- CITY GUIDE
- PODCAST
-
33°
Ηλεκτρικό αεροπλάνο
Το E-Fan της Airbus πέταξε από το Lydd της Αγγλίας στο Calais της Γαλλίας
![41535-93522.jpg 41535-93522.jpg](/images/120x120/3/jpg/sites/default/files/contributor/41535-93522_0.jpg)
![103794-206125.jpg 103794-206125.jpg](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2015/07/31/103794-206125.jpg)
Το 1909 ο Γάλλος πιλότος Louis Bleriot έγραψε ιστορία διασχίζοντας για πρώτη φορά τη Μάγχη με αεροπλάνο. Σήμερα 106 χρόνια μετά από την επική εκείνη πτήση, η ιστορία ξαναγράφεται, αλλά αυτή τη φορά με το πρώτο ηλεκτρικό αεροπλάνο να κάνει συμβολικά ακριβώς την ίδια διαδρομή.
Το E-Fan της Airbus πέταξε από το Lydd της Αγγλίας στο Calais της Γαλλίας, μια απόσταση 74 χιλιομέτρων, και η πτήση διήρκεσε μόλις 36 λεπτά. «Είναι μια ιστορική μέρα που δείχνει ότι το πρωτοποριακό πνεύμα του Louis Bleriot εξακολουθεί να είναι ζωντανό» δήλωσε ο Τεχνικός Διευθυντής της Airbus, Jean Botti.
Κατασκευασμένο από ελαφρύ ανθρακόνημα, το διθέσιο αεροπλάνο διαθέτει δυο μπαταρίες λιθίου, οι οποίες προσφέρουν βελτιωμένη χωρητικότητα κατά 60% , σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό του αεροσκάφους. Η καθεμιά από τις μπαταρίες τροφοδοτεί έναν ηλεκτροκινητήρα βάρους 30 kilowatt.Το E-Fan ζυγίζει γύρω στα 600 κιλά και μπορεί να ταξιδέψει μέχρι τα 3.500 πόδια.
Η εταιρεία αναμένεται να παρουσιάσει νέες υβριδικές εκδόσεις του E-Fun με δυνατότητες για περισσότερες ώρες πτήσης. «Συνεχίζουμε να ενσαρκώνουμε το πνεύμα της καινοτομίας και να αναλαμβάνουμε νέες προκλήσεις οι οποίες αναβαθμίζουν την αεροδιαστημική όπως την γνωρίζουμε σήμερα, αλλά και την πρωτοπορία για την επόμενη γενιά ηλεκτρικών και υβριδικών πτήσεων» ανέφερε ο κ. Jean Botti.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Έλληνας επιστήνονας εξηγεί τι είναι το «coolcationing» και γιατί το 112 δεν αρκεί
Η Επιστημονικής Εβδομάδας που διοργάνωσε το MedINA και οι ανησυχίες
«Σκέψου συνολικά, δράσε τοπικά» είναι το σύνθημα για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Ωστόσο, ο οικολογικός δογματισμός δεν βλέπει παρά «συνολικά ιδεολογήματα» και «τοπικά κινήματα κατά των επενδύσεων»
O πληθυσμός τους υπολογίζεται σε 400 μέλη
Ο Ασπροπάρης είναι το πιο απειλούμενο είδος πουλιού στην Ελλάδα
Τι αλλάζει στις οικονομικές συναλλαγές και την πλοήγηση μέσω GPS
Πώς τα χρώματα «αναγνώρισης» βοηθούν στον να βρουν ταίρι και ο αντίκτυπος της κλιματικής κρίσης
Δεν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα της κλιματικής κρίσης εάν δεν λύσουμε το πρόβλημα των πλαστικών
Καμπάνια ξεκίνησε η ΕΥΔΑΠ
Ο ρόλος της Κλιματικής Κρίσης και του υπερτουρισμού στη μείωση των υδάτινων αποθεμάτων της χώρας
Δράσεις ζητά η οργάνωση με την κλιματική αλλαγή να αναπτύσσεται
Η κλιματική αλλαγή δείχνει το «σκληρό» της πρόσωπο
Τα στοιχεία από την Στατιστική της Αιολικής Ενέργειας στην Ελλάδα για το 2024
Είναι ο «ο 12ος συνεχόμενος μήνας που ξεπεράστηκε κατά 1,5° Κελσίου ο μέσος όρος της προβιομηχανικής εποχής»
Πόσο αυξήθηκε η θερμοκρασία της Αθήνας τα τελευταία χρόνια; Ποιες είναι οι πιο θερμές περιοχές της πόλης; Πώς θα αντιμετωπιστεί ο καύσωνας;
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι οι άνθρωποι πρέπει να σταματήσουν να βλέπουν τους υγροτόπους ως «χέρσες περιοχές που είναι στη διάθεσή μας για να τους μετατρέψουμε σε «χρήσιμη» γη.
Οι κάτοικοι της Τήλου δεσμεύτηκαν να εξοικονομήσουν για τον τόπο τους 1.500.000 λίτρα νερού σε ένα έτος.
Επιτυχημένη επιχείρηση χάρη στην κινητοποίηση φορέων και της περιβαλλοντικής οργάνωσης Καλλιστώ
Το παράδειγμα της Πορτογαλίας
Η δυνατότητα επίτευξης μιας συμφωνίας στο χρηματοδοτικό σκέλος φαντάζει και πάλι εξαιρετικά δύσκολη
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.