- CITY GUIDE
- PODCAST
-
18°
Αεριοκίνηση
Το πρώτο βιομηχανικό μουσείο της χώρας επέλεξε η ΔΕΠΑ για να παρουσιάσει το FISIKON
Το πρώτο βιομηχανικό μουσείο της χώρας, το Γκάζι του φωταερίου που αποτέλεσε άλλωστε και τον πρόδρομο του φυσικού αερίου, επέλεξε η ΔΕΠΑ για να παρουσιάσει το FISIKON το νέο καύσιμο φυσικού αερίου που αναμένεται να αλλάξει τα δεδομένα του καύσιμου στην Ελλάδα.
Η κίνηση βέβαια με φυσικό αέριο δεν είναι κάτι καινούργιο. Το 1862 κατασκευάστηκε το πρώτο μηχανοκίνητο όχημα φυσικού αερίου. Από τότε η τεχνολογία πέρασε από πολλά στάδια εξέλιξης για να φτάσει σήμερα να είναι εξίσου ώριμη με την τεχνολογία κίνησης οχημάτων με βενζίνη ή πετρέλαιο. Σήμερα 14,5 εκατομμύρια οχήματα φυσικού αερίου κινούνται σε ολόκληρο τον κόσμο και οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν όλο και μεγαλύτερη γκάμα οχημάτων κίνησης με φυσικό αέριο.
Στην Αθήνα ήδη 500 λεωφορεία κινούνται με φυσικό αέριο, το 1/3 του στόλου των απορριμματοφόρων του Δήμου Αθηναίων είναι οχήματα φυσικού αερίου και όπως ενημέρωσε ο Δήμαρχος Αθήνας Γιώργος Καμίνης κάθε αυτοκίνητο του Δήμου που θα ανανεώνεται θα είναι με φυσικό αέριο. Το επόμενο βήμα σε πρώτη φάση είναι η κίνηση με φυσικό αέριο να επεκταθεί στα ΤΑΧΙ, στους στόλους των μεγάλων εταιρειών και φυσικά στους ιδιώτες.
Σήμερα λειτουργούν μόνο δύο πρατήρια φυσικού αερίου. Στην Ανθούσα και στα Λιόσια. Σύντομα όμως στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης θα δούμε 12 πρατήρια FISIKON ενώ θα μπορούμε να βρίσκουμε φυσικό αέριο κίνησης στα πρατήρια της BP και ECO.
Με τις τιμές των καυσίμων να αυξάνονται συνεχώς και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής να γίνονται πιο ορατές από ποτέ τα εναλλακτικά καύσιμα αρχίζουν να διαδραματίζουν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην αυτοκίνηση. Με 10 ευρώ με ένα βενζινοκίνητο όχημα μπορείς να καλύψεις 70 Km, με πετρελαιοκίνητο 112 Km ενώ αντίστοιχα με ένα όχημα που κινείται με φυσικό αέριο καλύπτεις 199 Km. Στον τομέα του περιβάλλοντος είναι σαφέστατα πιο φιλικό χάρη στη χαμηλότερη περιεκτικότητα σε άνθρακα. Οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από την καύση φυσικού αερίου είναι 30% χαμηλότερες σε σχέση με το diesel, 22% χαμηλότερες σε σχέση με την βενζίνη και 12% σε σύγκριση με το υγραέριο.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Βρισκόμαστε σε μια νέα εποχή κατά την οποία η Κλιματική Κρίση θα αμφισβητηθεί δεόντως
θα παρθεί κάποια ουσιαστική απόφαση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και των επιπτώσεών της;
Τα βήματα προς τα μπροστά δε σταματούν για τη ΔΩΔΩΝΗ όσο ο κόσμος αλλάζει
Στρατηγικός στόχος να γίνει ένας αυτοκινητόδρομος μηδενικών εκπομπών μέχρι το 2030
Οι υψηλοί στόχοι της επόμενης τριετίας
Ένα σημαντικό έργο για όλη την Ευρώπη
Η κλιματική αλλαγή αποτελεί αναμφισβήτητα μια κορυφαία πρόκληση για τον πλανήτη και την ανθρωπότητα
Ο πρωτοπόρος ενεργειακός Όμιλος φέρνει πιο κοντά το αύριο της έξυπνης ενέργειας
«Δεν είμαι τρελαμένος οικολόγος ούτε ακτιβιστής, επιθυμώ να υπάρχει ισορροπία στη φύση και να διατηρηθεί κάθε είδος ζωής» έλεγε
Ισότητα, καινοτομία και ανάπτυξη, το τρίπτυχο της αειφορίας
Τι υποστηρίζεται σε νέα ανάλυση - Κάλεσμα για φορολόγηση των εταιρειών ορυκτών καυσίμων
Από το Prius, στην ηλεκτροκίνηση και πέρα
Η Κλιματική Κρίση ξαναγράφει τον χάρτη των χιονοδρομικών κέντρων
Είναι τόσο μεγάλο που φαίνεται από το διάστημα
Ερευνά το περιστατικό η εισαγγελία Έδεσσας - Η ανακοίνωση της Καλλιστώ
Το μεγαλύτερο ταξίδι είναι γεγονός για έναν αυτοκρατορικό πιγκουίνο
Ανησυχητικά στοιχεία του Copernicus - Άνθρωποι και οικοσυστήματα στα όρια της επιβίωσης
Ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ είναι γνωστός σκεπτικιστής της δράσης για το περιβάλλον
Κάθε όγκος μαρμάρου που εξορύσσεται είναι ένα κομμάτι της κληρονομιάς μας που συνδέει το παρελθόν με ένα μέλλον βιώσιμο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.