Occupy Ζαχάρωφ
Η οδός Ζαχάρωφ είναι ένας μικρός λοξός δρόμος στους Αμπελόκηπους που συνδέει την λεωφόρο Αλεξάνδρας με τις λεωφόρους Βασιλίσσης Σοφίας και Μεσογείων. Ένα πολύ κεντρικό σημείο που καθημερινά διασχίζει πολύς κόσμος, αφού στην οδό Ζαχάρωφ βρίσκονται πολλές δημόσιες υπηρεσίες. Αν και ο δρόμος αυτός δεν έχει πολλά χρόνια που σχεδιάστηκε, που σημαίνει ότι θα έπρεπε να τηρηθούν οι προδιαγραφές για ασφαλή διέλευση των πεζών, ωστόσο ο σχεδιασμός έγινε με γνώμονα μόνο τα αυτοκίνητα αγνοώντας επιδεικτικά τους πεζούς. Έτσι όσοι είναι αναγκασμένοι να διασχίσουν την οδό Ζαχάρωφ παίζουν τη ζωή τους κορώνα γράμματα.
Το πεζοδρόμιο της Αλεξάνδρας πριν τη Ζαχάρωφ έχει ένα επαρκές πλάτος, μόλις όμως φτάσεις στη Ζαχάρωφ και διασταυρωθείς με άλλο πεζό, τότε ο ένας από τους δυο θα πρέπει να κατέβει στο οδόστρωμα, αφού το πέρασμα για τους πεζούς είναι μόλις 20cm. Αν τώρα σκεφτούμε ότι τα αυτοκίνητα περνούν από κει με μεγάλη ταχύτητα, είναι πραγματικά θαύμα δεν θρηνούμε θύματα καθημερινά.
Η Κίνηση για την προστασία των δικαιωμάτων των πεζών- ΠΕΖΗ, προκειμένου να αναδείξει το πρόβλημα και να πιέσει τα αρμόδια υπουργεία αλλά και το Δήμο Αθηναίων για τη διαμόρφωση ενός ασφαλούς πεζοδρομίου, προχωράει στη συμβολική κατάληψη μέρους του οδοστρώματος.
Αύριο Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου από τις 12:00-14:00 οι ενεργοί πολίτες της Κίνησης ΠΕΖΗ θα καταλάβουν τη μια λωρίδα κυκλοφορίας με κώνους και μας καλούν όλους να βρισκόμαστε εκεί για να διεκδικήσουμε το χώρο μας. «Σας καλούμε να έρθετε για να διεκδικήσουμε ασφαλή και ευχάριστα πεζοδρόμια. Για να σχεδιάζονται πόλεις με προτεραιότητα στους ανθρώπους και όχι στις μηχανές» θα πει ο κ. Δημήτρης Χρυσαφίδης, Πρόεδρος της Κίνησης ΠΕΖΗ.
Η δράση «Occupy Ζαχάρωφ» έχει καταχωρηθεί από την κίνηση ΠΕΖΗ στην ιστοσελίδα των πανευρωπαϊκών δράσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας.
Ποιες είναι οι απαιτούμενες διαστάσεις πεζοδρομίων.
Στην Ελλάδα για τα πεζοδρόμια ισχύουν οι οδηγίες για τα ΑΜΕΑ. Αυτές εξυπηρετούν και τους πεζούς (ΥΑ 52907 ΥΠΕΚΑ/ ΦΕΚ 2621Β/31-12-2009) και μεταξύ άλλων προβλέπουν:
· ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου 2 μέτρα
· ελεύθερο πλάτος 1,50 μέτρο (χωρίς κανένα εμπόδιο για τους πεζούς)
· ελεύθερο ύψος 2,20 μέτρα (χωρίς κανένα εμπόδιο για τους πεζούς)
]
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Επιστήμονες τα χαρακτηρίζουν «ωρολογιακή βόμβα»
Νέοι οδικοί χάρτες το 2025 για την Κλιματική Κρίση
Ο στόχος που έχει τεθεί για το 2030
Οι δυο αρκούδες είναι αχώριστες εδώ και χρόνια
Για όσους θυμούνται τις καλοκαιρινές διακοπές περασμένων δεκαετιών, τα πρόσφατα καλοκαίρια έχουν μια πολύ διαφορετική αίσθηση
Μια συμπεριφορά που μέχρι σήμερα δεν ήταν γνωστή
Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών και WWF Ελλάς εγκαινιάζουν έτσι τη συνεργασία τους
Το Ινστιτούτο Πότσνταμ (PIK) και η γερμανική αναπτυξιακή τράπεζα KfW συνέταξαν μια νέα ενδιαφέρουσα πρόταση
Είναι η πρώτη φορά που μια πόλη λαμβάνει τέτοια μέτρα
Για πρώτη φορά θα ξεπεραστεί το συμβολικό φράγμα του 1,5°C της παγκόσμιας ανόδου της θερμοκρασίας
Οι διακυμάνσεις της παραγωγής ενέργειας από τον ήλιο και τον άνεμο δημιουργούν μεγάλες προκλήσεις στη διαχείριση του ενεργειακού μας συστήματος, με την αποθήκευση και το υδρογόνο να είναι οι κύριες απαντήσεις
Ποια είδη δεν πρέπει να φυτεύονται σε πόλεις
Και το πρώτο που θα σπάσει το φράγμα του 1,5° Κελσίου
Τι δείχνουν τα σενάρια του Network for Greening the Financial System – Δίκτυο για ένα Πράσινο Χρηματοπιστωτικό Σύστημα (NGFS)
H Γουίσντομ εντοπίστηκε για πρώτη φορά το 1956 - Ήταν με έναν νέο σύντροφο φέτος
Οι προκλήσεις, τα κενά και οι προοπτικές για τις θάλασσές μας που δοκιμάζονται
Πώς ερμηνεύεται το φαινόμενο που έχει να εμφανιστεί από τη δεκαετία του 1980
Αντικείμενα που χρησιμοποιούμε όλοι και καταστρέφουν το περιβάλλον
Υποθαλάσσιες έρευνες σε βάθος 5.000 μέτρων αποκάλυψαν ένα τεράστιο κοίτασμα μαγγανίου που περιέχει και αρκετό κοβάλτιο για να καλύψει τις ανάγκες της Ιαπωνίας για περίπου 75 χρόνια
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.