- CITY GUIDE
- PODCAST
-
31°
«Μύθος ότι η Ελλάδα αποτελεί φθηνό προορισμό»
ΙΝΣΕΤΕ: Το προφίλ των τουριστών έχει αλλάξει - Η χώρα προσελκύει κόσμο με υψηλά εισοδήματα
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![4496466.jpg 4496466.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2018/08/24/4496466.jpg)
Το Ινστιτούτο ΣΕΤΕ (ΙΝΣΕΤΕ) με σημερινή του ανακοίνωση και στη βάση εμπεριστατωμένων στοιχείων και αναλύσεων που παρουσιάζει αντικρούει την άποψη ότι η Ελλάδα επιλέγεται κυρίως ως φθηνός προορισμός.
Χαρακτηρίζει την αντίληψη αυτή εσφαλμένη, επισημαίνοντας ότι το προφίλ των τουριστών τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει και η Ελλάδα προσελκύει επισκέπτες υψηλών εισοδημάτων.
Η ενίσχυση του τουρισμού επισκεπτών από ανώτερες εισοδηματικές τάξεις είναι εμφανής. Τουλάχιστον 6 στους 10 τουρίστες είναι υψηλού εισοδηματικού προφίλ.
Η άνοδος του τουρισμού πολυτελείας αποτυπώνεται στην υψηλή διψήφια αύξηση στις tax free αγορές, στην ενίσχυση των τουριστικών εισπράξεων 1 δισ. ευρώ επιπλέον τη φετινή χρονιά σε σχέση με το 2017, και στην αυξημένη κατά 12% κερδοφορία των ξενοδοχείων το πρώτο πεντάμηνο του 2018 σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό.
Ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα όχι μόνο έχει αυξηθεί κατακόρυφα σε αφίξεις και έσοδα, αλλά έχει συμπαρασύρει στην ανάπτυξη και σειρά άλλων παραγωγικών κλάδων που αποτυπώνονται σε όλα τα επίσημα στοιχεία και δείκτες.
Ο ΣΕΤΕ επιδιώκει τη διαρκή αναβάθμιση των παρεχομένων τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών, στηρίζει την εθνική τουριστική πολιτική του Υπουργείου Τουρισμού και αναδεικνύει από την πλευρά του την αξία του τουρισμού στο σύνολο της παραγωγικής δραστηριότητας στην Ελλάδα με μία πολύ επιτυχημένη καμπάνια της Marketing Greece για τον τουρισμό «Τουρισμός -Αξία για Όλους».
Άλλωστε, ο ιδιωτικός τομέας και τα μέλη του ΣΕΤΕ αναγνωρίζουν ότι η τουριστική ανάπτυξη που επιτεύχθηκε τα τελευταία χρόνια με συγκεκριμένο σχεδιασμό και στρατηγική από το Υπουργείο Τουρισμού, συνέβαλε στην αύξηση του κύκλου εργασιών όχι μόνο του τουριστικού τομέα αλλά όλων των κλάδων της οικονομίας που συνδέονται άμεσα και έμμεσα με την κατακόρυφη αύξηση του τουρισμού.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αναψυχή και διασκέδαση με επιλογές για όλη την οικογένεια
Ο μουσικός και κιθαρίστας γράφει για το νησί που σου φρεσκάρει το μυαλό και την ψυχή
Η σχεδιάστρια κοσμημάτων σε ένα κείμενο για το νησί που ακόμα κι αν δεν επιστρέψεις ξανά θα είναι για πάντα στην καρδιά σου
Ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής γράφει για την Ελούντα που γνώρισε μετά το Ντα Λουζ και αγάπησε για πάντα
Η ιστορικός τέχνης γράφει για το νησί με την ιδιαίτερη αύρα
Ένας Ισλανδός γράφει για τη Φολέγανδρο της ψυχής του και την άπιαστη ελληνική γλώσσα
Ένα από τα λιγότερο γνωστά κεφάλαια της ιστορίας του γκρουπ - Η απόπειρα εκμετάλλευσης από τη χούντα
18 στρέμματα, 80 τροχόσπιτα, 60 σκηνές, ντουζιέρες, τουαλέτες, κουζίνες, καφέ, ταβέρνα, beach bar και χώρο εκδηλώσεων
Μια διαφορετική εξόρμηση κι ένα ανθρώπινο όνειρο που έγινε πραγματικότητα
Ιδανική για όσους αναζητούν έναν ήρεμο προορισμό μακριά από την πολυκοσμία
Φεύγοντας, μια στάση στα τσιπουράδικα του Βόλου επιβάλλεται. Άλλωστε, είναι τα πιο γνωστά σε όλη την Ελλάδα!
Έχει πολύ καλό φαγητό, αρχαιολογικούς χώρους και μια έρημο, που μπορείς να την περπατήσεις
Το κλασικό κυκλαδίτικο νησί κρύβει απαράμιλλη ομορφιά και ενδείκνυται και για διακοπές μακράς διαρκείας
«Με το που την αντικρίζεις, παθαίνεις κόλλημα μαζί της»
Ο οικονομολόγος γράφει για την Πύλο, «το μέρος που μένει ανεξίτηλα χαραγμένο στο μυαλό κάθε ταξιδιώτη»
Βουτιές στα Φαλάσαρνα, το Ελαφονήσι, τον Μπάλο και το Μαράθι, αλλά και ραντεβού σε ωραία στέκια για φαγητό και ποτό
Δεν θα ξεχάσω το πρώτο βράδυ στο Φαλατάδο και εκείνη τη θάλασσα στα Καλύβια
Ο καθηγητής πολιτικής επιστήμης στο πανεπιστήμιο της Οξφόρδης γράφει για την παραλία που πάνε μόνο όσοι την επιλέγουν
Υπάρχει ένα νησί που μπορεί να σε κάνει να κρατήσεις από το χέρι το παιδί που υπήρξες κάποτε
Οι θύμισες του ηθοποιού από τον τόπο του παππού του
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.