- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ελληνικά νησιά χωρίς πλαστικά, γίνεται;
Η απάντηση είναι ναι κι η αρχή έγινε με τη Σαντορίνη
Plastic Free: Χανιά, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Κέρκυρα, Ρόδος, Κως απομακρύνουν τα πλαστικά χάρη στη Lidl Ελλάς και το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.
Η Ελλάδα ζει από τον τουρισμό και οι ελληνικές θάλασσες και ακτές αποτελούν στολίδια της χώρας που προσελκύουν κάθε χρόνο εκατομμύρια τουρίστες από όλο τον κόσμο. Μήπως δεν τα φροντίζουμε όμως όπως και όσο θα έπρεπε; Το πλαστικό μιας χρήσης θα έπρεπε να έχει ήδη απομακρυνθεί από τις ζωές και το περιβάλλον μας. Ποτέ δεν είναι αργά ωστόσο για να αλλάξουμε τις συνήθειές μας ακολουθώντας έναν πιο βιώσιμο τρόπο ζωής, plastic free.
Με το βλέμμα σε ένα βιώσιμο μέλλον, η Lidl Ελλάς ξεκίνησε το 2020 την καμπάνια περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Santorini», σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και το Δήμο Σαντορίνης. Στόχος ήταν να ανακηρυχθεί η Σαντορίνη ως νησί με ιδιαίτερες περιβαλλοντικές ευαισθησίες και διαχρονικό συμβολισμό και να προωθήσει τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού σε όλη την Ελλάδα.
Μπορούμε να ελπίζουμε σε μια μέρα που τα όμορφα νησιά μας θα απαλλαγούν από τα πλαστικά; Έτσι φαίνεται, αφού τον Σεπτέμβριο του 2020, το project ενσωματώθηκε στην εθνική καμπάνια «Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης», μια κοινή πρωτοβουλία του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης. Εκπρόσωποι της Lidl Ελλάς και εθελοντές του Ιδρύματος πραγματοποίησαν θαλάσσιους και υποβρύχιους καθαρισμούς στέλνοντας ένα δυνατό μήνυμα για την ανάγκη βιώσιμης ανάπτυξης.
Το περιβαλλοντικό ταξίδι της Lidl Ελλάς και του Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης συνεχίστηκε και το 2021 σε έξι εξαιρετικά δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς. Τα Χανιά, η Χαλκιδική, η Σαντορίνη ξανά, η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Κως είναι τα νησιά που επιλέχθηκαν για να γίνουν plastic free. Οι δράσεις πρόσφεραν ανάσες ζωής στα οικοσυστήματα των νησιών και λύσεις για όσους θέλουν να ζήσουν μια καθημερινότητα με πιο βιώσιμο τρόπο. Οι ενέργειες υποβρύχιων και παράκτιων καθαρισμών αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove και REcycle.
Αν δεν αντέχεις άλλο να βλέπεις θαλάσσια όντα να πεθαίνουν εξαιτίας των δικών μας πλαστικών σκουπιδιών που καταλήγουν στη θάλασσα, αν θέλεις να προστατεύσεις τις ακτές που η φύση πλούσια μας χάρισε, τότε η ανακύκλωση πρέπει να γίνει τρόπος ζωής. Σημασία έχει να μειώσουμε τη χρήση πλαστικού και να επενδύσουμε στη δυναμική της κυκλικής οικονομίας. Συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι είναι και οι επιχειρήσεις που επενδύουν στο sustainability. Για τη Lidl Ελλάς η βιώσιμη ανάπτυξη βρίσκεται στον πυρήνα της επιχειρηματικής της δραστηριότητάς και για αυτό πρωτοστατεί σε ενέργειες που προάγουν την περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση.