- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Πώς να προωθήσετε με επιτυχία την επιχείρησή σας στο Pinterest
Αναλυτικός οδηγός για τα εργαλεία και τις επιλογές διαφήμισης που δίνει πλέον το Pinterest και στην Ελλάδα
Διαφήμιση στο Pinterest: Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τη διαδικασία βήμα-βήμα, τα εργαλεία και τις επιλογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
Το Pinterest δίνει την ευκαιρία πλέον και στην Ελλάδα, εδώ και αρκετό καιρό, να επιλέξουμε το pin που θέλουμε να διαφημίσουμε. Το κλειδί είναι να δημιουργήσετε για το pin σας μια εικόνα που θα εξάπτει το ενδιαφέρον! Να θυμάστε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε πολλά pins που προωθούν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία.
Όταν το pin σας περάσει την έγκριση και την επιμέλεια και δημοσιευτεί, θα πληρώσετε για την προώθησή του. Στη συνέχεια, το pin θα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του κοινού σας και σε σχετικές αναζητήσεις.
Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πώς αλληλεπιδρά ο κόσμος με το περιεχόμενό σας είναι να πειραματιστείτε με τα εργαλεία τοποθέτησης και στόχευσης που προσφέρει.
Όταν δημιουργείτε μια ομάδα διαφημίσεων, τα pin της εμφανίζονται παντού, καθώς οι χρήστες περιηγούνται στην αρχική τους σελίδα ή αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά. Αργότερα, μπορείτε να αλλάξετε την τοποθέτηση ώστε κάποιες ομάδες διαφημίσεων να εμφανίζουν τα pin τους μόνο κατά την περιήγηση, ενώ άλλα να εμφανίζονται μόνο όταν οι χρήστες του Pinterest αναζητούν σχετικό περιεχόμενο.
Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παρατηρήσετε ποιες συμπεριφορές αυξάνουν τις εμφανίσεις των pin σας.
Η στόχευση είναι ένας ακόμη τρόπος για να κατανοήσετε τους διάφορους τρόπους αλληλεπίδρασης των χρηστών με το pin σας.
Για να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση, επισκεφτείτε τη Διαχείριση Διαφημίσεων. Αν έχετε ήδη δημιουργήσει μια διαφήμιση και είστε έτοιμοι να ελέγξετε τις αναφορές σας, μάθετε πώς μπορείτε να προσεγγίσετε τον πίνακα εργαλείων αναφορών και να μετρήσετε την επιτυχία της Διαφήμισης.
Επιλογή PIN για Προώθηση:
Μπορείτε να προωθήσετε pin σε μια νέα καμπάνια ή από μια υπάρχουσα καμπάνια.
- Στον εταιρικό λογαριασμό σας πατήστε Διαφημίσεις.
- Πατήστε Δημιουργία διαφήμισης.
- Πατήστε Διαφημίσεις στην αριστερή πλευρά της περιήγησης.
- Επιλέξτε τα pin που θέλετε να προωθήσετε.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο φίλτρου για να φιλτράρετε τις διαφημίσεις ανά μορφή ή για να εμφανίσετε μόνο τις υπάρχουσες διαφημίσεις.
- Πατήστε στην καρτέλα «Όλα τα pin» για να δείτε όλα τα pin σας ή πηγαίνετε στην καρτέλα «Πίνακες» για να επιλέξετε pin από τους πίνακές σας.
- Πατήστε στη γραμμή αναζήτησης για αναζήτηση συγκεκριμένου pin.
- Κάντε κλικστο εικονίδιο «συν» σε κύκλο για να δημιουργήσετε ένα pin.
- Πατήστε Επιλεγμένα για να δείτε λεπτομέρειες για τα pin που έχετε επιλέξει.
- Επεξεργαστείτε το όνομα της διαφήμισης για να αλλάξετε την ετικέτα με την οποία θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας στην αναφορά.
