- CITY GUIDE
- PODCAST
-
30°
Πώς η κλιματική αλλαγή μπορεί να επιβάλει όριο ταχύτητας στην Autobahns
Οι προτάσεις που έχουν πέσει στο τραπέζι
![62224-137655.jpg 62224-137655.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/62224-137655.jpg)
![Πώς η κλιματική αλλαγή μπορεί να επιβάλει όριο ταχύτητας στην Autobahns Πώς η κλιματική αλλαγή μπορεί να επιβάλει όριο ταχύτητας στην Autobahns](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2019/01/18/autobahn.jpg)
Η απουσία ορίων ταχύτητας στις φημισμένες Autobahns, τους αυτοκινητοδρόμους της Γερμανίας, ενδέχεται να αποτελέσει παρελθόν, αν η κυβέρνηση υιοθετήσει σειρά σχεδίων προτάσεων για την προστασία του κλίματος που προωθεί η επιτροπή της για το μέλλον των μεταφορών.
Η επιτροπή, στην οποία έχει ανατεθεί να εκπονήσει συστάσεις για τον περιορισμό της περιβαλλοντικής βλάβης που προκαλείται από τις μεταφορές, προτείνει επίσης άνοδο στις τιμές των καυσίμων και ποσοστώσεις στα ηλεκτρικά οχήματα, εκτιμώντας ότι θα βοηθήσουν τη Γερμανία να ανταποκριθεί επιτέλους στους στόχους για τις εκπομπές που έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Οι προτάσεις, οι οποίες παρουσιάζονται σε ένα σχέδιο κειμένου που παρουσίασε το Reuters, μπορεί να αποδειχθούν αμφιλεγόμενες στη Γερμανία, το οδικό δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων της οποίας φημίζεται για τα τμήματά του χωρίς όριο ταχύτητας, στα οποία οι οδηγοί μπορούν να αναπτύσσουν την ανώτατη ταχύτητα των οχημάτων τους.
Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στη Γερμανία μπορεί να επιβληθούν υψηλά πρόστιμα από την ΕΕ, αν αποτύχει να περιορίσει τις εκπομπές των αερίων που προκαλούν το φαινόμενο του θερμοκηπίου και των δηλητηριωδών οξειδίων του αζώτου. Οι εκπομπές των αερίων αυτών από τις μεταφορές, οι οποίες έχουν μειωθεί από το 1990, αποτελούν ιδιαίτερο στόχο για περαιτέρω μειώσεις.
Η κυβέρνηση βρίσκεται ανάμεσα στην ανάγκη να προστατεύσει την -κρίσιμης σημασίας- γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία έχει πληγεί τα τελευταία χρόνια από μια σειρά δαπανηρών σκανδάλων απόκρυψης των εκπομπών, και στην ανάγκη να αναλάβει δράση για να προστατεύσει το κλίμα που επιδεινώνεται με ταχύτητα.
Το κείμενο αναφέρει πως τα μέτρα, τα οποία περιλαμβάνουν ανώτατο όριο ταχύτητητας 130 χλμ/ώρα στους αυτοκινητοδρόμους και αυξήσεις στους φόρους στα καύσιμα από το 2023, την κατάργηση φοροαπαλλαγών για τα οχήματα ντίζελ και ποσοστώσεις στις πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων, μπορεί να επιτύχουν το ήμισι των απαιτούμενων μειώσεων των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.
Η Εθνική Πλατφόρμα για το Μέλλον των Μεταφορών δεν έχει ακόμη οριστικοποιήσει τις συστάσεις της. Πρόκειται να ανακοινώσει τα πορίσματά της στο τέλος Μαρτίου, τα οποία στη συνέχεια θα ενσωματωθούν σ' έναν νόμο για την κλιματική αλλαγή που η κυβέρνηση θέλει να θέσει σε ισχύ φέτος. Όμως η επιτροπή γνωρίζει καλά πως πολλές από τις προτάσεις της μπορεί να είναι αμφιλεγόμενες.
«Δεν θα γίνουν δεκτά όλα τα εργαλεία και όλα τα μέτρα. Για να υπάρξει συμβιβασμός για την επίτεξη των στόχων κατά της αλλαγής του κλίματος, θα χρειαστούν πολιτική επιδεξιότητα, διπλωματική ικανότητα και διάθεση για συμβιβασμό» επισημαίνεται στο σχέδιο, που παρουσίασε το Reuters.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Επιστημονικής Εβδομάδας που διοργάνωσε το MedINA και οι ανησυχίες
«Σκέψου συνολικά, δράσε τοπικά» είναι το σύνθημα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, ο οικολογικός δογματισμός δεν βλέπει παρά «συνολικά ιδεολογήματα» και «τοπικά κινήματα κατά των επενδύσεων»
O πληθυσμός τους υπολογίζεται σε 400 μέλη
Ο Ασπροπάρης είναι το πιο απειλούμενο είδος πουλιού στην Ελλάδα
Τι αλλάζει στις οικονομικές συναλλαγές και την πλοήγηση μέσω GPS
Πώς τα χρώματα «αναγνώρισης» βοηθούν στον να βρουν ταίρι και ο αντίκτυπος της κλιματικής κρίσης
Δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της κλιματικής κρίσης εάν δεν λύσουμε το πρόβλημα των πλαστικών
Καμπάνια ξεκίνησε η ΕΥΔΑΠ
Ο ρόλος της Κλιματικής Κρίσης και του υπερτουρισμού στη μείωση των υδάτινων αποθεμάτων της χώρας
Δράσεις ζητά η οργάνωση με την κλιματική αλλαγή να αναπτύσσεται
Η κλιματική αλλαγή δείχνει το «σκληρό» της πρόσωπο
Τα στοιχεία από την Στατιστική της Αιολικής Ενέργειας στην Ελλάδα για το 2024
Είναι ο «ο 12ος συνεχόμενος μήνας που ξεπεράστηκε κατά 1,5° Κελσίου ο μέσος όρος της προβιομηχανικής εποχής»
Πόσο αυξήθηκε η θερμοκρασία της Αθήνας τα τελευταία χρόνια; Ποιες είναι οι πιο θερμές περιοχές της πόλης; Πώς θα αντιμετωπιστεί ο καύσωνας;
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν τους υγροτόπους ως «χέρσες περιοχές που είναι στη διάθεσή μας για να τους μετατρέψουμε σε «χρήσιμη» γη.
Οι κάτοικοι της Τήλου δεσμεύτηκαν να εξοικονομήσουν για τον τόπο τους 1.500.000 λίτρα νερού σε ένα έτος.
Επιτυχημένη επιχείρηση χάρη στην κινητοποίηση φορέων και της περιβαλλοντικής οργάνωσης Καλλιστώ
Το παράδειγμα της Πορτογαλίας
Η δυνατότητα επίτευξης μιας συμφωνίας στο χρηματοδοτικό σκέλος φαντάζει και πάλι εξαιρετικά δύσκολη
Οι τουρίστες κάνουν στροφή προς τον βορρά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.