Τεχνολογια - Επιστημη

Πώς μας επηρεάζουν τα likes και οι αναρτήσεις στα social media;

Τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
338221-703500.jpg

Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Kaspersky Lab, τα social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης) φαίνεται πως κάνουν πλέον πολλούς ανθρώπους να νιώθουν άσχημα.

Πιο συγκεκριμένα, στη σχετική έρευνα πήραν μέρος 16.750 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο. Όπως αυτή υποδεικνύει, οι χρήστες τείνουν να αισθάνονται άσχημα και αναστατωμένοι, όταν δεν συγκεντρώνουν πολλά likes για δημοσιεύσεις που κάνουν. Μάλιστα, το 42% των συμμετεχόντων δήλωσε πως ζηλεύει αν οι φίλοι του συγκεντρώνουν περισσότερα likes.

Παράλληλα, υποδεικνύεται πως οι άνθρωποι ζηλεύουν, επίσης, όταν βλέπουν αναρτήσεις όπου αποτυπώνονται φαινομενικά πιο ευτυχισμένες στιγμές, από αυτές που βιώνουν οι ίδιοι. Όπως επισημαίνει η έρευνα, το 72% των χρηστών ενοχλείται, ακόμη, από τις διαφημίσεις που έχουν γίνει εξαιρετικά παρεμβατικές και διακόπτουν τις online επικοινωνίες τους.

Ωστόσο, οι ουσιαστικοί λόγοι για την απογοήτευση των ανθρώπων φαίνεται πως είναι βαθύτεροι. Παρά την επιθυμία να αισθάνονται καλά από την ενασχόλησή τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ευτυχισμένες δημοσιεύσεις των φίλων τους σχετικά με διακοπές, χόμπι και πάρτι, συχνά μένουν με την πικρή αίσθηση ότι οι άλλοι άνθρωποι απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από αυτούς.

Αξίζει να σημειωθεί πως, προηγούμενη έρευνα της Kaspersky Lab, είχε δείξει επίσης την απογοήτευση των ανθρώπων με τα social media, καθώς το 78% παραδέχθηκε ότι έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αποσυρθεί εντελώς από τα κοινωνικά δίκτυα. 

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;
Τεχνητή νοημοσύνη: Αυτοματισμός χωρίς όρια;

Η AI θα πρέπει να υποβάλλεται σε περιορισμούς ορθής χρήσης, με τη διαφορά ότι αυτοί καλό είναι να τίθενται και να εφαρμόζονται εν είδει αυτορρύθμισης από τους ίδιους τους χρήστες

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.