Τεχνολογια - Επιστημη

H Google «εκθρόνισε» την Apple

Ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης "Brand Finance Global 500" αναφορικά με την αξία των brands

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
342327-711652.jpg
EPA/GOOGLE / HANDOUT

Στην έκθεση "Brand Finance Global 500" σχετικά με την αξία των brands, η Google καταλαμβάνει και πάλι την πρώτη θέση, ύστερα από έξι χρόνια κατά τα οποία της είχε «κλέψει» την πρωτιά η Apple.

Ειδικότερα, η αξία του brand της Google βελτιώθηκε κατά 24% μέσα στο 2016 (από 88,2 δισ. δολάρια σε 109,4 δισ. δολάρια) με αποτέλεσμα να εκτοπίσει από την κορυφή της τελευταίας έκθεσης "Brand Finance Global 500" την Apple, η οποία έπεσε από τα 145,9 στα 107,1 δισ. δολάρια κατά το ίδιο διάστημα.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Google είχε καταλάβει για τελευταία φορά την κορυφαία θέση της έκθεσης το 2011. Ο τεχνολογικός κολοσσός φαίνεται πως δεν έχει αντίπαλο στο πεδίο του search, που αποτελεί και το στυλοβάτη των διαφημιστικών της εσόδων. Χαρακτηριστικό είναι πως τα έσοδα αυτά αυξήθηκαν κατά 20% μέσα στο 2016.

Αναφερόμενος στα στοιχεία της έκθεσης, ο διευθύνων σύμβουλος της Brand Finance David Haigh μεταξύ άλλων, τόνισε σχετικά: «Η Apple πασχίζει να διατηρήσει το τεχνολογικό της πλεονέκτημα, με τις νέες εκδόσεις του iPhone να προσφέρουν μειωμένες επιστροφές, ενώ η κινέζικη αγορά έχει γεμίσει πλέον με ανταγωνιστές τοπικής προέλευσης. Η Apple ζούσε για μεγάλο χρονικό διάστημα εκμεταλλευόμενη τη συσσωρευμένη αξία που είχε αποκτήσει το brand της, κάτι που υπογραμμίζει τα οφέλη μιας ισχυρής μάρκας. Ωστόσο, στην περίπτωσή της, το πήγε πολύ μακριά».

Παράλληλα, επισημαίνεται πως ανάμεσα στους «κερδισμένους» βρίσκεται και η Amazon, η οποία κατάφερε να αυξήσει πάνω από το μισό την αξία της σε σύγκριση με πέρσι (+53%) και να τη φτάσει στα 106,4 δισεκατομμύρια δολάρια. Εντυπωσιακή αύξηση στην αξία της (83%) είδε και η μάρκα του 9ου στη λίστα, Facebook (στα 61,9 δισ. δολάρια από τα περσινά 34), που το βοήθησαν να «σκαρφαλώσει» 8 ολόκληρες θέσεις.Λίστα

Πηγή: Advertising.gr

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;
Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;

Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.