Πώς να προωθήσετε με επιτυχία την επιχείρησή σας στο Pinterest
Αναλυτικός οδηγός για τα εργαλεία και τις επιλογές διαφήμισης που δίνει πλέον το Pinterest και στην Ελλάδα
Διαφήμιση στο Pinterest: Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τη διαδικασία βήμα-βήμα, τα εργαλεία και τις επιλογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε
Το Pinterest δίνει την ευκαιρία πλέον και στην Ελλάδα, εδώ και αρκετό καιρό, να επιλέξουμε το pin που θέλουμε να διαφημίσουμε. Το κλειδί είναι να δημιουργήσετε για το pin σας μια εικόνα που θα εξάπτει το ενδιαφέρον! Να θυμάστε ότι μπορείτε να δημιουργήσετε πολλά pins που προωθούν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία.
Όταν το pin σας περάσει την έγκριση και την επιμέλεια και δημοσιευτεί, θα πληρώσετε για την προώθησή του. Στη συνέχεια, το pin θα εμφανίζεται στην αρχική σελίδα του κοινού σας και σε σχετικές αναζητήσεις.
Ο καλύτερος τρόπος για να μάθετε πώς αλληλεπιδρά ο κόσμος με το περιεχόμενό σας είναι να πειραματιστείτε με τα εργαλεία τοποθέτησης και στόχευσης που προσφέρει.
Όταν δημιουργείτε μια ομάδα διαφημίσεων, τα pin της εμφανίζονται παντού, καθώς οι χρήστες περιηγούνται στην αρχική τους σελίδα ή αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά. Αργότερα, μπορείτε να αλλάξετε την τοποθέτηση ώστε κάποιες ομάδες διαφημίσεων να εμφανίζουν τα pin τους μόνο κατά την περιήγηση, ενώ άλλα να εμφανίζονται μόνο όταν οι χρήστες του Pinterest αναζητούν σχετικό περιεχόμενο.
Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να παρατηρήσετε ποιες συμπεριφορές αυξάνουν τις εμφανίσεις των pin σας.
Η στόχευση είναι ένας ακόμη τρόπος για να κατανοήσετε τους διάφορους τρόπους αλληλεπίδρασης των χρηστών με το pin σας.
Για να δημιουργήσετε την πρώτη σας διαφήμιση, επισκεφτείτε τη Διαχείριση Διαφημίσεων. Αν έχετε ήδη δημιουργήσει μια διαφήμιση και είστε έτοιμοι να ελέγξετε τις αναφορές σας, μάθετε πώς μπορείτε να προσεγγίσετε τον πίνακα εργαλείων αναφορών και να μετρήσετε την επιτυχία της Διαφήμισης.
Επιλογή PIN για Προώθηση:
Μπορείτε να προωθήσετε pin σε μια νέα καμπάνια ή από μια υπάρχουσα καμπάνια.
- Στον εταιρικό λογαριασμό σας πατήστε Διαφημίσεις.
- Πατήστε Δημιουργία διαφήμισης.
- Πατήστε Διαφημίσεις στην αριστερή πλευρά της περιήγησης.
- Επιλέξτε τα pin που θέλετε να προωθήσετε.
- Κάντε κλικ στο εικονίδιο φίλτρου για να φιλτράρετε τις διαφημίσεις ανά μορφή ή για να εμφανίσετε μόνο τις υπάρχουσες διαφημίσεις.
- Πατήστε στην καρτέλα «Όλα τα pin» για να δείτε όλα τα pin σας ή πηγαίνετε στην καρτέλα «Πίνακες» για να επιλέξετε pin από τους πίνακές σας.
- Πατήστε στη γραμμή αναζήτησης για αναζήτηση συγκεκριμένου pin.
- Κάντε κλικστο εικονίδιο «συν» σε κύκλο για να δημιουργήσετε ένα pin.
- Πατήστε Επιλεγμένα για να δείτε λεπτομέρειες για τα pin που έχετε επιλέξει.
- Επεξεργαστείτε το όνομα της διαφήμισης για να αλλάξετε την ετικέτα με την οποία θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας στην αναφορά.
