- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Σπάστε» τη σιωπή σας: Τρεις νέοι δημιούργησαν το κοινωνικό δίκτυο που αξιοποιεί τη φωνή
Γνωρίστε το Doobbear
«Δεν έχει σημασία το πώς είστε ντυμένοι, πώς μοιάζετε, αν είναι σκοτεινά ή αν έχει ήλιο. Η φωνή σας δεν χρειάζεται προετοιμασία». Έτσι μας συστήνεται το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που δημιούργησαν τρεις νέοι άνθρωποι με πάθος για την καινοτομία και τις startups.
Ο λόγος για το Doobbear, ένα social network που παροτρύνει τους χρήστες του «να σπάσουν τη σιωπή» τους και να μοιραστούν με τους διαδικτυακούς τους φίλους και ακολούθους τις σκέψεις, τα συναισθήματά τους ή οποιαδήποτε άλλη, μικρή ιστορία από την ημέρα τους.
Απευθυνθήκαμε στο συνιδρυτή και CEO του Doobbear, Αλέξανδρο Ίβο, προκειμένου να μάθουμε περισσότερα για την εφαρμογή που αξιοποιεί τη φωνή και το πώς ακριβώς αυτή λειτουργεί, αλλά και ώστε να μοιραστεί μαζί μας το όραμα της ομάδας του για τη συνέχεια.
Πώς ακριβώς προσδιορίζετε το Doobbear; Με ποιον τρόπο λειτουργεί η εφαρμογή;
Το Doobbear είναι ένα audio social network, ένα κοινωνικό δίκτυο όπου οι χρήστες μπορούν να ηχογραφήσουν τη φωνή τους. Το ξεχωριστό στοιχείο αυτού του μέσου είναι ότι δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη με το πάτημα ενός κουμπιού να δημοσιεύσει φωνητικά status με μέγιστο όριο τα 18 δευτερόλεπτα και να τα συνδυάσει μαζί με μια φωτογραφία, δημιουργώντας τα λεγόμενα «doob».
Στόχος της πλατφόρμας είναι να βάλει στο «παιχνίδι» τη δημόσια επικοινωνία μέσω της φωνής. Αποσκοπεί στο να καλύψει το κενό που υπάρχει σε ό,τι αφορά το online ηχητικό περιεχόμενο.
Στο Doobbear κάθε χρήστης δημιουργεί δωρεάν το δικό του προφίλ, το οποίο αποτελείται από διάφορες πληροφορίες, όπως μίνι βιογραφικό με φωνή (personal doob). Κάθε χρήστης μπορεί να δημοσιεύει δημόσια (public doob), αλλά υπάρχει και η επιλογή για ιδιωτικά doob (private doob). Ο χρήστης ακολουθεί όποιους θέλει και ακολουθείται από οποιονδήποτε.
Πώς προέκυψε η ιδέα και από ποιους αποτελείται η ομάδα σας;
Ως επιχειρηματίες, η αναζήτησή ευκαιριών, ιδεών και προβλημάτων που χρειάζονται λύση, είναι στη φύση μας. Μια μέρα είπα στον Κώνσταντινο Γκαβέλα, «σκέψου ρε κάτι με apps και τεχνολογία και το πρωί πες το μου». Ο Κωνσταντίνος είπε «ναι, θα το παραγγείλω» και γελούσαμε. Το επόμενο πρωί είδαμε το «κενό» στην αγορά. Είχες το Facebook για επικοινωνία, το Twitter για να κοινοποιείς κείμενο, το Instagram για τις φωτογραφίες, το Snapchat για τις selfies, αλλά δεν υπήρχε μια εφαρμογή για να κοινοποιείς τη φωνή σου. Τότε ήταν που το Doobbear γεννήθηκε. Η Ασημίνα Τζάθα αγάπησε την ιδέα και αποφάσισε να αναλάβει το τιμόνι. Η ομάδα ήταν έτοιμη να επιβιβαστεί για το μεγάλο ταξίδι προς το στήσιμο της μεγαλύτερης audio social network εφαρμογής στο κόσμο.
Πότε ξεκίνησε να είναι διαθέσιμη η εφαρμογή; Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε έως τώρα;
Στην αρχή της χρονιάς έγινε το λανσάρισμα της εφαρμογής σε public beta σε iOS και Android και είδαμε μία απίστευτη ανταπόκριση από τους χρήστες. Εστιάζουμε στο να αφουγκραστούμε την κριτική τους και να κάνουμε κάθε μέρα και καλύτερο το Doobbear για εκείνους.
Στοχεύετε και σε κοινό εκτός Ελλάδας;
Στοχεύουμε στο να προωθήσουμε την εφαρμογή σε παγκόσμιο επίπεδο, αλλά προς το παρόν ξεκινάμε με την Ελλάδα και τις ΗΠΑ.
Πριν από λίγο καιρό σας απονεμήθηκε το βραβείο καλύτερης καινοτόμου υπηρεσίας στα «Παπαστράτος Start-Up/Scale-Up Greece Awards 2017». Αποτελεί επιβεβαίωση για εσάς και πώς αυτό σας βοηθά για το μέλλον;
Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία, αλλά την επόμενη μέρα επιστρέψαμε πίσω στη δουλειά, όπως πάντα. Είναι πολύ ωραίο να αναγνωρίζεσαι από τέτοιο οργανισμό και δή, από την κοινότητα των startup. Όταν δουλεύεις σκληρά και είσαι προσηλωμένος στους στόχους σου, τα βραβεία και η αναγνώριση είναι το αποτέλεσμα. Από την πρώτη μέρα, ήμασταν αποφασισμένοι να οικοδομήσουμε το προϊόν μας και να αφοσιωθούμε σε αυτό καθ' αυτό και τίποτε άλλο. Αυτό ήταν το μάθημα που μάθαμε και που όλες οι start up πρέπει να ακολουθήσουν: Εστίασε στο πρόβλημα που προσπαθείς να λύσεις, χτίσε την καλύτερη λύση γι’ αυτό και τα υπόλοιπα θα έρθουν αργότερα.
