Τεχνολογια - Επιστημη

Είναι το Vero η επόμενη μόδα των social media;

21 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για την εφαρμογή που βρέθηκε στην κορυφή

Δημήτρης Αθανασιάδης
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

True story. Δεν είναι απλά το μότο του αλλά και η στρατηγική του. Ένας νέος τρόπος να αλληλεπιδράς και να μοιράζεσαι. H ερώτηση «τι έχουν πάθει όλοι μαζί του» έχει απάντηση. Σου δίνει τη δυνατότητα να ανεβάσεις ό,τι σου κάνει κέφι. Φωτογραφίες; Μουσική; Ταινίες; Βιβλία; Σποτ που θέλεις να μοιραστείς με άλλους; Βάζεις στοίχημα πως σε λίγο καιρό μπορεί να μπει και στη δική σου ζωή ή το έχεις ήδη κατεβάσει;

vero.co

Το τρεντάρισμα του Vero τις τελευταίες μέρες ήταν τέτοιο που το έστειλε στην πρώτη θέση λήψεων του App Store και Google Play.

Οι δημιουργοί του υποστηρίζουν πως έχουν στόχο να αλλάξουν την «ψευδή αίσθηση σύνδεσης που μας αφήνει πιο μοναχικούς από ποτέ» και δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να γνωρίζουν ποιος παρακολουθεί τις αναρτήσεις τους.

Τα tech τζάνκια εκτιμούν πως έχει τη δυνατότητα να απειλήσει το Instagram και το facebook. Γιατί όλοι μιλούν για αυτό και τι το κάνει να διαφέρει πραγματικά; Πώς λειτουργεί; Ξεκίνησε το 2015 αλλά αυτές τις μέρες προκάλεσε έκρηξη χάρη στη στόμα με στόμα χαρντκορίλα των χρηστών.  

Αρχικά ανακοίνωσε πως δεν πρόκειται να αντλεί πόρους από διαφημίσεις αλλά θα συγκεντρώνει χρήματα από τη χρέωση που θα επιβάλλει στους χρήστες για την εγγραφή τους.

Σε ένα έξυπνο τρικ προώθησης έδωσε τη δυνατότητα δωρεάν χρήσης της εφαρμογής εφ όρου ζωής στο πρώτο 1 εκατομμύριο χρηστών. Έπιασε.

Το όριο ξεπεράστηκε αλλά δόθηκε παράταση. Προλαβαίνετε. Δεν χρειάζεται να σηκωθείτε από ντιβάνια, πολυθρόνες και καρέκλες. 

App Annie

Οι χρήστες μπορούν να αναρτήσουν φωτογραφίες στο αρχικό μέγεθός τους χωρίς να τις κόψουν.

Δεν χρησιμοποιεί αλγόριθμο που σπρώχνει περισσότερο κάποιες αναρτήσεις με βάση κάποια πολιτική.

Δεν επιτρέπεται σε καμία εταιρεία να πληρώσει για να προωθήσει τις αναρτήσεις της, σε μια εποχή που το διαφημιστικό μπάτζετ στα social media άγγιξε σχεδόν τα 30 δισεκατομμύρια δολάρια την περασμένη χρονιά.

Ένα από τα συνθήματά του είναι «Less social media, more social life».

Ο αρχιτρέντουρας και ινφλουένσερ Κρίστιαν Κόλινς το αγάπησε.

Χρεώνει τις επιχειρήσεις όταν πουλάνε ένα προϊόν με τη λειτουργία «buy now».

Όπως το facebook, επιτρέπει στους χρήστες να ιεραρχήσουν τις επαφές τους με βάση τη σχέση τους (στενός φίλος, φίλος κτλ).

Όπως το Snapchat παλιότερα, οι νέοι χρήστες για να συνδεθούν με τους φίλους του ακολουθούν τον παλιό «πατροπαράδοτο» τρόπο: μοιράζοντας screenshots από το λογαριασμό τους στο Vero σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Δεν υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με το Facebook, το Twitter ή το Snapchat, αλλά μπορείς να σκανάρεις τη λίστα των τηλεφωνικών επαφών ή των e-mails στο τηλέφωνό σου.

Μοιράζεις ταινίες από το themoviedb.org

Μοιράζεσαι αγαπημένα μέρη από το Foursquare

Το Vero υποστηρίζει πως συλλέγει μόνο τον αριθμό τηλεφώνου, το ονοματεπώνυμο, το e-mail για λόγους εγγραφής και στατιστικά χρήσης της εφαρμογής. Αυτά με την άδεια του χρήστη και για όσους ανησυχούν για τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.

CEO είναι ο λιβανέζος δισεκατομμυριούχος Αιμάν Χαρίρι, γιος του πρώην πρωθυπουργού του Λιβάνου (παραιτήθηκε το 2004) και επιχειρηματία Ραφίκ Χαρίρι.

Προτείνει followers όπως ο φωτογράφος Κλέι Ένος, ο σκηνοθέτης Ζακ Ζνάιντερ και η τηλεπερσόνα Μαξ Τζόζεφ. Και στο τέλος τον επίσημο λογαριασμό του Vero.

H βρετανική έκδοση του GQ ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας και διαμοιρασμού περιεχομένου στο Vero.

Αποτέλεσμα της μαζικής απήχησης που είχε, ήταν να υπολειτουργεί τεχνικά τις τελευταίες μέρες και να «ζορίζεται» λίγο.