- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
H εφαρμογή που σας ανταμείβει για τις φωτογραφίες που ανεβάζετε στο Facebook
Γνωρίστε το bubbllz και τον τρόπο που συστήνει για να κερδίζετε... σελφάροντας
Πώς θα σου φαινόταν αν για κάθε φωτογραφία που ανεβάζεις στο Facebook, επιβραβεύεσαι; Πριν βιαστείς να πεις ότι «δεν παίζει κάτι τέτοιο», γνώρισε τη startup που κατέκτησε το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας για το 2016.
Ξεκίνησε από τη Θεσσαλονίκη και φιλοδοξεί να αλλάξει το διαφημιστικό τοπίο αλλά και τον τρόπο που «βλέπουμε» τις φωτογραφίες. Ο λόγος για το bubbllz, την εφαρμογή για κινητά που σε ανταμείβει για να κάνεις αυτό που ξέρεις καλύτερα, να ποστάρεις τις φωτογραφίες σου.
Οι χρήστες απλά βγάζουν μια φωτογραφία ή selfie με το προϊόν που αγοράζουν από ένα κατάστημα ή brand και δημιουργείται ένας κωδικός ανταμοιβής. Η φωτογραφία ανεβαίνει στα social media, και οι χρήστες ανταμείβονται άμεσα, με εκπτώσεις, κουπόνια,διαγωνισμούς, πόντους και ειδικές προσφορές.
Όπως μας λέει ο Παναγιώτης Χατζηδάκης, CCO της startup -που έχει ιδρυθεί από κοινού με τον Κωνστάντιο Μπατσιώλα και τον Γιώργο Θρασκιά- «πολλές φορές οι χρήστες ποστάρουν τις αγορές τους, όπως για παράδειγμα μία φωτογραφία του φαγητού τους, selfie με φίλους σε ένα μπαρ, το ρούχο που μόλις αγόρασαν κ.ά. Το bubbllz ενισχύει το social κομμάτι των αγορών τους και τους ανταμείβει. Έτσι έχει στο επίκεντρο τον χρήστη, καθώς όλη του η δομή έχει δημιουργηθεί ώστε ο τελευταίος να κερδίζει με κάθε του post».
Μιλήσαμε μαζί του ώστε να μάθουμε περισσότερα για την εφαρμογή και το πώς οι χρήστες της κερδίζουν από αυτή.
Πώς προέκυψε η ιδέα της εφαρμογής και από πόσα άτομα αποτελείται η ομάδα σας;
Η ιδέα ξεπήδησε από ένα παλιότερο concept που θα παρουσίαζε ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας, ένας από τους τρείς συνιδρυτές, σε ένα διαγωνισμό καινοτομίας. Μία από τις ερωτήσεις πάνω στην έρευνά του ήταν αν ένας χρήστης θα κοινοποιούσε μια αγορά του ή μια επιθυμία για μια αγορά του στα social media, ειδικά αν αυτό θα μείωνε την τιμή του προϊόντος. Μία άλλη ήταν αν οι επιχειρήσεις θέλουν οι πελάτες τους να μιλούν γι’ αυτές και τα προϊόντα τους. Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα γέννησαν το bubbllz.
Ξεκινήσαμε 3 άτομα και όσο η ιδέα προχωρούσε, η ομάδα μεγάλωνε και θα συνεχίσει να μεγαλώνει. Σήμερα αποτελείται από 13 άτομα. Designers, developers, πωλητές, μάρκετινγκ. Έχουμε ολοκληρώσει τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης, ενώ έχουμε μέτοχο την Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας.
Πότε έγινε διαθέσιμο το app; Ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε έως τώρα από τους χρήστες;
Τo bubbllz είναι διαθέσιμο σε Android και iOS από τα τέλη του 2016. Τον Φεβρουάριο του 2017 έγινε το επίσημο λανσάρισμα στο «Mediterranean Cosmos» στη Θεσσαλονίκη.
Το feedback που παίρνουμε από τους χρήστες είναι πολύ θετικό και αυτό φαίνεται από τις θετικές κριτικές τους στα app stores. Λαμβάνουμε υπόψη όλες τις παρατηρήσεις και τα ζητούμενα για να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες. Κάποια από αυτά έχουν ήδη υλοποιηθεί ή υλοποιούνται και θα είναι διαθέσιμα σε λίγο καιρό.
Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να κάνει κάποιος στην εφαρμογή για να επιβραβευθεί;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Επιλέγει τη διαθέσιμη ανταμοιβή μίας επιχείρησης από τον χάρτη στην εφαρμογή −για παράδειγμα 30% έκπτωση στο ρούχο που αγόρασε− το βγάζει μία φωτογραφία, βάζει κείμενο και hashtags της επιλογής του και την ανεβάζει στο προφίλ του στο Facebook. Μπορεί να την εξαργυρώσει άμεσα στο ταμείο ή σε επόμενη αγορά του. Αυτό ήταν όλο, εύκολο, γρήγορο και οικείο.