Πόσο εύκολο είναι να ξεκινήσει κανείς μία startup χωρίς χρήματα ή χωρίς επενδυτές; Στη δική σας περίπτωση ισχύει κάποιο από τα δύο;
Εμείς ανήκουμε στην κατηγορία εκείνων που έχουν επενδύσει στα πρώτα τους βήματα προσωπικά κεφάλαια για την υλοποίηση του Doobbear, με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε πλέον σε ένα στάδιο, όπου διαθέτουμε ένα ολοκληρωμένο προϊόν. Το έντονο αρχικό ενδιαφέρον από τους χρήστες της εφαρμογής είναι ενθαρρυντικό για εμάς και μας προτρέπει να προχωρήσουμε παρακάτω. Αυτήν την περίοδο βρισκόμαστε στο στάδιο των πρώτων στρατηγικών επενδύσεων, ενώ είμαστε σε συνεχή και ανοιχτή επικοινωνία με όσους μοιράζονται το ίδιο πάθος για το Doobbear, επενδυτικά και μη…
Ποια είναι τα επόμενα βήματά σας στο προσεχές διάστημα για τη βελτίωση του app;
Συλλέγουμε και λαμβάνουμε υπόψη μας κριτικές από τους χρήστες για να δούμε τι λειτουργεί και τι όχι, ώστε να κάνουμε την εφαρμογή όλο και καλύτερη συνεχώς. Επίσης, είναι σε εξέλιξη ο πρώτος επενδυτικός μας γύρος.
3 συμβουλές που θα δίνατε σε όσους ξεκινούν παρόμοια εγχειρήματα.
1. Μείνετε προσηλωμένοι. Θα υπάρξουν εκατοντάδες περισπασμοί. Πρέπει να κρατάτε τα μάτια σας στο στόχο και με κάθε πράξη που ενεργείτε, να είναι αυτή που θα σας φέρει πιο κοντά στο στόχο σας.
2. Χτίστε τη δική σας dream team. Δημιουργήστε μια ομάδα που έχει καλή χημεία, γιατί θα υπάρξουν πολλές αποφάσεις που θα πρέπει να πάρετε και δεν θα συμφωνείτε πάντοτε, ενώ ταυτόχρονα θα περνάτε και πολύ χρόνο μαζί. Δημιουργήστε μία ομάδα όπου οι υπόλοιποι δεν είναι ανάγκη να είναι οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουν, αλλά καλοί στα πράγματα που εσείς δεν είστε.
3. Οικοδομείστε κάτι με πραγματική αξία, ανακαλύψτε ένα πρόβλημα και βρείτε μια λύση που είναι δέκα φορές καλύτερη από την ήδη υπάρχουσα λύση του προβλήματος. Τότε είναι που θα έχετε το τέλειο προϊόν.
* Η ομάδα του Doobbear:
Κωνσταντίνος Γκαβέλας
Ο ιδρυτής, Κωνσταντίνος Γκαβέλας, γεννήθηκε στην Αθήνα και είναι μια καλλιτεχνική φύση, αφού σε ηλικία 15 χρονών έκανε τις πρώτες του ραδιοφωνικές εκπομπές. Η πρώτη του επαγγελματική επαφή με τον χώρο της μουσικής ήρθε σε ηλικία 21 ετών, όταν και ξεκίνησε να γράφει τραγούδια για γνωστούς καλλιτέχνες. Τη μουσική πορεία ακολούθησε μια άλλη αγάπη, αυτή της τηλεόρασης, όπου και έχει προχωρήσει στη δημιουργία πολλών παραγωγών σε διαφορετικά είδη. Όλα τα παραπάνω αποτέλεσαν το ερέθισμα για να προχωρήσει στη δημιουργία του Doobbear.
Αλέξανδρος Ίβος
Ο συνιδρυτής και CEO, Αλέξανδρος Ίβος, γεννήθηκε στις ΗΠΑ, με τη ζωή του μοιρασμένη ανάμεσα στην Ελλάδα και την Αμερική. Ο ίδιος δηλώνει ερωτευμένος με την καινοτομία και την τεχνολογία. Νative στις τεχνολογικές εξελίξεις και early adopter στις περισσότερες από αυτές, έχει ταξιδέψει μέχρι σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες, με ορισμένες από αυτές να αποτελούν και την έδρα για τα πρώτα του βήματα στο επιχειρείν. Οι σπουδές του στο πεδίο του International Business συνέβαλαν μαζί με άλλους παράγοντες -όπως τα online μαθήματα στο Stanford University- σε μια διεθνή και ολόπλευρη προσέγγιση του startup culture.
Ασημίνα Τζάθα
Η συνιδρύτρια και πρόεδρος, Aσημίνα Τζάθα, είναι ελληνοαμερικανίδα με σπουδές στον τομέα των International Affairs and Political Science από το Columbia University. Διαθέτει πτυχίο στο filmmaking από το New York Film Academy, ενώ έχει βραβευτεί σε διάφορα events και φεστιβάλ κινηματογράφου. Διαθέτει πολυετή εμπειρία στην παρουσίαση τηλεοπτικών εκπομπών, ραδιοφωνικών εκπομπών και media events.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.