marketing χρηματοδοτούμενη εδώ και τρία χρόνια από ίδια κεφάλαια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ξεκλειδώνει το μεγάλο μυστικό της φύσης», λένε ειδικοί
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.