- Ενημερώστε τη διεύθυνση URL προορισμού διαφήμισης και προσθέστε τυχόν προαιρετικές παραμέτρους παρακολούθησης.
- Επιλέξτε Εκκίνηση.
- Αν λείπουν από την καμπάνια σας απαραίτητες πληροφορίες, τα σφάλματα θα επισημανθούν με κόκκινο χρώμα στην αριστερή πλευρά της οθόνης.
- Πατήστε τα θέματα που επισημαίνονται στην περιήγηση αριστερά, για να μεταβείτε στην αντίστοιχη ενότητα πίνακα και να διορθώσετε τυχόν σφάλματα.
Αφού πατήσετε Εκκίνηση, τα pin σας θα περάσουν από τη διαδικασία ελέγχου διαφημίσεων, για να διασφαλιστεί ότι ακολουθούν τις οδηγίες για τους διαφημιζόμενους.
Διαθεσιμότητα στόχων και μορφών διαφήμισης
Στόχος καμπάνιας
Ενίσχυση brand
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Μέγιστο βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Επισκεψιμότητα
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Μετατροπές
- Στατικό pin (προεπιλογή)
- Pin με καρουζέλ
- Βίντεο
- Διαφημίσεις συλλογών
Εγκατάσταση εφαρμογής
- Εφαρμογή (προεπιλογή) | Εφόσον έχουμε κάποιο app που θέλουμε να προωθήσουμε.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Στο στόχαστρο ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα
Έχει τις περισσότερες λήψεις στο App Store της Apple στις ΗΠΑ - Πώς λειτουργεί
Στόχος οι 30 εμφυτεύσεις σε ανθρώπους μέσα στο 2025
Νέα καθυστέρηση στην απόπειρα να ανταγωνιστεί την SpaceX του Έλον Μασκ
Παρατηρήθηκαν «ανωμαλίες» στη διάρκεια της αντίστροφης μέτρησης
Έκτακτη συνάντηση των Ελεγκτών μετά την ανακοίνωση κατάργησης των ελέγχων
Μια συζήτηση με την Professor Aynne Kokas, κορυφαία ειδικό στις σινοαμερικανικές σχέσεις στα μέσα και την τεχνολογία
Οι Financial Times σχολιάζουν την προσπάθεια του Μαρκ Ζάκερμπεργκ να στήσει γέφυρα επικοινωνίας με τον Τραμπ και το δεξί του χέρι
Το 41% των εταιρειών παγκοσμίως σχεδιάζει να μειώσει το εργατικό δυναμικό μέχρι το 2030
Τι απαντά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στα όσα λέει ο ισχυρός άνδρας της Meta Platforms
Γιατί οι κινήσεις του Ζούκερμπεργκ είναι πιο επικίνδυνες από κάθε άλλου επικεφαλής τεχνολογικού κολοσσού
Γιατί ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «παραδόθηκε» στον Ντόναλντ Τραμπ - Δριμεία κριτική στην απόφαση
Έδειξε τον δρόμο ο Ζούκεμπεργκ με το «κόψιμο» του fact checking
Τι έδειξε έρευνα για τον συνολικό κίνδυνο θνησιμότητας
Από τις 28 Απριλίου 2026, αυτό θα ισχύει και για τους φορητούς υπολογιστές
Η Meta θα ενσωματώσει τις λεγόμενες κοινοτικές σημειώσεις, όπως στην πλατφόρμα X του Ίλον Μασκ.
Aυτό υποστήριξε ο επικεφαλής της OPEN AI Σαμ Άλτμαν
Παρόμοια συστήματα θα μπορούσαν να δοκιμαστούν και σε άλλα ιατρικά περιβάλλοντα
Με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου «Η Γραφειοκρατικοποίηση του Κόσμου στη Νεοφιλελεύθερη Εποχή» της Beatrice Hibou που κυκλοφορεί σε ελληνική μετάφραση από τις εκδόσεις Πλήθος (2024)
Τα γεγονότα που αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον σύμφωνα με το περιοδικό Nature
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.