- CITY GUIDE
- PODCAST
-
27°
Η Αττική Οδός ανταποδίδει στην κοινωνία
Από την εκπαίδευση για τη μείωση των τροχαίων, έως την προστασία του περιβάλλοντος και τη συμμετοχή στην ελληνική αγορά
![kykloforo_asfaleia_3.jpg kykloforo_asfaleia_3.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/04/16/kykloforo_asfaleia_3.jpg)
Η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» έχουν δημιουργήσει εκπαιδευτικά προγράμματα για την ευαισθητοποίηση στα θέματα της οδικής ασφάλειας
Δράσεις ανταποδοτικότητας και στους τέσσερις πυλώνες της εταιρικής υπευθυνότητας, την κοινωνία, το περιβάλλον, τους εργαζόμενους και την αγορά, σχεδιάζουν και υλοποιούν η «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», συμβάλλοντας ενεργά στην ελληνική κοινωνία. Με την πεποίθηση ότι η οδική ασφάλεια είναι θέμα παιδείας, οι δύο εταιρείες έχουν σταθερό όραμα τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, τόσο στην Αττική Οδό, όσο και στο υπόλοιπο οδικό δίκτυο.
Εκπαίδευση και ευαισθητοποίηση παιδιών και εφήβων
H «Αττική Οδός Α.Ε.» και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» έχουν δημιουργήσει, εδώ και πάνω από 10 χρόνια, εκπαιδευτικά προγράμματα για την ευαισθητοποίηση των παιδιών και των εφήβων πάνω στα θέματα της οδικής ασφάλειας. Το πολύ επιτυχημένο, διαδραστικό σεμινάριο «Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο», υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, ξεκίνησε το 2014 και, μέχρι το τέλος του 2018, έχει εκπαιδεύσει πάνω από 10.000 μαθητές στην Αττική. Σήμερα το πρόγραμμα βρίσκει τον διαδικτυακό του δρόμο και από τις σχολικές αίθουσες περνάει με ασφάλεια στην on-line πλευρά. Το πρόγραμμα, «Μάτια Ανοιχτά στον Δρόμο: The e-Learning Edition», φιλοδοξεί να βάλει την κουλτούρα της οδικής ασφάλειας μέσα σε όλα τα σχολεία της χώρας μας, με τρόπο δημιουργικό και σύγχρονο. Επίσης, η βιωματική εκπαιδευτική θεατρική παράσταση «Αττικούλης» υλοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2006 και συνεχίζεται με επιτυχία για 10η χρονιά, ενώ έως το τέλος του 2018 την είχαν παρακολουθήσει 62.000 παιδιά. Παράλληλα, το πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής «Κυκλοφορώ με Ασφάλεια», που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» την άνοιξη του 2009, έχει πάρει την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και, έως τον Ιούνιο του 2018, το είχαν παρακολουθήσει 68.900 μαθητές.
![ao_nm_005.jpg ao_nm_005.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/ao_nm_005.jpg)
Δράσεις σε όλα τα επίπεδα
Για την προστασία του περιβάλλοντος και την παρακολούθηση και αντιμετώπιση των επιπτώσεων από τη λειτουργία του αυτοκινητόδρομου, η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» διαθέτει πρόγραμμα ανακύκλωσης χαρτιού, πλαστικών, μπαταριών, ελαστικών και άλλων προϊόντων. Από το 2014 μέχρι και το 2018 ανακυκλώθηκαν 52.230 κιλά πλαστικού, 20.082 κιλά ελαστικών και 144.935 κιλά σιδήρου. Ακόμη, η άρδευση γίνεται από νερό γεώτρησης και προγραμματίζεται ανάλογα με τις κλιματικές συνθήκες, έτσι ώστε να αποφεύγεται η σπατάλη νερού. Επιπλέον, κατά την πενταετία 2014-2018 συντηρήθηκαν 800.000 φυτά και 78.000 m² χλοοτάπητα, ενώ σημειώθηκε μείωση στην κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας κατά 7,6% και 5,0% στις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου.
