- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
H Google «εκθρόνισε» την Apple
Ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης "Brand Finance Global 500" αναφορικά με την αξία των brands
Στην έκθεση "Brand Finance Global 500" σχετικά με την αξία των brands, η Google καταλαμβάνει και πάλι την πρώτη θέση, ύστερα από έξι χρόνια κατά τα οποία της είχε «κλέψει» την πρωτιά η Apple.
Ειδικότερα, η αξία του brand της Google βελτιώθηκε κατά 24% μέσα στο 2016 (από 88,2 δισ. δολάρια σε 109,4 δισ. δολάρια) με αποτέλεσμα να εκτοπίσει από την κορυφή της τελευταίας έκθεσης "Brand Finance Global 500" την Apple, η οποία έπεσε από τα 145,9 στα 107,1 δισ. δολάρια κατά το ίδιο διάστημα.
Αξίζει να σημειωθεί πως η Google είχε καταλάβει για τελευταία φορά την κορυφαία θέση της έκθεσης το 2011. Ο τεχνολογικός κολοσσός φαίνεται πως δεν έχει αντίπαλο στο πεδίο του search, που αποτελεί και το στυλοβάτη των διαφημιστικών της εσόδων. Χαρακτηριστικό είναι πως τα έσοδα αυτά αυξήθηκαν κατά 20% μέσα στο 2016.
Αναφερόμενος στα στοιχεία της έκθεσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Brand Finance David Haigh μεταξύ άλλων, τόνισε σχετικά: «Η Apple πασχίζει να διατηρήσει το τεχνολογικό της πλεονέκτημα, με τις νέες εκδόσεις του iPhone να προσφέρουν μειωμένες επιστροφές, ενώ η κινέζικη αγορά έχει γεμίσει πλέον με ανταγωνιστές τοπικής προέλευσης. Η Apple ζούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα εκμεταλλευόμενη τη συσσωρευμένη αξία που είχε αποκτήσει το brand της, κάτι που υπογραμμίζει τα οφέλη μιας ισχυρής μάρκας. Ωστόσο, στην περίπτωσή της, το πήγε πολύ μακριά».
Παράλληλα, επισημαίνεται πως ανάμεσα στους «κερδισμένους» βρίσκεται και η Amazon, η οποία κατάφερε να αυξήσει πάνω από το μισό την αξία της σε σύγκριση με πέρσι (+53%) και να τη φτάσει στα 106,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Εντυπωσιακή αύξηση στην αξία της (83%) είδε και η μάρκα του 9ου στη λίστα, Facebook (στα 61,9 δισ. δολάρια από τα περσινά 34), που το βοήθησαν να «σκαρφαλώσει» 8 ολόκληρες θέσεις.
Πηγή: Advertising.gr
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.