Ταξιδια

Μύκονος: Η απάντηση του εστιατορίου που χρεώνει 6 καλαμάρια €600

Καλεί τον τουρίστα να «διορθώσει» την κριτική του

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το εστιατόριο στη Μύκονο που χρεώνει 6 μερίδες καλαμάρι 591 ευρώ απαντά και καλεί τον τουρίστα να διορθώσει την κριτική του

Σάλο έχει προκαλέσει στο Trip Advisor ένα εστιατόριο στον Πλατύ Γιαλό της Μυκόνου για τις υπέρογκες τιμές του, αλλά και για το γεγονός πως οι πελάτες καταγγέλλουν ότι δεν ενημερώνονται εκ των προτέρων για το υψηλό κοστολόγιο.

Για παράδειγμα, τουρίστας από το Μπρούκλιν κατήγγειλε ότι για έξι μερίδες καλαμάρι, τρεις σαλάτες του Καίσαρα, ένα χυμό τομάτας, πέντε μπίρες και δύο μπουκάλια νερό και πλήρωσαν το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 836,20 ευρώ!

Ανάλογες καταγγελίες έγιναν κι από άλλους τουρίστες. Χαρακτηριστική είναι η ανάρτηση του χρήστη Mevrouuwtje B που ανήρτησε και τη σχετική απόδειξη στον ιστότοπο γράφοντας: «Είδαμε το εστιατόριο και μπήκαμε μέσα. Το προσωπικό ήταν προσποιητά ευγενικό μαζί μας. Είναι πολύ πονηροί κι ενοχλητικοί μέχρι να παραγγείλεις κάτι. Νομίζαμε ότι πήραμε μακαρονάδα με 100 γραμμάρια αστακό έναντι 29 ευρώ, αλλά τα 100 γρ. έγιναν 600 γρ. Μας είπαν ψέματα στον υπέρτατο βαθμό! Δεν συστήνω σε κανέναν αυτό το ψεύτικα πολυτελές εστιατόριο. Είναι μεγάλη απάτη!».

Το εστιατόριο απάντησε στην κριτική αποδίδοντας το όλο περιστατικό σε «παρεξήγηση» για την οποία δεν ευθύνεται εκείνο και καλεί τον τουρίστα να αφαιρέσει τη λέξη απάτη από την κριτική του. Η απάντηση του διευθυντή του εστιατορίου: «Αγαπητέ κύριε, οι σερβιτόροι παίρνουν παραγγελίες βασισμένες στις τιμές που αναγράφονται ξεκάθαρα στους καταλόγους μας. Αν υπήρξε κάποιου είδους παρεξήγηση με τις χρεώσεις που σας προκάλεσαν δυσαρέσκεια, λυπούμαι ειλικρινά. Ωστόσο, δεν υπήρξε καμία τέτοια πρόθεση από μέρους μας. Θα εκτιμούσα αν διορθώνατε την κριτική σας, αφαιρώντας προσβλητικούς χαρακτηρισμούς όπως “απάτη”. Από την περιγραφή των γεγονότων, δεν βλέπω πώς μπορείτε να δικαιολογήσετε τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς».