Ταξιδια

Ο αγενής πελάτης στην Ισπανία πίνει τον καφέ πιο ακριβά

Εστιατόριο στην πόλη Γιάνσα χρεώνει ανάλογα με την αβρότητα του πελάτη προς τον εργαζόμενο

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ένα café στην Ισπανία έχει αρχίσει να χρεώνει τους πελάτες ανάλογα με τη συμπεριφορά τους απέναντι στους εργαζόμενους. Το εστιατόριο Blau Grifeu στην πόλη Γιάνσα της Καταλονίας χρεώνει πιο ακριβά τον καφέ και τα γλυκά του αν ο πελάτης είναι αγενής. Εν αντιθέσει όσοι λένε «ευχαριστώ», «παρακαλώ» και εύχονται καλή μέρα στον μπαρίστα θα πληρώσουν για το καφέ τους μόλις 1 ευρώ και τα 30 λεπτά.

Η ιδιοκτήτρια του καφέ Μαρισέλ Βαλένσια λέει στην βρετανική εφημερίδα The Times ότι η νέα πολιτική του καταστήματος έχει αρχίσει να έχει αποτελέσματα καθώς οι πελάτες είναι πλέον πιο ευγενικοί. «Ο κόσμος σήμερα όλο βιάζεται και ξεχνά να πει ένα 'ευχαριστώ' ή 'παρακαλώ'», λέει η Μαρισέλ.

Η 41χρονη ιδιοκτήτρια κατάγεται από την Κολομβία και επισημαίνει ότι της έκανε εντύπωση πόσο λιγότερο ευγενικοί είναι Ισπανοί σε σχέση με τους συμπατριώτες της. Η ιδέα της εξτρά χρέωσης για τους αγενείς πελάτες πρωτοεμφανίστηκε σε ένα μπαρ του Παρισιού.