- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
4 applications που θα σε βοηθήσουν να είσαι οργανωμένος στην δουλειά σου
Δεν θα ξεχάσεις τίποτα ποτέ ξανά, εκτός και αν τελειώσει η μπαταρία του κινητού
Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε και να θυμηθούμε μέσα στη μέρα. Είτε κάποιος εργάζεται 9 με 5 σε κάποια μεγάλη εταιρεία, είτε προσπαθεί να βρει ισορροπία μεταξύ δουλειάς, σχολής και άλλης δουλειάς, όλοι ψάχνουμε τρόπους να μην ξεχνάμε τίποτα και να είμαστε όσο το δυνατόν πιο επαγγελματίες γίνεται. Σε κανέναν δεν αρέσει να χάνει deadlines, να ξεχνάει σημαντικά ραντεβού ή να μην προλαβαίνει τα γενέθλια του συντρόφου του, όπως είχε γίνει στο The Devil Wears Prada με την καημένη την Anne Hathaway.
Για καλή μας τύχη υπάρχουν δεκάδες applications σχεδιασμένα για να κάνουν την επαγγελματική μας ζωή ευκολότερη και εμείς συγκεντρώσαμε τις 4 που έχουν συγκεντρώσει τις καλύτερες κριτικές.
1. Evernote
Όταν ξεκίνησε το Evernote ήταν απλώς ένα app για να κρατάς σημειώσεις, όμως πλέον σου δίνει τη δυνατότητα να κάνεις σχεδόν τα πάντα. Μπορείς να ηχογραφήσεις voice memos, να αποθηκεύσεις φωτογραφίες, να ορίσεις υπενθυμίσεις για γεγονότα που δεν θέλεις να ξεχάσεις και να προσθέσεις άλλα μέλη στην ομάδα σου, έτσι ώστε εσύ και οι συνεργάτες σου να μοιράζεστε ό,τι χρειάζεται για τη δουλειά. Υπάρχουν και εκατοντάδες άλλα features αν αποφασίσεις να πληρώνεις 3 με 6 δολάρια τον μήνα.
2. Todoist
H to-do list σου μόλις πήρε ηλεκτρονική μορφή. Σύμφωνα με τη σελίδα The Verge, το Τodoist είναι το καλύτερο organizing app του 2017 και μπορεί να σου λύσει τα χέρια όταν έχεις να αντιμετωπίσεις περίπλοκες εργασίες και σου στέλνει συνεχώς υπενθυμίσεις για κάθε υποχρέωση που έχεις μέσα στην ημέρα. Όταν το κατεβάσεις, λαμβάνεις αυτομάτως 80 δωρεάν projects και στη συνέχεια πρέπει να πληρώσεις 29 δολάρια τον χρόνο.
3. Asana
To Asana σχεδιάστηκε κυρίως για ομάδες, επομένως θα σου φανεί χρήσιμο αν έχεις ένα γκρουπ συνεργατών ή αν ξεκινάς τη δική σου μικρή επιχείρηση και πρέπει να μιλάς με πολύ κόσμο που θέλει να βοηθήσει. Μπορείς να δώσεις στον καθένα μία αποστολή που πρέπει να αναλάβει, να παρακολουθήσεις το πόσο παραγωγικό είναι το team σου και να σχολιάσεις τη δουλειά κάποιου εκείνη την ώρα ώστε να λάβει κατευθείαν το μήνυμα.
4. Wunderlist
Το wunderlist συγχρονίζεται με το επαγγελματικό σου πρόγραμμα και σε βοηθάει έτσι να παραμείνεις οργανωμένος, όμως ενδιαφέρεται και για την προσωπική σου ζωή, επομένως μην παραλείψεις να περάσεις ημερομηνίες για γιορτές, γενέθλια και πάρτι. Μακάρι να το είχε κατεβάσει και η καημένη η Anne Hathaway.