Τα posts των χρηστών ισχύουν μόνο για το Facebook ή και για άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
Μέχρι σήμερα αναπτύξαμε τη δυνατότητα οι χρήστες να ποστάρουν αυτό που αγοράζουν στο Facebook. Πλέον, βέβαια, εξετάζουμε και το κομμάτι του instagram post που είναι εξίσου δυνατό. Σύντομα θα έχουμε νέα πάνω σε αυτό.
Τα καταστήματα και τα brands αφορούν προς το παρόν μόνο τη Θεσσαλονίκη; Σε ποιες περιοχές σχεδιάζετε να επεκταθείτε σύντομα;
Αυτή τη στιγμή αναπτύσσουμε το δίκτυο πωλήσεων στη Θεσσαλονίκη, όπου ήδη υπάρχουν αρκετές διαθέσιμες προσφορές για τους χρήστες. Σε συνεργασία με το GO4MORE δίκτυο της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, ενός εκ των επενδυτών μας, σκοπεύουμε να μεγαλώσουμε ακόμα περισσότερο το δίκτυο αυτό στη Θεσσαλονίκη και να το διευρύνουμε άμεσα στην Αθήνα.
Πώς προκύπτει η συμφωνία με τα συνεργαζόμενα καταστήματα; Δώστε μας μερικά γνωστά παραδείγματα εταιρειών που ήδη βρίσκονται στην εφαρμογή.
Κατ' αρχάς είμαστε σε διαρκή επαφή με επιχειρήσεις και αναζητάμε διαρκώς νέα brands και καταστήματα να «τρέξουν» τις marketing ενέργειες τους μέσα από το bubbllz. Παράλληλα διευρύνουμε το δίκτυο μας μέσω του προγράμματος που προανέφερα.
Έχουμε τη χαρά να μας έχουν εμπιστευτεί μεγάλα brands, όπως τα MIKEL και Notos στη Θεσσαλονίκη, αλλά και τοπικές γνωστές επιχειρήσεις όπως «Ουζου Μέλαθρον», «Ντερλικατέσεν», «Καφές του Μύλου» και πολλές άλλες.
Στο site μας μπορεί μία επιχείρηση να πάρει περισσότερες πληροφορίες, να συμπληρώσει τη φόρμα επικοινωνίας και να έρθουμε σε επαφή μαζί της προκειμένου να προστεθεί και αυτή στους συνεργάτες.
Θεωρείτε πως έχετε δημιουργήσει μία κατάσταση win - win; Αυτό πιστεύετε ότι είναι κατά κάποιον τρόπο και το «μέλλον» στη διαφήμιση;
H πλατφόρμα καλύπτει όλα τα στάδια της πώλησης και προσθέτει το social κομμάτι που είναι και το πιο διασκεδαστικό. Από τη μεριά του, ο καταναλωτής ενημερώνεται για προσφορές γύρω του και κερδίζει αγοράζοντας φθηνότερα ή συμμετέχοντας σε διαγωνισμούς.
Το κατάστημα/brand επικοινωνεί και ενημερώνει τους πελάτες του για προσφορές κ.ά, οπότε έτσι αυξάνει την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις του. Ουσιαστικά ενεργοποιεί «customer engagement» και «brand awareness» από τους ίδιους του τους πελάτες.
Συνεπώς, το ρητό «ο πελάτης είναι η καλύτερη διαφήμιση», με την εξέλιξη των social media γίνεται πιο επίκαιρο από ποτέ και σίγουρα είναι μια προσέγγιση που θα αφορά το μέλλον της διαφήμισης.
4 συμβουλές που θα δίνατε σε νέους ανθρώπους που ξεκινούν παρόμοια εγχειρήματα...
1. Να αδράξουν την ευκαιρία που τους δίνεται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα με την ανάπτυξη του οικοσυστήματος. Μέσα στο 2017 έρχεται ένα νέο πακέτο χρηματοδότησης για νεοφυείς επιχειρήσεις που πολλές ομάδες μπορούν να επωφεληθούν για να αναπτύξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο. Μπορεί η Ελλάδα να διανύει μια δύσκολη περίοδο επιχειρηματικά, όμως τα τελευταία χρόνια το οικοσύστημα των startup αναπτύσσεται αντιστρόφως ανάλογα.
2. Να προσέξουν αρκετά τους συνεργάτες που θα επιλέξουν στο ξεκίνημα. Οι άνθρωποι που απαρτίζουν μία ομάδα πρέπει να μοιράζονται το ίδιο όραμα, να σέβεται ο ένας τον άλλον και όλοι μαζί το προϊόν. Ακούγεται κλισέ αλλά είναι από τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι ιδρυτές μίας startup.
3. Να μη φοβηθούν μήπως αποτύχουν. Ουσιαστικά, θα έλεγα, καλύτερο είναι να επαναπροσδιορίσουν τη λέξη αποτυχία. Είναι σίγουρο ότι θα κάνουν λάθη, αυτός είναι όμως ο τρόπος να βελτιωθούν και να προχωρήσουν.
4. Να μη φοβούνται να ονειρευτούν και να τολμούν όσα σκέφτονται. Χρειάζεται εξωστρέφεια και τόλμη. Ο φόβος είναι ο χειρότερος εχθρός της επιχειρηματικότητας.