- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η ΔΕΗ γίνεται... ψηφιακή
Πώς η πανδημία άλλαξε το «πρόσωπο» της δημόσιας επιχείρησης ηλεκτρισμού, φέρνοντας μπροστά το σχέδιο της νέας εποχής
Big Game για την Ενέργεια: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Ομίλου ΔΕΗ εξαιτίας της πανδημίας του κορωνοϊού
Η πανδημία και τα μέτρα για την αντιμετώπισή της μας οδήγησαν στο να αλλάξουμε τις καθημερινές μας συνήθειες και παράλληλα να μεταβάλουμε τα εργασιακά μας δεδομένα, με αποτέλεσμα την ουσιαστική συνεισφορά μας στη διαμόρφωση νέων συνθηκών για τους οργανισμούς.
Είναι δυνατόν να επιταχυνθεί για έναν οργανισμό η μεταβολή προς έναν ριζικό ψηφιακό μετασχηματισμό μέσα από μια τέτοια κατάσταση;
Στη ΔΕΗ αυτό είναι μια πραγματικότητα που βίωσαν και βιώνουν οι άνθρωποί της με έναν τρόπο που εκπλήσσει τόσο για την ταχύτητα της ανταπόκρισης των δομών της όσο και για την προσαρμογή των ανθρώπων της στα νέα δεδομένα, κάτι που καθιστά βέβαιη την επιτυχία της προσπάθειας για τον μετασχηματισμό της. Άλλωστε, ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Ομίλου αποτελεί έναν από τους τρεις βασικούς πυλώνες του μεσοπρόθεσμου επιχειρησιακού σχεδίου, που ανακοινώθηκε τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ερμηνεύοντας σωστά τα δεδομένα, από τις αρχές Μαρτίου η ΔΕΗ άρχισε να υλοποιεί δράσεις που ήδη είχε σχεδιάσει κάποιους μήνες νωρίτερα.
Διαμόρφωσε το περιβάλλον του οργανισμού ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί στην αύξηση του όγκου των αιτημάτων των πελατών της, που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν ως κύριο σημείο αναφοράς τα καταστήματά της, υλοποιώντας λύσεις ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης και ενισχύοντας το τηλεφωνικό της κέντρο τόσο με προσθήκη ανθρώπινου δυναμικού όσο και με νέες δυνατότητες για την διευκόλυνση των πελατών της. Συγκεκριμένα:
- Επέκτεινε το ωράριο λειτουργίας του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών κατά 2 ώρες
- Εκπαίδευσε περισσότερους από 100 ανθρώπους επενδύοντας σε περισσότερες από 1.400 ώρες εκπαίδευσης
- Υλοποίησε νέες υπηρεσίες εξυπηρέτησης, όπως η δυνατότητα πληρωμής λογαριασμών από το τηλέφωνο
- Ενίσχυσε την ηλεκτρονική επικοινωνία δίνοντας δυνατότητες για σύναψη συμβολαίων και εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα την καθημερινή επικοινωνία περισσότερων από 1.500 πελατών της μέσω αυτών των καναλιών
- Δραστηριοποιήθηκε σε λύσεις εξυπηρέτησης μέσα από τα social media (Facebook) αναπτύσσοντας άλλο ένα κανάλι επικοινωνίας
- Ανταποκρίνεται σε αύξηση όγκου κλήσεων και ηλεκτρονικών αιτημάτων που ξεπερνούν καθημερινά το 80% σε σχέση με την προ COVID περίοδο υποστηρίζοντας το σύνολο των αιτημάτων των πελατών της
- Προσφέρει λύσεις call back ώστε να περιοριστεί η αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο και στα καταστήματά της επιτυγχάνοντας μέσο χρόνο αναμονής μικρότερο των 2 λεπτών
- Αναπροσαρμόζει τις διαδικασίες της με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και την οικονομία χρόνου και προσπάθειας για τους πελάτες της.
ΝΕΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ
Οι πελάτες της Εταιρείας έκαναν όλο αυτό το διάστημα εκτεταμένη χρήση των νέων δυνατοτήτων που παρέχονται από τα εναλλακτικά κανάλια της ΔΕΗ. Ήδη από τις 26 Μαρτίου 2020 στην ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr:
- Οι ηλεκτρονικές πληρωμές αυξήθηκαν κατά 80%
- Οι νέοι πελάτες e-bill παρουσίασαν αύξηση 300%
- Τα ηλεκτρονικά αιτήματα αυξήθηκαν 84%
- Πάνω από το 30% του συνόλου των συναλλαγών διενεργείται ηλεκτρονικά.
Αντίστοιχα, στο τηλεφωνικό κέντρο 11770 παρατηρείται στο ίδιο διάστημα:
- Αύξηση των απαντημένων κλήσεων κατά 45%
- Επιστροφή 15.000 κλήσεων σε πελάτες μέσω της υπηρεσίας call back.
Παράλληλα:
- Το 85% του προσωπικού εξυπηρέτησης εργάστηκε από το σπίτι.
- Χρησιμοποιήθηκαν και αξιοποιήθηκαν όλες οι δυνατότητες του e-learning για την εκπαίδευση των ανθρώπων της ΔΕΗ, ώστε να υποστηρίζουν τις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών της και περισσότερα από 60 άτομα από διαφορετικά σημεία της Ελλάδας εκπαιδεύτηκαν με αυτό τον τρόπο
- Εμπλουτίστηκαν οι γνώσεις του οργανισμού μας μέσα από συνεργασίες που αναδεικνύουν τις δυνατότητες της σύγχρονων ψηφιακών πρακτικών με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών της ΔΕΗ.
ΕΛΑΦΡΥΝΣΕΙΣ
Εκτός από τα μέτρα βελτίωσης της εξυπηρέτησης, η ΔΕΗ παρουσίασε άμεσα μέτρα για την οικονομική ελάφρυνση των καταναλωτών σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Συγκεκριμένα από τις 26 Μαρτίου 2020 και για ένα τρίμηνο η ΔΕΗ προσέφερε:
- Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.
- Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β΄ & Γ΄ (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες - δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.
- €5 έκπτωση για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους.
- Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.
Ταυτόχρονα η εταιρεία υπήρξε από τις πρώτες που έσπευσε να στηρίξει το Εθνικό Σύστημα Υγείας με μία από τις μεγαλύτερες δωρεές, που έγιναν από επιχείρηση μέσα στην κρίση. Πρόσφερε πάνω από 5 εκατ. ευρώ σε ειδικές ιατρικές μάσκες, στολές και προστατευτικά γυαλιά για το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της χώρας.
Το μεγαλύτερο κέρδος αυτής της περιόδου είναι η ασφάλεια που η εταιρεία παρείχε τόσο στους πελάτες της όσο και στους ανθρώπους της, ώστε μαζί να αντιμετωπίσουν τα νέα δεδομένα και τις προκλήσεις ενός ουσιαστικού μετασχηματισμού της ΔΕΗ.