- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Βρετανική έρευνα για τις αεροπορικές εταιρείες που καθυστερούν να αποζημιώσουν τους πελάτες που έχασαν τις πτήσεις τους λόγω πανδημίας.
Βρετανική έρευνα διαπιστώνει ότι η χειρότερη αεροπορική εταιρεία στις επιστροφές χρημάτων για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν εν μέσω της πανδημίας είναι ο ιρλανδικός αερομεταφορέας χαμηλού κόστους, Ryanair.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που διενήργησε η «Which?» οκτώ στους δέκα Βρετανούς ακόμα περιμένουν τα λεφτά τους πίσω από την αεροπορική εταιρεία Ryanair. Η επιστροφή χρημάτων για ακυρώσεις πτήσεων εν μέσω πανδημίας είναι μία από τις νόμιμες επιλογές των επιβατών κι ένας από τους μεγαλύτερους «εφιάλτες» για τις αεροπορικές εταιρείες αυτήν την περίδο. Οι αερομεταφορείς προτείνουν στους επιβάτες αντί αποζημίωσης την παροχή vouchers ή να αλλάξουν τα εισιτήριά τους για μελλοντικές ημερομηνίες προκειμένου να μην χρειαστεί να τους επιστρέψουν άμεσα χρήματα.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 84% των πελατών της Ryanair που ζήτησαν επιστροφή των χρημάτων τους δεν έχουν ακόμα λάβει τίποτα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους πελάτες της British Airways είναι 23% και 19% για την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, Jet2. Μεγάλες είναι επίσης οι καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων από την easyJet με το 60% των πελατών ακόμα να περιμένει να εξεταστεί το αίτημά τους.
Η «Which?», η οποία διενήργησε την έρευνα, αναφέρει επίσης ότι η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία κατηγορείται για συνεχείς αλλαγές στη διαδικασία των αποζημιώσεων προκαλώντας μεγάλη σύγχυση στους πελάτες της. «Στην αρχή της κρίσης η Ryanair είχε διαμηνύσει στους πελάτες της ότι θα επεξεργαστεί τα αιτήματά τους για επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, οι πελάτες λένε ότι οι αιτήσεις που έλαβαν από την εταιρεία δεν είναι έγκυρες. Στη συνέχεια η Ryanair επιχείρησε να πείσει τους πελάτες της να πάρουν κουπόνια (vouchers) αντί χρημάτων. Επιπλέον αλλάζει συνέχεια το χρονοδιάγραμμα αναμονής για την επιστροφή των χρημάτων. Υπαινίχθηκε κάποια στιγμή ότι οι πελάτες ενδέχεται να περιμένουν έως και 12 μήνες για να λάβουν τα χρήματά τους πίσω», αναφέρει η «Which?». Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι οι επιστροφές χρημάτων θα γίνουν μόνο όταν η κρίση με τον κορωνοϊό θα έχει τελειώσει.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