Η συμμετοχή στην ελληνική αγορά
Η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» συμμετέχει ενεργά και στην ελληνική αγορά: Την πενταετία 2014-2018 οι μικτές αποδοχές των εργαζομένων ήταν €101.026.000, ενώ οι εργοδοτικές εισφορές ήταν €24.995.000. Επίσης, πρόσφατη έρευνα των Invision/Metron Analysis έδειξε ότι το 97,2% των χρηστών της Αττικής Οδού δήλωσαν ότι αισθάνονται πολύ ασφαλείς στον αυτοκινητόδρομο, ενώ το 95% ότι νιώθει πολύ ικανοποιημένο από τη συμπεριφορά και την εξυπηρέτηση του προσωπικού. Να σημειωθεί ότι το έργο της Αττικής Οδού απασχόλησε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κατασκευής του, περίπου 5.000 εργαζόμενους διαφόρων ειδικοτήτων. Από το 2014 μέχρι και το 2018, οι δύο εταιρείες απασχόλησαν 1.259 εργαζομένους, εκ των οποίων οι 605 ήταν άντρες και οι 654 γυναίκες.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Επιστημονικής Εβδομάδας που διοργάνωσε το MedINA και οι ανησυχίες
«Σκέψου συνολικά, δράσε τοπικά» είναι το σύνθημα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, ο οικολογικός δογματισμός δεν βλέπει παρά «συνολικά ιδεολογήματα» και «τοπικά κινήματα κατά των επενδύσεων»
O πληθυσμός τους υπολογίζεται σε 400 μέλη
Ο Ασπροπάρης είναι το πιο απειλούμενο είδος πουλιού στην Ελλάδα
Τι αλλάζει στις οικονομικές συναλλαγές και την πλοήγηση μέσω GPS
Πώς τα χρώματα «αναγνώρισης» βοηθούν στον να βρουν ταίρι και ο αντίκτυπος της κλιματικής κρίσης
Δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της κλιματικής κρίσης εάν δεν λύσουμε το πρόβλημα των πλαστικών
Καμπάνια ξεκίνησε η ΕΥΔΑΠ
Ο ρόλος της Κλιματικής Κρίσης και του υπερτουρισμού στη μείωση των υδάτινων αποθεμάτων της χώρας
Δράσεις ζητά η οργάνωση με την κλιματική αλλαγή να αναπτύσσεται
Η κλιματική αλλαγή δείχνει το «σκληρό» της πρόσωπο
Τα στοιχεία από την Στατιστική της Αιολικής Ενέργειας στην Ελλάδα για το 2024
Είναι ο «ο 12ος συνεχόμενος μήνας που ξεπεράστηκε κατά 1,5° Κελσίου ο μέσος όρος της προβιομηχανικής εποχής»
Πόσο αυξήθηκε η θερμοκρασία της Αθήνας τα τελευταία χρόνια; Ποιες είναι οι πιο θερμές περιοχές της πόλης; Πώς θα αντιμετωπιστεί ο καύσωνας;
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν τους υγροτόπους ως «χέρσες περιοχές που είναι στη διάθεσή μας για να τους μετατρέψουμε σε «χρήσιμη» γη.
Οι κάτοικοι της Τήλου δεσμεύτηκαν να εξοικονομήσουν για τον τόπο τους 1.500.000 λίτρα νερού σε ένα έτος.
Επιτυχημένη επιχείρηση χάρη στην κινητοποίηση φορέων και της περιβαλλοντικής οργάνωσης Καλλιστώ
Το παράδειγμα της Πορτογαλίας
Η δυνατότητα επίτευξης μιας συμφωνίας στο χρηματοδοτικό σκέλος φαντάζει και πάλι εξαιρετικά δύσκολη
Οι τουρίστες κάνουν στροφή προς τον βορρά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.