- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τεχνητή νοημοσύνη επικράτησε απόλυτα επί του παγκόσμιου πρωταθλητή στο «Γκο»
Θεωρείται ένα από τα πιο πολύπλοκα παιχνίδια, πολύ πιο δύσκολο για την τεχνητή νοημοσύνη από το σκάκι
Οριστική επικράτηση για το AlphaGo της DeepMind (Google) στην αναμέτρησή του στο ασιατικό παιχνίδι «Γκο» με τον παγκόσμιο πρωταθλητή, Κε Τζιέ.
Σημειώνεται πως η εν λόγω τεχνητή νοημοσύνη κέρδισε και το δεύτερο μεταξύ τους παιχνίδι, από τα τρία συνολικά που είχαν προγραμματιστεί.
Η αναμέτρηση έλαβε χώρα στην Κίνα, μετά την ιστορική νίκη εναντίον του πρωταθλητή Λι Σεντόλ πέρσι, που είχε χαρακτηριστεί ως επίτευγμα-ορόσημο για την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο Ντέμης Χασάμπης, ιδρυτής της DeepMind δήλωσε πως ο Κε Τζιέ έπαιξε «τέλεια» και «ώθησε το AlphaGo στα όριά του».
Όπως αναφέρει το BBC, ο παγκόσμιος πρωταθλητής στο «Γκο», μετά τη δεύτερη ήττα του, δήλωσε στους δημοσιογράφους: «Είμαι λίγο λυπημένος, είναι κάπως κρίμα επειδή νομίζω πως έπαιξα πολύ καλά».
Αξίζει να αναφέρουμε πως στο «Γκο» οι παίκτες παίζουν σε γύρους, τοποθετώντας πέτρες σε ένα ταμπλό 19 x 19 θέσεων και επιδιώκοντας να θέσουν υπό τον έλεγχό τους τη μεγαλύτερη περιοχή.
Θεωρείται ένα από τα πιο πολύπλοκα παιχνίδια στον κόσμο και είναι πολύ πιο δύσκολο για την τεχνητή νοημοσύνη από το σκάκι.
Τo AlphaGo έχει «εκπαιδευτεί» μελετώντας παλαιότερα παιχνίδια και παίζοντας χιλιάδες παιχνίδια με τον εαυτό του.
Απώτερος σκοπός για το AlphaGo, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, είναι η χρήση του σε ένα ευρύ φάσμα από τομείς, όπως η ιατρική και οι επιστήμες.
Με πληροφορίες από BBC, naftemporiki.gr