- CITY GUIDE
- PODCAST
-
29°
Ευρώπη: Τα θαύματα συμβαίνουν γύρω μας
Ο τομέας του τουρισμού δεν είναι σημαντικός μόνο για την ελληνική οικονομία
![41535-93522.jpg 41535-93522.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/41535-93522_0.jpg)
![131968-299753.jpg 131968-299753.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2016/06/27/131968-299753.jpg)
Ο τομέας του τουρισμού δεν είναι σημαντικός μόνο για την ελληνική οικονομία αλλά συνεισφέρει σημαντικά και στις οικονομίες των υπόλοιπων ευρωπαϊκών κρατών. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Συμβουλίου Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC), το 2014 ο τουρισμός συνεισέφερε πάνω από 1,6 τρισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σχεδόν στο 10% του συνολικού ΑΕΠ της ΕΕ, ενώ στήριξε 25 εκατομμύρια θέσεις εργασίας. Ωστόσο με τους νέους προορισμούς που έχουν αναδυθεί εκτός Ευρώπης οι στατιστικές δείχνουν ότι μέχρι το 2025 μόνο το ένα τρίτο των διεθνών αφίξεων θα είναι στα κράτη μέλη της ΕΕ. Οι δυσοίωνες στατιστικές κινητοποιούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη λήψη μέτρων ώστε η Ευρώπη να διατηρήσει τα επόμενα χρόνια τη θέση της ως πρώτος προορισμός και να μεγιστοποιήσει τη συνεισφορά της τουριστικής βιομηχανίας στην οικονομική μεγέθυνση και απασχόληση.
Το πρώτο βήμα είναι να κινητοποιηθούν οι νέοι ευρωπαίοι ώστε να προτιμούν και να προωθούν ευρωπαϊκούς προορισμούς για να αποφευχθούν τουλάχιστον οι εσωτερικές απώλειες. Για το λόγο αυτό η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε τον Ιούνιο μια εκστρατεία τουριστικής ενημέρωσης με τον τίτλο «Ευρώπη: Τα θαύματα συμβαίνουν γύρω μας». Η εκστρατεία έχει ως στόχο να δελεάσει τους ευρωπαίους πολίτες να ανακαλύψουν τα κρυμμένα θαύματα της Ευρώπης.
Η εκστρατεία χρησιμοποιεί την τεχνολογία και μέσα στον ομώνυμο ιστότοπο υπάρχει μια εφαρμογή χάρτη μέσω του οποίου οι Ευρωπαίοι μπορούν να μοιραστούν τις εμπειρίες, τις γεύσεις και τις ιστορίες τους από τον τόπο που επισκέφτηκαν. Με αυτό τον τρόπο θα εμπνεύσουν και άλλους να ταξιδέψουν στα λιγότερο γνωστά μέρη της Ευρώπης. Όσοι συμμετέχουν στην εκστρατεία θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εισιτήρια τραίνου για να ταξιδέψουν στην Ευρώπη.
Στη δεύτερη φάση της εκστρατείας θα γίνει μια επιλογή από τους άγνωστους ευρωπαϊκούς προορισμούς, που αποτελούν όμως ένα θαύμα, όπως θα έχουν περιγραφεί από όσους ταξίδεψαν εκεί και θα ξεκινήσει το Wonder Game. Όσοι συμμετέχουν στο παιχνίδι της εκστρατείας θα πρέπει να μαντέψουν την ακριβή τοποθεσία ενός δεδομένου προορισμού. Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο μέσω facebook και θα διαρκέσει 7 εβδομάδες. Κάθε εβδομάδα ο καλύτερος παίκτης θα παίρνει ως βραβείο έναν ταξιδιωτικό οδηγό για την Ευρώπη.
Μπορείτε να ακολουθήσετε την εκστρατεία στο #MyWonderfulEurope και στο Facebook Europe.Wonder is all around και να παρακινήσετε τους υπόλοιπους ευρωπαίους να επισκεφτούν τον προορισμό που σας μάγεψε. Ο στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι να ξεφύγουν οι Ευρωπαίοι από τους παραδοσιακούς προορισμούς διακοπών και να ταξιδέψουν στα όμορφα αλλά άγνωστα ευρωπαϊκά τοπία.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η Επιστημονικής Εβδομάδας που διοργάνωσε το MedINA και οι ανησυχίες
«Σκέψου συνολικά, δράσε τοπικά» είναι το σύνθημα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, ο οικολογικός δογματισμός δεν βλέπει παρά «συνολικά ιδεολογήματα» και «τοπικά κινήματα κατά των επενδύσεων»
O πληθυσμός τους υπολογίζεται σε 400 μέλη
Ο Ασπροπάρης είναι το πιο απειλούμενο είδος πουλιού στην Ελλάδα
Τι αλλάζει στις οικονομικές συναλλαγές και την πλοήγηση μέσω GPS
Πώς τα χρώματα «αναγνώρισης» βοηθούν στον να βρουν ταίρι και ο αντίκτυπος της κλιματικής κρίσης
Δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της κλιματικής κρίσης εάν δεν λύσουμε το πρόβλημα των πλαστικών
Καμπάνια ξεκίνησε η ΕΥΔΑΠ
Ο ρόλος της Κλιματικής Κρίσης και του υπερτουρισμού στη μείωση των υδάτινων αποθεμάτων της χώρας
Δράσεις ζητά η οργάνωση με την κλιματική αλλαγή να αναπτύσσεται
Η κλιματική αλλαγή δείχνει το «σκληρό» της πρόσωπο
Τα στοιχεία από την Στατιστική της Αιολικής Ενέργειας στην Ελλάδα για το 2024
Είναι ο «ο 12ος συνεχόμενος μήνας που ξεπεράστηκε κατά 1,5° Κελσίου ο μέσος όρος της προβιομηχανικής εποχής»
Πόσο αυξήθηκε η θερμοκρασία της Αθήνας τα τελευταία χρόνια; Ποιες είναι οι πιο θερμές περιοχές της πόλης; Πώς θα αντιμετωπιστεί ο καύσωνας;
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν τους υγροτόπους ως «χέρσες περιοχές που είναι στη διάθεσή μας για να τους μετατρέψουμε σε «χρήσιμη» γη.
Οι κάτοικοι της Τήλου δεσμεύτηκαν να εξοικονομήσουν για τον τόπο τους 1.500.000 λίτρα νερού σε ένα έτος.
Επιτυχημένη επιχείρηση χάρη στην κινητοποίηση φορέων και της περιβαλλοντικής οργάνωσης Καλλιστώ
Το παράδειγμα της Πορτογαλίας
Η δυνατότητα επίτευξης μιας συμφωνίας στο χρηματοδοτικό σκέλος φαντάζει και πάλι εξαιρετικά δύσκολη
Οι τουρίστες κάνουν στροφή προς τον βορρά
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.