Ποια είναι τα νέα πρόσωπα της επιστήμης;
Ο προκριματικός γύρος του Διεθνούς Διαγωνισμού FameLab 2018 θα πραγματοποιηθεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη τον Μάρτιο
Το British Council, σε συνεργασία με το Hub Science και με την υποστήριξη της Γερολυμάτος International διοργανώνουν τον διεθνή διαγωνισμό FameLab θέλοντας να αναδείξουν για δωδέκατη συνεχή χρονιά τα νέα ταλέντα στην επικοινωνία της επιστήμης. Ο διαγωνισμός έχει δώσει την ευκαιρία σε δεκάδες νέους να μοιραστούν το πάθος τους για τo «άνοιγμα» της επιστήμη στο ευρύ κοινό και να ξεχωρίσουν για την επικοινωνιακή τους δεινότητα.
Ο προκριματικός γύρος θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα τη Δευτέρα 12 και την Τετάρτη 14 Μαρτίου στο The Hub Events (Αλκμήνης 5, Πετράλωνα) και στη Θεσσαλονίκη την Τρίτη 13 Μαρτίου στο British Council (Τσιμισκή 43). Οι συμμετέχοντες θα έχουν στη διάθεσή τους 3 λεπτά για να παρουσιάσουν ένα επιστημονικό θέμα της επιλογής τους με τρόπο διασκεδαστικό και κατανοητό στο ευρύ κοινό. Στη συνέχεια, η κριτική επιτροπή, η οποία αποτελείται από τον Στάθη Γκόνο (Διευθυντής Ερευνών, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών), τον Κώστα Καρπούζη (διευθυντής ερευνών/ΕΠΙΣΕΥ, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο), και τον Νίκο Ανδρίτσο (δημοσιογράφος, διευθυντής ραδιοφώνου ΣΚΑΙ 100,3) θα επιλέξει αυτούς που θα περάσουν στον μεγάλο τελικό.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τη συμμετοχή τους μέχρι την Τρίτη 6 Μαρτίου 2018 εδώ. Όσοι επιθυμούν, αλλά για κάποιο λόγο δεν θα μπορούν να παρευρεθούν σε κανέναν από τους προκριματικούς γύρους σε Αθήνα και σε Θεσσαλονίκη, έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν υποβάλλοντας video. Όλες οι εκδηλώσεις είναι ανοιχτές στο κοινό.
Ο μεγάλος τελικός θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 28 Απριλίου 2018 στην Τεχνόπολη (Πειραιώς 100) στο πλαίσιο του Athens Science Festival 2018.
Βραβεία
Ο νικητής του τελικού θα μεταβεί στο Cheltenham Festival στη Βρετανία τον Ιούνιο με όλα τα έξοδα πληρωμένα προκειμένου να συμμετάσχει μαζί με τους νικητές των άλλων χωρών στο International FameLab 2018.
Οι 10 φιναλίστ που θα επιλεγούν στον προκριματικό γύρο θα παρακολουθήσουν δωρεάν ένα διήμερο Masterclass στην Επικοινωνία. Οι τρεις finalist της κριτικής επιτροπής αλλά και ο αγαπημένος του κοινού θα κερδίσουν μοναδικά δώρα τεχνολογίας.
Παράλληλα, θα υπάρξουν πολλές ευκαιρίες συνεργασίας και δικτύωσης με άλλους επιστήμονες στην Ευρώπη και την Ελλάδα καθώς και ευκαιρίες για συμμετοχή σε εκδηλώσεις του British Council στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Περισσότερες πληροφορίες και δήλωση συμμετοχών εδώ
H Ιστορία του FameLab
Το FameLab© είναι σήμα κατατεθέν του Cheltenham Festival, ενός από τους γνωστότερους πολιτιστικούς οργανισμούς του Ηνωμένου Βασιλείου που διοργανώνει τέσσερα από τα κορυφαία Φεστιβάλ της χώρας στους τομείς της Jazz, της Λογοτεχνίας, της Μουσικής και των Επιστημών.
Το FameLab δημιουργήθηκε το 2005 από το Cheltenham Science Festival σε συνεργασία με τη NESTA με τη χορηγία και την υποστήριξη από τους Pfizer, Silicon 19, Channel 4 και The Daily Telegraph. Μετά την πολύ μεγάλη επιτυχία που σημείωσε στη Βρετανία ο διαγωνισμός σε συνεργασία με το British Council άρχισε να ταξιδεύει ανά τον κόσμο πρώτα πιλοτικά στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και στη συνέχεια σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη, την Ασία, την Ωκεανία, την Αφρική και την Αμερική. Αυτή τη στιγμή ο διαγωνισμός πραγματοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες.
Το British Council
Το British Council λειτουργεί στην Ελλάδα από το 1939, παρέχοντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών και δραστηριοτήτων, και τα γραφεία του βρίσκονται στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Συνεργάζεται με πολλούς οργανισμούς της Ελλάδας – Υπουργεία, πανεπιστήμια, ακαδημαϊκά και ερευνητικά ιδρύματα, σχολεία, μη κυβερνητικούς και πολιτισμικούς οργανισμούς τόσο του δημοσίου όσο και του ιδιωτικού τομέα. Η Βρετανία πρωτοπορεί στην επικοινωνία της επιστήμης και αναγνωρίζει την αναγκαιότητα να προωθηθεί η επιστήμη σε ένα μη-επιστημονικό κοινό. Η επικοινωνία της επιστήμης έχει σκοπό να αλλάξει τα στερεότυπα σχετικά με τους ερευνητές, να καταδείξει στο κοινό τη χρησιμότητα ορισμένων επιστημονικών και τεχνολογικών ζητημάτων και να ενθαρρύνει και δικαιολογήσει την ανάγκη επένδυσης στην έρευνα.
Η Γερολυμάτος International
Η Γερολυμάτος International Α.Ε.Β.Ε., είναι μία διεθνής εταιρία που δραστηριοποιείται στον χώρο της Υγείας και Ομορφιάς, με έδρα την Αθήνα. Χρονολογείται από το 1923 και αποτελεί μία από τις πιο παλαιές, παραδοσιακές οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελληνική αγορά Υγείας. Η Γερολυμάτος International εστιάζεται στην ανάπτυξη, την παραγωγή, τη διανομή, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις τόσο των δικών της προϊόντων καθώς και αυτών των διεθνών διακεκριμένων συνεργατών της. Σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει ένα ευρύ δίκτυο θυγατρικών εταιριών και τοπικών διανομέων, καθιστώντας τα προϊόντα της διαθέσιμα σε καταναλωτές σε περισσότερες από 50 χώρες σε όλο τον κόσμο. Πέραν από τις διεθνείς αγορές, η Γερολυμάτος International διαθέτει τέσσερεις διακριτούς κλάδους δραστηριότητας, συγκεκριμένα, κλάδο μη συνταγογραφούμενων προϊόντων υγείας (OTC), κλάδο οπτικών (Optics), κλάδο κτηνιατρικών (Vet), καθώς επίσης και κλάδο υπηρεσιών Logistics.
Η A.V. είναι χορηγός επικοινωνίας
*Ο διαγωνισμός γίνεται σε συνεργασία με το Hub Science και την υποστήριξη της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ξεκλειδώνει το μεγάλο μυστικό της φύσης», λένε ειδικοί
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.