Αυτές οι αεροπορικές εταιρείες δεν σας επιστρέφουν τα λεφτά
Βρετανική έρευνα για τις ακυρώσεις πτήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας
Βρετανική έρευνα για τις αεροπορικές εταιρείες που καθυστερούν να αποζημιώσουν τους πελάτες που έχασαν τις πτήσεις τους λόγω πανδημίας.
Βρετανική έρευνα διαπιστώνει ότι η χειρότερη αεροπορική εταιρεία στις επιστροφές χρημάτων για τις πτήσεις που ακυρώθηκαν εν μέσω της πανδημίας είναι ο ιρλανδικός αερομεταφορέας χαμηλού κόστους, Ryanair.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας που διενήργησε η «Which?» οκτώ στους δέκα Βρετανούς ακόμα περιμένουν τα λεφτά τους πίσω από την αεροπορική εταιρεία Ryanair. Η επιστροφή χρημάτων για ακυρώσεις πτήσεων εν μέσω πανδημίας είναι μία από τις νόμιμες επιλογές των επιβατών κι ένας από τους μεγαλύτερους «εφιάλτες» για τις αεροπορικές εταιρείες αυτήν την περίδο. Οι αερομεταφορείς προτείνουν στους επιβάτες αντί αποζημίωσης την παροχή vouchers ή να αλλάξουν τα εισιτήριά τους για μελλοντικές ημερομηνίες προκειμένου να μην χρειαστεί να τους επιστρέψουν άμεσα χρήματα.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 84% των πελατών της Ryanair που ζήτησαν επιστροφή των χρημάτων τους δεν έχουν ακόμα λάβει τίποτα, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για τους πελάτες της British Airways είναι 23% και 19% για την αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, Jet2. Μεγάλες είναι επίσης οι καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων από την easyJet με το 60% των πελατών ακόμα να περιμένει να εξεταστεί το αίτημά τους.
Η «Which?», η οποία διενήργησε την έρευνα, αναφέρει επίσης ότι η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία κατηγορείται για συνεχείς αλλαγές στη διαδικασία των αποζημιώσεων προκαλώντας μεγάλη σύγχυση στους πελάτες της. «Στην αρχή της κρίσης η Ryanair είχε διαμηνύσει στους πελάτες της ότι θα επεξεργαστεί τα αιτήματά τους για επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο, οι πελάτες λένε ότι οι αιτήσεις που έλαβαν από την εταιρεία δεν είναι έγκυρες. Στη συνέχεια η Ryanair επιχείρησε να πείσει τους πελάτες της να πάρουν κουπόνια (vouchers) αντί χρημάτων. Επιπλέον αλλάζει συνέχεια το χρονοδιάγραμμα αναμονής για την επιστροφή των χρημάτων. Υπαινίχθηκε κάποια στιγμή ότι οι πελάτες ενδέχεται να περιμένουν έως και 12 μήνες για να λάβουν τα χρήματά τους πίσω», αναφέρει η «Which?». Σε ανακοίνωσή της η Ryanair αναφέρει ότι οι επιστροφές χρημάτων θα γίνουν μόνο όταν η κρίση με τον κορωνοϊό θα έχει τελειώσει.
ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ: Live updates - Τι πρέπει να ξέρουμε για τον κορωνοϊό- Συνεχής ενημέρωση εδώ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
2 τυχεροί συνδρομητές της COSMOTE με το plus one τους
Εμπνευσμένες από την ελληνική μυθολογία, στεγάζονται σ’ ένα πλήρως αναπαλαιωμένο αρχοντικό στo διεθνώς βραβευμένο χωριό των Αρχανών
7.000 επισκέπτες σε έξι ημέρες λειτουργίας
Αποθέωση για το νησί των Σποράδων
Τα μαύρα νερά λίμνης, τα επιβλητικά βουνά που είναι χιονισμένα στις κορυφές, το πολικό ψύχος, η απόλυτη σιγή του τοπίου και τα ξύλινα σπιτάκια
Περπατώντας στα χειμωνιάτικα μυστικά του Αποκόρωνα
Το εκτενές αφιέρωμα για το ελληνικό νησί
Όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιλέγουν διακοπές το φθινόπωρο ή σε δροσερά μέρη
Τα δώρα της A.V. στους αναγνώστες της: 5 μοναδικές διαμονές σε υπέροχα ξενοδοχεία
Αν νομίζετε ότι πρόκειται για κάποιο νησί, κάνετε λάθος
Με αφορμή ένα γλυκύτατο ταξιδιωτικό άρθρο στην Athens Voice
«Προσφέρει τη χαρά της εξερεύνησης και της αληθινής απόδρασης»
Το νησί της Αφροδίτης και των συναισθημάτων
Το World Pass powered by Telekom, μας ταξίδεψε στο τουρνουά gaming «T-Esports Championship»
Ο συγγραφέας Άρης Σφακιανάκης μας ταξιδεύει ως τη χιονισμένη κορυφή του Αραράτ
Κορυφαίος βιώσιμος προορισμός για τους Βρετανούς
Κάθε Νοέμβριο, το νησί ευγνωμονεί τον Άγιο Σπυρίδωνα, γιατί σε αυτόν οφείλει τη σωτηρία της
Ένα ταξίδι στο μεταίχμιο Αφρικής και Ευρώπης
Εξερευνήστε φαράγγια, λίμνες και εθνικούς δρυμούς με σεβασμό στη φύση και τη βιοποικιλότητα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.