- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
Ανάγκη για value for money δείχνει έρευνα της Interweave για τα ελληνικά 5στερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα.
Το στάτους και τις πρακτικές προβολής και προώθησής των ξενοδοχείων 5 αστέρων της Ελλάδας χαρτογραφεί η έρευνα της Interweave αναλύοντας τον τρόπο που το ελληνικό τουριστικό προϊόν προβάλλεται σε ψηφιακό περιβάλλον.
Η έρευνα, που διενεργήθηκε τον Ioύνιο 2019 επί του συνόλου των ξενοδοχείων 5 αστέρων της χώρας και είναι διαθέσιμη εδώ, αναλύει μια σειρά από πολύτιμα δεδομένα που αποτυπώνουν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα, τόσο ως προς την προσφερόμενη εμπειρία όσο και ως προς την επικοινωνία αυτής.
«Συνδυάζοντας τα δεδομένα, ήρθαμε αντιμέτωποι με εξαιρετικά ενδιαφέροντα ευρήματα. Για παράδειγμα, η εκτενής ανάλυση των δεδομένων από τα reviews των χρηστών σε Booking, TripAdvisor, και Google ‘δείχνει’ πώς βιώνουν οι επισκέπτες την εμπειρία πολυτελούς φιλοξενίας στην Ελλάδα: προτάσσουν την καθαριότητα ως βασική αρετή και το value for money ως σημαντική αδυναμία» αναφέρει ο Ηλίας Φίλης, επικεφαλής της έρευνας και Head of Performance στην Interweave.
«Ως εταιρεία, η σχέση μας με τον Ελληνικό Τουρισμό είναι πολύχρονη, επομένως βαθιά και ουσιαστική. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, επιθυμούμε να συμβάλλουμε στη διαρκή αναβάθμισή του, συλλέγοντας και δημοσιοποιώντας δεδομένα που μπορούν να αποτελέσουν χρήσιμα εργαλεία στα χέρια των ανθρώπων που δραστηριοποιούνται σε αυτόν. Η συγκεκριμένη έρευνα σχεδιάστηκε έχοντας πρωτίστως στο νου να αξιοποιηθεί από τους ίδιους τους ξενοδόχους προκειμένου να βελτιστοποιήσουν την εμπειρία που προσφέρουν και κυρίως τις πρακτικές που ακολουθούν για την ανάδειξη αυτής της εμπειρίας στις ψηφιακές πλατφόρμες», εξηγεί η Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO & Executive Strategy Director της Interweave.
Βάσει της έρευνας, όπου εξετάστηκαν 539 ξενοδοχεία 5 αστέρων στην Ελλάδα, τα υψηλά «σκορ» που καταγράφονται κατά μέσο όσο σε όλες τις προαναφερθείσες πλατφόρμες (4.4/5 στο TripAdvisor, 8.76/10 στο Booking, 4.49/5 στη Google) δείχνουν την υψηλή ποιότητα του τελικού προϊόντος.
Όπως επισημαίνει ο κ. Φίλης, «είδαμε πως ένα 10% των ξενοδοχείων δεν διαθέτει online booking και άλλο ένα 10% έχει ιστοσελίδα χωρίς mobile version - την ίδια στιγμή που όλα τα websites με αυτές τις προδιαγραφές έχουν 3,3x και 1,4x αντίστοιχα περισσότερες οργανικές επισκέψεις»
.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Γνωστή ως North Coast 500 (NC500), λανσαρίστηκε το 2015
Νέες απευθείας πτήσεις από τη Βρετανία
Στην ενότητα «Europe and the United Kingdom» της Gold List 2026
Τα δώρα της A.V. στους αναγνώστες της
Οι επιλογές της χρονιάς συνδυάζουν αυθεντικότητα, βιωσιμότητα και αναζήτηση του διαφορετικού
Ένα από τα πιο παλιά του είδους, αφιερωμένο αποκλειστικά στις ομορφιές της Ελλάδας, τώρα στο διαδύκτιο
Ανακαλύψτε την Καστοριά μέσα από την περιήγηση γύρω από τη λίμνη με την καθοδήγηση έμπειρων επιστημόνων
Δωρεάν φαγητό, ποδήλατα και μουσεία με το CopenPay
Τι συνδέει τους δύο θεατρικούς συγγραφείς; Πώς ένας δημοσιογράφος αποτυπώνει αυτή τη σχέση σήμερα;
Η νέα ταυτότητα του νησιού μέσα από βιώσιμη φιλοξενία και αυθεντικές εμπειρίες
Σειρά αφιερωμάτων στο νησί που γίνεται «πόλος έλξης των νέων»
Πού να πας, τι να δεις, τι να δοκιμάσεις
Έρωτες και χωρισμοί, βροχές και χιόνια, κάτι από πολιτική και μια γεύση από νορβηγικές λιχουδιές
Μέσα στο αεροπλάνο, η μεγαλύτερη απειλή είναι η ακινησία
Το βρετανικό κοινό ψήφισε
Οι ΗΠΑ αποτελούν την τρίτη μεγαλύτερη αγορά σε όρους ταξιδιωτικών εισπράξεων
Μια πλωτή καμπίνα χωρίς Wi-Fi ή ανθρώπους - Το απόλυτο καταφύγιο για όσους αναζητούν ηρεμία
Ο γνωστός TikToker μιλάει στην Athens Voice για τα ταξίδια του και τις πολιτιστικές διαφορές που συναντά
Για όσους μπορούν να περπατούν αργά κάτω από τη βροχή
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.