Επόμενη στάση, Θεσσαλονίκη - Η διαφημιστική καμπάνια στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου (εικόνες)
Ποιες άλλες δράσεις υλοποιούνται για την ανάδειξη της πόλης
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Διαφήμιση για τη Θεσσαλονίκη σε κόκκινο λεωφορείο του Λονδίνου Διαφήμιση για τη Θεσσαλονίκη σε κόκκινο λεωφορείο του Λονδίνου](/images/1074x600/1/jpg/files/2022-11-08/londino-thessaloniki.jpg)
Η Θεσσαλονίκη ως τουριστικός προορισμός για τους Βρετανούς - Η διαφημιστική καμπάνια στα κόκκινα λεωφορεία του Λονδίνου
H καμπάνια για τη Θεσσαλονίκη και την τουριστική της προβολή φιλοξενείται εδώ και λίγες ώρες στα κόκκινα διώροφα λεωφορεία στο Λονδίνο. Η προβολή της Θεσσαλονίκης στο Λονδίνο θα διαρκέσει μέχρι τις 21 Νοεμβρίου.
Τριάντα λεωφορεία θα διατηρήσουν τη διαφήμιση για δύο εβδομάδες, ενώ θα διέρχονται από κεντρικούς δρόμους και άλλες περιοχές της βρετανικής πρωτεύουσας.
Η δράση αυτή υλοποιείται από τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο της συμμετοχής του με δικό του περίπτερο στην παγκόσμια τουριστική έκθεση World Travel Market 2022, το τριήμερο 7, 8, 9 Νοεμβρίου. Την έκθεση επισκέπτονται τουριστικοί πράκτορες απ' όλο τον κόσμο, δημοσιογράφοι, ταξιδιωτικοί bloggers και διαμορφωτές κοινής γνώμης.
Σύμφωνα με στοιχεία του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το 2019 ταξίδεψαν στην Ελλάδα περισσότεροι από 3.000.000 Βρετανοί και τη δύσκολη περίοδο του 2020 1.000.000 επέλεξε τη χώρα μας.
Τον περασμένο Ιούλιο, ο Οργανισμός μέσα από καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου, καλούσε τους ταξιδιώτες να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη για να απολαύσουν «ένα ταξίδι γεμάτο ιστορίες και γεύσεις», με τη σφραγίδα της UNESCO. Η δράση εντάχθηκε στο πλαίσιο του project προβολής της Θεσσαλονίκης, με τίτλο «London Calling, Thessaloniki Cooking», με στόχο την ενδυνάμωση της γαστρονομικής ταυτότητας της πόλης στο βρετανικό κοινό.
Παράλληλα, ο τουριστικός προορισμός της Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στο Food Festival του National Geographic Traveler ενώ υλοποιήθηκε ψηφιακή καμπάνια για τη γαστρονομία μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.
![Η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου μπροστά σε ένα από τα κόκκινα λεωφορεία στο Λονδίνο που προβάλει την πόλη στους Βρετανούς Η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου μπροστά σε ένα από τα κόκκινα λεωφορεία στο Λονδίνο που προβάλει την πόλη στους Βρετανούς](/images/w734/1/jpg/files/2022-11-08/thessaloniki-kokkina-leoforeia.jpg)
Τον περασμένο Οκτώβριο, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης από κοινού με τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής και σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας φιλοξένησαν στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική 38 δημοφιλείς Βρετανούς Influencers, προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό. Εκείνοι στη συνέχεια, με συνολικό αριθμό ακολούθων που ξεπερνούν τα 3 εκατ. σε Instagram, Youtube, blog & TikTok πρόβαλαν δυναμικά τη Θεσσαλονίκη και τις γύρω περιοχές, ενισχύοντας το τουριστικό της προφίλ στη σημαντική αγορά της Αγγλίας.
Στη Θεσσαλονίκη, άλλωστε, φιλοξενήθηκε η διάσημη αρθρογράφος Nina Caplan που εξερεύνησε τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης. Η ίδια είναι αρθρογράφος για το Club Oenologique στο διαδίκτυο και για τη δημοφιλή βρετανική εφημερίδα The Times, καθώς και για το ένθετο περιοδικό της Luxx ενώ διατηρεί συνεργασία με το περιοδικό Travel + Leisure.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αναψυχή και διασκέδαση με επιλογές για όλη την οικογένεια
Ο μουσικός και κιθαρίστας γράφει για το νησί που σου φρεσκάρει το μυαλό και την ψυχή
Η σχεδιάστρια κοσμημάτων σε ένα κείμενο για το νησί που ακόμα κι αν δεν επιστρέψεις ξανά θα είναι για πάντα στην καρδιά σου
Ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής γράφει για την Ελούντα που γνώρισε μετά το Ντα Λουζ και αγάπησε για πάντα
Η ιστορικός τέχνης γράφει για το νησί με την ιδιαίτερη αύρα
Ένας Ισλανδός γράφει για τη Φολέγανδρο της ψυχής του και την άπιαστη ελληνική γλώσσα
Ένα από τα λιγότερο γνωστά κεφάλαια της ιστορίας του γκρουπ - Η απόπειρα εκμετάλλευσης από τη χούντα
18 στρέμματα, 80 τροχόσπιτα, 60 σκηνές, ντουζιέρες, τουαλέτες, κουζίνες, καφέ, ταβέρνα, beach bar και χώρο εκδηλώσεων
Μια διαφορετική εξόρμηση κι ένα ανθρώπινο όνειρο που έγινε πραγματικότητα
Ιδανική για όσους αναζητούν έναν ήρεμο προορισμό μακριά από την πολυκοσμία
Φεύγοντας, μια στάση στα τσιπουράδικα του Βόλου επιβάλλεται. Άλλωστε, είναι τα πιο γνωστά σε όλη την Ελλάδα!
Έχει πολύ καλό φαγητό, αρχαιολογικούς χώρους και μια έρημο, που μπορείς να την περπατήσεις
Το κλασικό κυκλαδίτικο νησί κρύβει απαράμιλλη ομορφιά και ενδείκνυται και για διακοπές μακράς διαρκείας
«Με το που την αντικρίζεις, παθαίνεις κόλλημα μαζί της»
Ο οικονομολόγος γράφει για την Πύλο, «το μέρος που μένει ανεξίτηλα χαραγμένο στο μυαλό κάθε ταξιδιώτη»
Βουτιές στα Φαλάσαρνα, το Ελαφονήσι, τον Μπάλο και το Μαράθι, αλλά και ραντεβού σε ωραία στέκια για φαγητό και ποτό
Δεν θα ξεχάσω το πρώτο βράδυ στο Φαλατάδο και εκείνη τη θάλασσα στα Καλύβια
Ο καθηγητής πολιτικής επιστήμης στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης γράφει για την παραλία που πάνε μόνο όσοι την επιλέγουν
Υπάρχει ένα νησί που μπορεί να σε κάνει να κρατήσεις από το χέρι το παιδί που υπήρξες κάποτε
Οι θύμισες του ηθοποιού από τον τόπο του παππού του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.