- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ζωγραφίζοντας σχολικά κτίρια
Η ομάδα καλλιτεχνών UrbanAct μεταμορφώνει τα μουντά σχολικά κτίρια σε ζωντανούς και ευχάριστους χώρους
Με όραμα να δημιουργήσουν σχολικά κτίρια που θα δώσουν την ευκαιρία σε μαθητές και δασκάλους να αναπτύξουν ένα άλλο τρόπο σκέψης και ζωής, και με σύνθημα «ζωγραφίζοντας σχολικά κτίρια ομορφαίνουμε τις γειτονιές μας» η ομάδα καλλιτεχνών UrbanAct μεταμορφώνει τα μουντά σχολικά κτίρια σε ζωντανούς και ευχάριστους χώρους, όπου οι μικροί μαθητές μπορούν να αναπτύξουν τις αισθήσεις και τη φαντασία τους.
Μετά το 5ο και 11ο Δημοτικό Σχολείο του Δήμου Βύρωνα που άλλαξαν ολοκληρωτικά όψη, σειρά είχε το 2ο Δημοτικό Σχολείο Παγκρατίου. Η ομάδα ανέλαβε να ομορφύνει το σχολικό περιβάλλον δημιουργώντας τοιχογραφίες που αποτυπώνουν τις ιδέες και την ενέργεια των καλλιτεχνών για έκφραση.
Στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Παγκρατίου το κεντρικό μήνυμα της τοιχογραφίας που υλοποιήθηκε από τον καλλιτέχνη Kez ήταν το «Μυστήριο της Φύσης». Έτσι στον προαύλιο χώρο του σχολείου αποτυπώθηκε η εικόνα της φύσης, με στόχο εκτός από την αισθητική αναβάθμιση του χώρου να δημιουργήσει και περιβαλλοντική ευαισθησία στους μικρούς μαθητές αλλά και να ανοίξει και το διάλογο στην τοπική κοινωνία για τη σημασία της προστασίας του δημόσιου χώρου.
Κατά τη διάρκεια της δράσης, που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Αθηναίων, πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια ζωγραφικής στους μικρούς μαθητές, οι οποίοι συμμετείχαν ενεργά βάζοντας τις δικές τους πινελιές στο έργο. Στους μικρούς ζωγράφους μοιράστηκαν τσάντες με το απαραίτητο υλικό ώστε να μπορέσουν να αποτυπώσουν τη φαντασία τους στις χαμηλές επιφάνειες του τοίχου.
Η Διευθύντρια του σχολείου κυρία Πηνελόπη Κονιστή δίνει και την παιδαγωγική διάσταση της δράσης λέγοντας ότι «τα παιδιά συνεργάστηκαν με πολύ μεγάλη χαρά κι έφτιαξαν κάτι δικό τους το οποίο είναι υπέροχο. Η συνεργασία ήταν το πιο σημαντικό απ’ όλα. Εξίσου σημαντικό ήταν και το γεγονός ότι ακόμα και οι πιο ζωηροί μαθητές, αυτοί που δεν προσηλώνονται εύκολα στο έργο τους, δούλεψαν με όρεξη, κέφι και αφοσίωση».
Ας ευχηθούμε να συνεχιστούν τέτοιες πρωτοβουλίες οι οποίες εμπλέκουν μαθητές, δασκάλους αλλά και γονείς ώστε μέσα από τη συνεργασία για ένα ανθρώπινο και όμορφο περιβάλλον η μαθησιακή διαδικασία να γίνεται ευχάριστη, πολύπλευρη και δημιουργική.