- CITY GUIDE
- PODCAST
-
26°
Οι έφηβοι στις ΗΠΑ προτιμούν άλλα social media και όχι το facebook
Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα για την απήχηση των κοινωνικών δικτύων και τις μεταβολές
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![shutterstock_573033001-1635x1090.jpg shutterstock_573033001-1635x1090.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/06/01/shutterstock_573033001-1635x1090.jpg)
Tο Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.
Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.
To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.
Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).
Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015. Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).
Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.
Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.
Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
![](/images/w400/3/jpg/files/2024-02-02/final-voice-choice4.jpg)
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
H ΝASA «έτρεξε» μια υποθετική άσκηση ετοιμότητας
«Επίτευγμα - ορόσημο» στην επιδίωξη της Κίνας να γίνει διαστημική υπερδύναμη
Τα ευρήματα της νέας έρευνας της Focus Bari
Η ιστορία μιας εφεύρεσης που εμπορικά απέτυχε παταγωδώς
Η παραγωγικότητα - και τα προϊόντα - της Nvidia ουσιαστικά διαμορφώνουν τις εξελίξεις στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης
Πώς ωφελείται από την έκρηξη της ζήτησης για μικροτσίπ
Τι αναφέρει νέα επιστημονική μελέτη
Ζήτησε από εργαζόμενη να γεννήσει το παιδί του για να διαιωνίσει το IQ του
Συνέντευξη με την ακαδημαϊκό με αφορμή την ομιλία της στο Φεστιβάλ Φιλοσοφίας του Γαλλικού Ινστιτούτου
Αφυδάτωση και θολή σκέψη μερικές από αυτές
Το χρονικό της «κόντρας» τους
Η δοκιμαστική έκδοση θα είναι διαθέσιμη το φθινόπωρο
Πιο κοντά στην κατανόηση των τετράποδων φίλων μας
Συγκαταλέγονται στα πιο συχνά συνταγογραφούμενα φάρμακα παγκοσμίως
Ειδικοί εξηγούν γιατί αυτές οι δοκιμές είναι ξεπερασμένες
Κάποιες (από τις πολλές αφανείς) ηρωίδες που πάλεψαν να κάνουν τον κόσμο καλύτερο!
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.