Πώς μας επηρεάζουν τα likes και οι αναρτήσεις στα social media;
Τα ενδιαφέροντα αποτελέσματα έρευνας
Σύμφωνα με αποτελέσματα έρευνας που διεξήγαγε η Kaspersky Lab, τα social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης) φαίνεται πως κάνουν πλέον πολλούς ανθρώπους να νιώθουν άσχημα.
Πιο συγκεκριμένα, στη σχετική έρευνα πήραν μέρος 16.750 άνθρωποι απ’ όλο τον κόσμο. Όπως αυτή υποδεικνύει, οι χρήστες τείνουν να αισθάνονται άσχημα και αναστατωμένοι, όταν δεν συγκεντρώνουν πολλά likes για δημοσιεύσεις που κάνουν. Μάλιστα, το 42% των συμμετεχόντων δήλωσε πως ζηλεύει αν οι φίλοι του συγκεντρώνουν περισσότερα likes.
Παράλληλα, υποδεικνύεται πως οι άνθρωποι ζηλεύουν, επίσης, όταν βλέπουν αναρτήσεις όπου αποτυπώνονται φαινομενικά πιο ευτυχισμένες στιγμές, από αυτές που βιώνουν οι ίδιοι. Όπως επισημαίνει η έρευνα, το 72% των χρηστών ενοχλείται, ακόμη, από τις διαφημίσεις που έχουν γίνει εξαιρετικά παρεμβατικές και διακόπτουν τις online επικοινωνίες τους.
Ωστόσο, οι ουσιαστικοί λόγοι για την απογοήτευση των ανθρώπων φαίνεται πως είναι βαθύτεροι. Παρά την επιθυμία να αισθάνονται καλά από την ενασχόλησή τους με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όταν οι άνθρωποι βλέπουν τις ευτυχισμένες δημοσιεύσεις των φίλων τους σχετικά με διακοπές, χόμπι και πάρτι, συχνά μένουν με την πικρή αίσθηση ότι οι άλλοι άνθρωποι απολαμβάνουν τη ζωή περισσότερο από αυτούς.
Αξίζει να σημειωθεί πως, προηγούμενη έρευνα της Kaspersky Lab, είχε δείξει επίσης την απογοήτευση των ανθρώπων με τα social media, καθώς το 78% παραδέχθηκε ότι έχει εξετάσει το ενδεχόμενο να αποσυρθεί εντελώς από τα κοινωνικά δίκτυα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ξεκλειδώνει το μεγάλο μυστικό της φύσης», λένε ειδικοί
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.