Ευκολίες και επιλογές πληρωμής στα E-Shops
Οι πολλοί και διαφορετικοί τρόποι πληρωμής σε ένα E-Shop, αυτόματα γίνονται και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για κάθε Brand
Οι ευκολίες και οι τρόποι πληρωμής σε ένα E-Shop - Οι πιο απλές μέθοδοι και ο σχεδιασμός για την ενίσχυση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.
Το θεωρητικό και δεδομένο πλαίσιο, που έχετε υποτίθεται υλοποιήσει!
Ναι, μόλις φτιάξαμε τελικά το E-Shop μας. Έχουμε δημιουργήσει Στρατηγική, δηλαδή γνωρίζουμε γιατί ο επισκέπτης θα αγοράσει από εμάς, φτιάξαμε και τμηματοποιήσαμε το κοινό μας και που απευθυνόμαστε, είμαστε έτοιμοι σχεδόν να αρχίσουμε να πουλάμε.
Αναγνωρίσαμε και διορθώσαμε τα λάθη μας, αφού έχουμε περιηγηθεί όλη τη σελίδα μας και έχουμε αγοράσει πρώτα εμείς οι ίδιοι. Η σελίδα μας είναι φιλική και εύχρηστη προς το κοινό μας, τα Call to Actions ξεκάθαρα -έχουμε μπει δηλαδή στη θέση του καταναλωτή- και όλα λειτουργούν ρολόι.
Έχουμε δημιουργήσει περιεχόμενο που ο πελάτης, θα εμπιστευτεί ότι αξίζει τελικά να αγοράσει από εμάς. Έχουμε καθορίσει το budget μας και εννοείται έχουμε σωστή τιμολογιακή πολιτική. Άρα, ανεξάρτητα από το πως θα προωθήσουμε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όλα είναι σχεδόν τέλεια και τα έχουμε κάνει «όλα σωστά».
Το πρακτικό πλαίσιο που απαιτεί οργάνωση, σκέψη και έλεγχο!
Πάμε τώρα στο μεγάλο πρόβλημα. Και λέω μεγάλο γιατί πραγματικά μπορεί να σας βγάλει εκτός παιχνιδιού. Το θέμα πληρωμών. Ανεξάρτητα εάν μιλάμε για προιόντα ή υπηρεσίες, ο τελικός καταναλωτής -έχει αποδειχθεί και σε έρευνες- θέλει να έχει τον τελευταίο λόγο στην πληρωμή που θα πραγματοποιήσει. Το τονίζω, μιλάμε και για προιόντα και για υπηρεσίες. Οι on-line καταναλωτές-πελάτες, όπως άλλωστε και εμείς οι επαγγελματίες όταν αγοράζουμε, προτιμούν τις αγορές από e-shops για να εντοπίσουν τις πιο ανταγωνιστικές τιμές αλλά και ένα τρόπο αγορών εύκολο και πιο γρήγορο. Οι ευκολίες για κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να περιλαμβάνουν -υποχρεωτικά για εμένα- πολλαπλούς τρόπους και ευκολίες πληρωμής, έτσι ώστε ο τελικός καταναλωτής να αποφασίσει πώς θα πληρώσει.
Φανταστείτε ένα website – eshop με μόνο ένα τρόπο πληρωμής! Δηλαδή χωρίς άλλη επιλογή για το κοινό. Εσείς θα αγοράζατε; Εαν ναι, τότε έχετε δημιουργήσει το Mega Brand, άρα μπορείτε και είστε βιώσιμοι στον κλάδο σας.
Οι πολλαπλοί τρόποι πληρωμής είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για ένα Brand, είτε προιοντικό είτε υπηρεσιακό και είναι απαραίτητο σε κάθε e-shop να δίνουμε και την αίσθηση ασφάλειας για τον καταναλωτή. Κάθε ηλεκτρονικό καταστημα σχεδιάζεται με γνώμονα την αξιοπιστία και τις δικλείδες ασφαλείας. Πρέπει να προσφέρει ενδεχομένως και άτοκες δόσεις – δυνατό πλεονέκτημα ειδικά για προιόντα. Γιατί; Γιατί απλά ο καταναλωτής όταν δει διάφορους τρόπους, όχι μόνο αισθάνεται ότι αυτός αποφασίζει, αλλά αισθάνεται και για το Brand αξιοπιστία. «Έχει πάνω από πέντε τρόπους πληρωμής» θα πει. Και αυτό είναι αληθινή ιστορία. Καθημερινή μάλιστα. Κοινώς, λειτουργεί και το word of mouth.