- Ενημερώστε τη διεύθυνση URL προορισμού διαφήμισης και προσθέστε τυχόν προαιρετικές παραμέτρους παρακολούθησης.
- Επιλέξτε Εκκίνηση.
- Αν λείπουν από την καμπάνια σας απαραίτητες πληροφορίες, τα σφάλματα θα επισημανθούν με κόκκινο χρώμα στην αριστερή πλευρά της οθόνης.
- Πατήστε τα θέματα που επισημαίνονται στην περιήγηση αριστερά, για να μεταβείτε στην αντίστοιχη ενότητα πίνακα και να διορθώσετε τυχόν σφάλματα.
Αφού πατήσετε Εκκίνηση, τα pin σας θα περάσουν από τη διαδικασία ελέγχου διαφημίσεων, για να διασφαλιστεί ότι ακολουθούν τις οδηγίες για τους διαφημιζόμενους.
Διαθεσιμότητα στόχων και μορφών διαφήμισης
Στόχος καμπάνιας
Ενίσχυση brand
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Μέγιστο βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Επισκεψιμότητα
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Μετατροπές
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Εγκατάσταση εφαρμογής
- Εφαρμογή (προεπιλογή) | Εφόσον έχουμε κάποιο app που θέλουμε να προωθήσουμε.
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Πώς κατάφεραν να το αποτυπώσουν οι αστρονόμοι
«Ένα είδος Google Maps για την κυτταρική βιολογία»
Συνέντευξη με τη Δρ. Ζωή Αικατερινίδη C.E.O. Software Competitiveness International
Επανέρχεται το ζήτημα της δεσπόζουσας θέσης του κολοσσού της τεχνολογίας - Τι σχεδιάζει ο Ντόναλντ Τραμπ
Τι σημασία έχει να αναπτυχθεί η ΤΝ, το διαδίκτυο ή η γενετική μηχανική αν δεν οδηγήσουν στην ευημερία των ανθρώπων και των άλλων έμβιων όντων;
Ο Μαρίνος Σιαπάνης, CEO & Co-Founder της κορυφαίας εταιρείας iGaming, μας εξηγεί τα σχέδια της επόμενης μέρας
Μήπως ήρθε η ώρα να μάθετε βασικά Κλίνγκον, ίσα για να συνεννοείστε στο εστιατόριο;
Πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η δυνατότητα αυτή από απατεώνες
Το μεγαλύτερο συνέδριο για την Παραγωγική Τεχνητή Νοημοσύνη επιστρέφει στις 18 Νοεμβρίου 2024 στο ΚΠΙΣΝ
Το επόμενο βήμα στη σύγχρονη εκπαίδευση
Το Amazon Haul υπηρετεί ακριβώς το ίδιο μοτίβο με τους ανταγωνιστές του
Βροχή οι 70+ σε κατάστημα τεχνολογίας. Κουνούσαν με απελπισία τις έξυπνες συσκευές που τους έκαναν να νιώθουν βλάκες
Το viral μήνυμα της καμπάνιας της Telekom που μοιράστηκε η COSMOTE με στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με τις online δημοσιεύσεις παιδικών φωτογραφιών
Το πορτρέτο του μαθηματικού Άλαν Τούρινγκ δημιουργήθηκε από το Ai-Da, ένα από τα πιο προηγμένα ρομπότ στον κόσμο
Για τη Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται λόγος ήδη από το 1950
Το διαστημικό σκάφος απέχει περίπου 24 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα από τη Γη
Ευχάριστα τα νέα από την αμερικάνικη διαστημική υπηρεσία
Όλος ο χρόνος του σύμπαντος δεν αρκεί σε έναν χιμπατζή για να γράψει τυχαία έργο του Σαίξπηρ
Μια συζήτηση για τη σημασία του Τηλεσκοπίου Ορίζοντα Γεγονότων και το ποια θα μπορούσε να είναι η μελλοντική κατεύθυνση της Αστρονομίας
Πρωταγωνίστρια και πάλι η Momo
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.