Ταξιδια

«Ελλάδα… διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή»: Η νέα τουριστική καμπάνια του ΕΟΤ

«Εμπειρίες τόσο μοναδικές»

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΕΟΤ: Το νέο σποτ για καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα - Στο επίκεντρο οι άνθρωποι και η φύση - Το μήνυμα

Με μια ζωηρή ταινία και το μήνυμα «Ελλάδα… διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή», θα προβάλλει ο ΕΟΤ τις ομορφιές τις χώρας μας με στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει τη ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα.

Η παρουσίαση της νέας καμπάνιας πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης, παρουσία του υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια, της προέδρου του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, του Γ.Γ. ΕΟΤ Δ. Φραγκάκη και εκπροσώπων φορέων του τουρισμού της χώρας στον ΕΟΤ, στο πλαίσιο του απολογισμού του έργου του οργανισμού την περίοδο 2019-2023.

Τα τελευταία τέσσερα χρόνια οι προσπάθειες του ΕΟΤ, όπως τονίστηκε συνέβαλαν τα μέγιστα, για να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας στη συνείδηση του κοινού κατά τη διάρκεια της πανδημίας. «Την ίδια στιγμή καταλυτική ήταν η συμβολή του ΕΟΤ στην εντυπωσιακή ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού» όπως σημειώθηκε.

Λίγα λόγια για την καμπάνια του ΕΟΤ

«Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους; Ο ΕΟΤ έχει όλες τις απαντήσεις.

Οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση… Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Αυτές όμως οι "δυσκολίες" που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας είναι που κάνουν τις διακοπές εδώ, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής.

Αυτή την πλευρά της Ελλάδας θέλησε να παρουσιάσει φέτος ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, δείχνοντας στους ταξιδιώτες πως η χώρα μάς μπορεί ακόμα να προσφέρει, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της, εμπειρίες πέρα από τις κλασσικές. Όπως για παράδειγμα τη γεύση μιας κατακόκκινης ντομάτας πλυμένης στο θαλασσινό νερό, ενός μονοπατιού που βγάζει στην πιο όμορφη, κρυφή παραλία ή μιας βραδιάς σε ένα τρελό πανηγύρι κάποιου νησιού.

Εμπειρίες τόσο μοναδικές που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους».

Όπως έχει γίνει γνωστό η καμπάνια θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.