Μια καμπάνια που ενημερώνει για τις επιπτώσεις των καταναλωτικών συνηθειών
Περιβαλλον
Generation Awake
Μια καμπάνια που ενημερώνει για τις επιπτώσεις των καταναλωτικών συνηθειών
Πρόκειται να τεθεί σε ισχύ την άνοιξη του 2015
Ομάδες εργασίας στην Πάτρα, το Άργος, την Ελευσίνα και το Ηράκλειο Κρήτης
Πώς μπορεί ένας καταναλωτής να είναι βέβαιος για την προέλευση του κρέατος που αγοράζει;
Η ομάδα καλλιτεχνών UrbanAct μεταμορφώνει τα μουντά σχολικά κτίρια σε ζωντανούς και ευχάριστους χώρους
Το μόνο που διαφυλάσσεται είναι τα ιδιωτικά κατασκευαστικά συμφέροντα