- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Τα 19 καταστήματα της Στοάς Αρσακείου ζωντανεύουν ξανά για να φιλοξενήσουν την Έκθεση «Rethink Athens: Η Αθήνα στο κέντρο» που μέσα από φωτοαπεικονήσεις, αρχιτεκτονικά σχέδια και video wall θα ταξιδέψουν τον επισκέπτη στην Αθήνα του μέλλοντος.
Με την συμβολική επιλογή της Στοάς Αρσακείου που μαραζώνει καιρό τώρα, οι διοργανωτές επιχειρούν να δείξουν την αλλαγή που έρχεται στη πόλη. Τα καταστήματα μετατρέπονται σε χώρους έκθεσης των σχεδίων, μελέτης, συζητήσεων και διαλέξεων για το κέντρο της Αθήνας. Σχέδια απλωμένα πάνω σε τραπέζια και αναλόγια δημιουργούν ατμόσφαιρα αναγνωστηρίου δίνοντας τη δυνατότητα στον επισκέπτη να εμβαθύνει στο εκτιθέμενο υλικό. Η έκθεση αναζωογονεί τη Στοά Αρσακείου όπως το έργο θα αναζωογονήσει το κέντρο της Αθήνας.
Οδός Πανεπιστημίου
Ο επισκέπτης θα έχει τη δυνατότητα να δει τις παρεμβάσεις που θα υπάρξουν στη πόλη με την επέκταση της γραμμής του τραμ από το Σύνταγμα έως την πλατεία Αιγύπτου, διά μέσου των οδών Αμαλίας, Πανεπιστημίου και Πατησίων. Την Πανεπιστημίου και την Πατησίων μέχρι το Αρχαιολογικό Μουσείο να μετατρέπονται σε πράσινους δρόμους με την φύτευση 800 δέντρων, τον ποδηλατοδρόμο από τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου μέχρι την Πλατεία Ομονοίας και τους υπόγειους ταμιευτήρες που θα συλλέγουν το βρόχινο νερό για την άρδευση του πρασίνου και τον καθαρισμό του δημόσιου χώρου. Συγχρόνως η έκθεση θα λειτουργεί και ως σύγχρονη «ΑΓΟΡΑ» όπου ο επισκέπτης θα μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του.
Πλατεία Ομόνοιας
Με τη νέα κυκλοφοριακή οργάνωση το κέντρο της Αθήνας μετατρέπεται από χώρο διέλευσης αυτοκινήτων σε τόπο προορισμού για όλους τους πολίτες. Το σκεπτικό στηρίζεται στην αποτροπή της χρήσης του αυτοκινήτου με την ενίσχυση της δημόσιας συγκοινωνίας και με το τραμ να αναλαμβάνει το μεγαλύτερο συγκοινωνιακό φορτίο συνδέοντας το κέντρο με τις πυκνοκατοικημένες βορειοδυτικές και νοτιοανατολικές συνοικίες. Η κίνηση στην Ακαδημίας και την Αγίου Κωνσταντίνου αντιστρέφεται για την επίλυση των κυκλοφοριακών ζητημάτων.
Πλατεία Δικαιοσύνης
Το αρχιτεκτονικό σχέδιο του Ολλανδικού Αρχιτεκτονικού Γραφείου OKRA που κέρδισε το διαγωνισμό, δεν είναι μια αρχιτεκτονική τάση που θέλει να επιβάλει τη φυσιογνωμία της αλλά μια αρχιτεκτονική που θέλει να αναδείξει το τοπίο της πόλης. Οι δεντροστοιχίες που υπάρχουν σήμερα στους δρόμους διατηρούνται , αναδεικνύονται και εμπλουτίζονται με τη φύτευση 800 νέων δέντρων. Η ήδη υφιστάμενη παλέτα από πλατάνια, ακακίες, νεραντζιές και γιακαράντες που συναντάμε στους δρόμους της Αθήνας με τον εμπλουτισμό της όχι μόνο θα προσθέσει χρώματα και αρώματα στη πόλη αλλά θα συμβάλλει και στη μείωση της θερμοκρασίας κατά του καλοκαιρινούς μήνες.
Οδός Κοράη
Πέρα όμως απ’ αυτά που φαίνονται, σημαντικά είναι και αυτά που δεν φαίνονται όπως το έργο των υπόγειων ταμιευτήρων. Όταν βρέχει τα νερά θα συλλέγονται σε ταμιευτήρες κάτω από την Ακαδημίας, Πανεπιστημίου και αλλού και θα αποδίδονται αργά και σταθερά στο υπέδαφος, ενώ το πλεονάζον θα αποθηκεύεται στις δεξαμενές για να χρησιμοποιείται τους μήνες της ανομβρίας. Πρόκειται για το μεγαλύτερο σύστημα άρδευσης στην Ευρώπη που θα έχει τη δυνατότητα να συλλέγει 24 εκατομμύρια τόνους νερού που αντιστοιχεί σε 10 πισίνες ολυμπιακών διαστάσεων.
Αμερικής και Πανεπιστημίου
Οι παρεμβάσεις αυτές που θα φέρουν πραγματικά την Αθήνα στον 21ο αιώνα και θα συντελέσουν τόσο στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων όσο και στην ανταγωνιστικότητα της πόλης, αφού την καθιστούν πόλο έλξης για επενδύσεις και επισκέπτες, πρόκειται να κοστίσουν 78.500.000 ευρώ. Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το ΕΠΠΕΡΑΑ και το ΠΕΠ Αττικής ενώ την προηγούμενη εβδομάδα ο Υπουργός Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γιάννης Μανιάτης υπέγραψε τους περιβαλλοντικούς όρους των αναπλάσεων.
Ανάδειξη αρχαίων στην Πανεπιστημίου και Β. Σοφίας
Το έργο θα δημοπρατηθεί από την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ μέσα στους επόμενους δύο μήνες ενώ μέχρι το τέλος του έτους θα ξεκινήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες για να ολοκληρωθούν τα επόμενα δύο χρόνια.
Info: Η Έκθεση θα διαρκέσει από 19 Φεβρουαρίου μέχρι 10 Μαρτίου και θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Κυριακή από τις 09.00 - 21.00