Καταλήγοντας, e-shop χωρίς έστω minimum δύο τρόπους πληρωμής δεν δίνει την αίσθηση του σοβαρού. Και δεν μιλάω ότι πρέπει οπωσδήποτε να βάλετε κάρτα -άσχετο εάν είναι απαραίτητο- αλλά μιλάω έστω για δύο τρόπους. Τους πιο απλούς, αντικαταβολή και τραπεζική κατάθεση. Όχι ένα από τα δύο. Και τα δύο.
Εννοείται σαν καλή πρακτική οι τρόποι μπορεί να είναι με Πιστωτική Κάρτα, με όλες τις διαδεδομένες (Visa, American Express, MasterCard, κτλ), μέσω Paypal – κάποιοι το κάνουν και είναι μια καλή λύση -με Αντικαταβολή, με Κατάθεση- κυρίως οι υπηρεσίες πρέπει να το έχουν ανεξάρτητα εάν θα βάλουν κάρτα ή όχι - γιατί μια επιχείρηση όταν αγοράζει μια υπηρεσία προτιμά την κατάθεση συνήθως.
Φανταστείτε λοιπόν το δικό σας Brand, να εξυπηρετεί με όλα τα παραπάνω και όχι με έναν τρόπο, το που μπορεί να φτάσει στο μυαλό του καταναλωτή. Το Client Service βέβαια, θεωρείται και αυτό δεδομένο ότι το έχετε σκεφτεί και το ελέγχετε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σάρωσαν στα Social Media Awards 2024 σε πληθώρα κατηγοριών
Η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Communications Chemistry»
Δωρεάν για 15 λεπτά ανά μήνα
Δύο από τους αστροναύτες της «περπάτησαν» στο διάστημα για εννιά ώρες
Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.
ΗΠΑ και Κίνα ανταγωνίζονται για τη Σελήνη αλλά εκεί θέλει να φτάσει και η Ινδία
Υπογράφεται το μνημόνιο συνεργασίας για τη δημιουργία Αστεροσκοπίου στις Αψηλές με τοποθέτηση και τηλεσκοπίου
Η νέα επικεφαλής θα συμβάλει στην ανάπτυξη της περιοχής ΕΜΕΑ με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, σε μια κρίσιμη εποχή
Η κυβέρνηση στρέφει για πρώτη φορά το ενδιαφέρον της στην προστασία από τον ψηφιακό εθισμό
Το Αστεροσχολείο Υπάτης φέρνει τους μαθητές σε επαφή με την επιστήμη της Αστρονομίας και ταξιδεύει τον ανυποψίαστο επισκέπτη στα όρια του Σύμπαντος
Το συνολικό αποτύπωμα της πλατφόρμας είναι περίπου 50 εκατ. μετρικοί τόνοι CO2e
Ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα για την τεχνολογική εκπαίδευση
Τα τεχνικά προβλήματα όσον αφορά τη σύνδεση και παραμονή στα εν λόγω μέσα κοινωνικής δικτύωσης, παρατηρούνται μάλιστα και στην Ελλάδα.
Το design και οι επιδόσεις του μέλλοντος στο σήμερα
Από τη θεραπεία αυτοάνοσων νοσημάτων με Τ-κύτταρα μέχρι δείγματα χώματος από τη Σελήνη
Οι επιστήμονες το 1998 αποκάλυψαν ότι αυτή η διαστολή επιταχύνεται, με την υποτιθέμενη αιτία να είναι η σκοτεινή ενέργεια
Τα αποτελέσματα που ανακοινώθηκαν τη Δευτέρα προήλθαν από ένα νέο τσιπ που ονομάζεται Willow
Πάνω από 15 εκατομμύρια διαδικτυακές απειλές το 2024 - Ανάγκη για ενισχυμένα μέτρα προστασίας
Τα ευρήματα μεγάλης έρευνας
Είναι τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μας πια, που όταν δεν υπάρχει σύνδεση, κάτι μας πιάνει…
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.