Πώς να προωθήσετε με επιτυχία την επιχείρησή σας στο Pinterest
Αναλυτικός οδηγός για τα εργαλεία και τις επιλογές διαφήμισης που δίνει πλέον το Pinterest και στην Ελλάδα
![tzamarelos-gerasimos.jpg tzamarelos-gerasimos.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/tzamarelos-gerasimos.jpg)
![Αναλυτικός οδηγός για τα εργαλεία και τις επιλογές διαφήμισης που δίνει πλέον το Pinterest και στην Ελλάδα Διαφήμιση στο Pinterest](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2020/10/18/pinterest.jpg)
Διαφήμιση στο Pinterest: Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τη διαδικασία βήμα-βήμα, τα εργαλεία και τις επιλογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
Το Pinterest δίνει την ευκαιρία πλέον και στην Ελλάδα, εδώ και αρκετό καιρό, να επιλέξουμε το pin που θέλουμε να διαφημίσουμε. Το κλειδί είναι να δημιουργήσετε για το pin σας μια εικόνα που θα εξάπτει το ενδιαφέρον! Να θυμάστε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε πολλά pins που προωθούν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία.
Όταν το pin σας περάσει την έγκριση και την επιμέλεια και δημοσιευτεί, θα πληρώσετε για την προώθησή του. Στη συνέχεια, το pin θα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του κοινού σας και σε σχετικές αναζητήσεις.
Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πώς αλληλεπιδρά ο κόσμος με το περιεχόμενό σας είναι να πειραματιστείτε με τα εργαλεία τοποθέτησης και στόχευσης που προσφέρει.
Όταν δημιουργείτε μια ομάδα διαφημίσεων, τα pin της εμφανίζονται παντού, καθώς οι χρήστες περιηγούνται στην αρχική τους σελίδα ή αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά. Αργότερα, μπορείτε να αλλάξετε την τοποθέτηση ώστε κάποιες ομάδες διαφημίσεων να εμφανίζουν τα pin τους μόνο κατά την περιήγηση, ενώ άλλα να εμφανίζονται μόνο όταν οι χρήστες του Pinterest αναζητούν σχετικό περιεχόμενο.
Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παρατηρήσετε ποιες συμπεριφορές αυξάνουν τις εμφανίσεις των pin σας.
Η στόχευση είναι ένας ακόμη τρόπος για να κατανοήσετε τους διάφορους τρόπους αλληλεπίδρασης των χρηστών με το pin σας.
Για να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση, επισκεφτείτε τη Διαχείριση Διαφημίσεων. Αν έχετε ήδη δημιουργήσει μια διαφήμιση και είστε έτοιμοι να ελέγξετε τις αναφορές σας, μάθετε πώς μπορείτε να προσεγγίσετε τον πίνακα εργαλείων αναφορών και να μετρήσετε την επιτυχία της Διαφήμισης.
Επιλογή PIN για Προώθηση:
Μπορείτε να προωθήσετε pin σε μια νέα καμπάνια ή από μια υπάρχουσα καμπάνια.
- Στον εταιρικό λογαριασμό σας πατήστε Διαφημίσεις.
- Πατήστε Δημιουργία διαφήμισης.
- Πατήστε Διαφημίσεις στην αριστερή πλευρά της περιήγησης.
- Επιλέξτε τα pin που θέλετε να προωθήσετε.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο φίλτρου για να φιλτράρετε τις διαφημίσεις ανά μορφή ή για να εμφανίσετε μόνο τις υπάρχουσες διαφημίσεις.
- Πατήστε στην καρτέλα «Όλα τα pin» για να δείτε όλα τα pin σας ή πηγαίνετε στην καρτέλα «Πίνακες» για να επιλέξετε pin από τους πίνακές σας.
- Πατήστε στη γραμμή αναζήτησης για αναζήτηση συγκεκριμένου pin.
- Κάντε κλικστο εικονίδιο «συν» σε κύκλο για να δημιουργήσετε ένα pin.
- Πατήστε Επιλεγμένα για να δείτε λεπτομέρειες για τα pin που έχετε επιλέξει.
- Επεξεργαστείτε το όνομα της διαφήμισης για να αλλάξετε την ετικέτα με την οποία θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας στην αναφορά.
- Ενημερώστε τη διεύθυνση URL προορισμού διαφήμισης και προσθέστε τυχόν προαιρετικές παραμέτρους παρακολούθησης.
- Επιλέξτε Εκκίνηση.
- Αν λείπουν από την καμπάνια σας απαραίτητες πληροφορίες, τα σφάλματα θα επισημανθούν με κόκκινο χρώμα στην αριστερή πλευρά της οθόνης.
- Πατήστε τα θέματα που επισημαίνονται στην περιήγηση αριστερά, για να μεταβείτε στην αντίστοιχη ενότητα πίνακα και να διορθώσετε τυχόν σφάλματα.
Αφού πατήσετε Εκκίνηση, τα pin σας θα περάσουν από τη διαδικασία ελέγχου διαφημίσεων, για να διασφαλιστεί ότι ακολουθούν τις οδηγίες για τους διαφημιζόμενους.
Διαθεσιμότητα στόχων και μορφών διαφήμισης
Στόχος καμπάνιας
Ενίσχυση brand
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Μέγιστο βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Επισκεψιμότητα
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Μετατροπές
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Εγκατάσταση εφαρμογής
- Εφαρμογή (προεπιλογή) | Εφόσον έχουμε κάποιο app που θέλουμε να προωθήσουμε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τι έδειξε επιστημονική έρευνα
Τα νέα σχόλια θα είναι προσωρινά και ημι-ιδιωτικά
Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι δεν αποκλείεται να επαναληφθεί
Ο Βρετανός γιατρός και Παραολυμπιονίκης εκπαιδεύτηκε με επιτυχία από την ESA
Ανοιχτές οι αιτήσεις έως τις 31 Ιουλίου
Τι έγραψε στην πλατφόρμα για την απόφασή του αυτή
Όταν συναντήθηκαν το αμερικανικό διαστημικό σκάφος Apollo 18 και το σοβιετικό Soyuz 19
Πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί σε μελλοντικές αποστολές
Τα πιο δημοφιλή της ψηφιακής εποχής και όσα κρύβονται από πίσω τους
Το ζευγάρι των γαλαξιών Arp 142 βρίσκεται σε διαδικασία συγχώνευσης εδώ και δεκάδες εκατομμύρια χρόνια
Η τεχνολογία θεωρείται πιο αποδοτική και φιλική στο περιβάλλον
Το πιο ολοκληρωμένο απολίθωμα που ανακαλύφθηκε στη Βρετανία εδώ και έναν αιώνα
Γρήγορες και απλές συμβουλές για να οργανώσετε όπως εσείς θέλετε τα email σας
Απλά tips για λήψη φωτογραφιών και βίντεο χωρίς περιορισμούς σε ό,τι συσκευή τηλεφώνου και αν έχετε
Με τα ηχητικά βιβλία, οι αναγνώστες πληρώνουν για να έχουν πρόσβαση σε μια τεράστια βιβλιοθήκη – αλλά ο έλεγχος αυτής της βιβλιοθήκης εναπόκειται τελικά στην πλατφόρμα που τη φιλοξενεί
45 χρόνια από όταν «γεννήθηκε» η συνήθεια να ακούμε τα τραγούδια που αγαπάμε όπου και όποτε θέλουμε
Μπορεί να επουλωθεί μόνο του αν κοπεί
Σε συνεργασία με την αλυσίδα καταστημάτων Toys ‘R’ Us
Παρουσίασε τα πρώτα δεδομένα η αποστολή του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.