- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Μια σημαντική υποθαλάσσια ανακάλυψη για τη βιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων της Ιαπωνίας
Υποθαλάσσιες έρευνες σε βάθος 5.000 μέτρων αποκάλυψαν ένα τεράστιο κοίτασμα μαγγανίου που περιέχει και αρκετό κοβάλτιο για να καλύψει τις ανάγκες της Ιαπωνίας για περίπου 75 χρόνια
Σπουδαία υποθαλάσσια ανακάλυψη στην Ιαπωνία για την αυτοκινητοβιομηχανία
Ενώ ο κόσμος αγωνίζεται να εξασφαλίσει πολύτιμα μέταλλα για την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η Ιαπωνία φαίνεται πως έπιασε το τζάκποτ μετά την ανακάλυψη κοιτασμάτων εκατοντάδων εκατομμυρίων τόνων πολύτιμων μετάλλων.
Υποθαλάσσιες έρευνες σε βάθος 5.000 μέτρων αποκάλυψαν ένα τεράστιο κοίτασμα μαγγανίου που περιέχει και αρκετό κοβάλτιο για να καλύψει τις ανάγκες της Ιαπωνίας για περίπου 75 χρόνια, καθώς και νικέλιο σε ποσότητες που μπορούν να τροφοδοτήσουν τη βιομηχανία πάνω από μια δεκαετία.
Και τα δύο ορυκτά είναι απαραίτητα συστατικά των μπαταριών των ηλεκτρικών οχημάτων, επομένως η ανακάλυψη έχει ζωτική σημασία καθώς η παγκόσμια στροφή προς την ηλεκτροκίνηση έχει πυροδοτήσει έναν αγώνα για την εξασφάλιση πηγών των πολύτιμων μετάλλων.
Την έρευνα διεξήγαγε το Ίδρυμα The Nippon Foundation σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Τόκιο κοντά στο νησί Minami-Torishima, σε απόσταση περίπου 1.200 μιλίων από το Τόκιο. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε το Ίδρυμα, οι έρευνες που πραγματοποιήθηκαν με τηλεκατευθυνόμενα υποβρύχια οχήματα έδειξαν ότι υπάρχουν 610.000 τόνοι κοβαλτίου και 740.000 τόνοι νικελίου. Η δοκιμαστική εξόρυξη αναμένεται να ξεκινήσει το 2025 και η εμπορική εκμετάλλευσή τους το 2026.
Παρά το γεγονός ότι η Ιαπωνία διαθέτει μια ισχυρή αυτοκινητοβιομηχανία, έχει μείνει πίσω σε σχέση με τους ανταγωνιστές της στην κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με στοιχεία από φορείς του κλάδου, μόλις το 2,2% των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που πουλήθηκαν στην Ιαπωνία το 2023 ήταν ηλεκτρικά σε σύγκριση με το 25% της Κίνας.
Η εκμετάλλευση των πολύτιμων κοιτασμάτων δεν θα είναι χωρίς προβλήματα. Η εξόρυξη από τόσο μεγάλα βάθη είναι δαπανηρή, τεχνικά δύσκολη και συχνά προκαλεί αντιδράσεις από περιβαλλοντικές οργανώσεις, όπως για παράδειγμα στη Νορβηγία.
Ωστόσο, η ανταμοιβή πιθανότατα θα αξίζει τον κόπο. Η ζήτηση για νικέλιο και κοβάλτιο αναμένεται να εκτοξευθεί στα ύψη τις επόμενες δεκαετίες. Αμερικανική μελέτη υπολογίζει ότι η ζήτηση θα αυξηθεί κατά 400% έως 600%, καθώς η τεχνολογία των μπαταριών αντικαθιστά το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο. Για άλλα υλικά που χρησιμοποιούνται σε μπαταρίες EV, όπως το λίθιο και ο γραφίτης, η αύξηση αυτή θα μπορούσε να είναι έως και 4.000%, σύμφωνα με στοιχεία της αμερικανικής κυβέρνησης.
Πολλά από αυτά τα μέταλλα προέρχονται αυτήν τη στιγμή από χώρες προβληματικές, όπως η Ινδονησία και η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό, με τις εξορύξεις να γίνονται συχνά κάτω από αντίξοες εργασιακές συνθήκες.
Πηγή: Business Insider
Δείτε περισσότερα άρθρα σχετικά με την κλιματική αλλαγή στο www.clima21.gr