- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Pride Month: Η εποχή που το marketing δουλεύει για τους ανθρώπους
Ο Ιούνιος είναι ο μήνας του Pride, μια ετήσια γιορτή της LGBTQ+ κοινότητας
Ο μήνας περηφάνειας, αλλιώς Pride Month, είναι μια ευκαιρία το branding και το marketing να δουλέψουν για όλα εκείνα που έχουν ανάγκη οι κοινωνίες για να μας χωράνε όλ@
Ο Ιούνιος είναι ο μήνας του Pride, μια ετήσια γιορτή της LGBTQ+ κοινότητας. Πολλές εταιρείες επιλέγουν να συμμετάσχουν σε αυτόν τον εορτασμό με διάφορους τρόπους, όπως με την υιοθέτηση λογοτύπων του Pride, τη δωρεά σε LGBTQ+ οργανισμούς ή τη διοργάνωση εκδηλώσεων και δραστηριοτήτων. Έτσι λοιπόν, αυτό το μήνα το ουράνιο τόξο θα κατακλύσει τα social media, ενώ την ίδια στιγμή πολλά brands επιλέγουν να υιοθετήσουν τον εορτασμό σε ειδικές συσκευασίες και προϊόντα, στο brand τους, κ.ο.κ.
Υπάρχουν πολλά marketingοφέλη για τις εταιρείες που επιλέγουν να εορτάσουν τον Pride Month. Αν και γίνεται μια συζήτηση για το περιβόητο pinkwashing, η συμμετοχή στη γιορτή ενισχύει την ορατότητα και την αποδοχή της LGBTQ+ κοινότητας (έστω κι αν οι εταιρείες δεν βάζουν τόσο βαθιά τα χέρια τους). Ας εξετάσουμε λοιπόν τα βασικά πλεονεκτήματα για τα brands με παραδείγματα από γνωστές καμπάνιες.
Βελτίωση της εικόνας της εταιρείας
Ο εορτασμός του Pride Month δείχνει στους καταναλωτές ότι η εταιρεία σας είναι συμπεριληπτική και δέχεται όλα τα άτομα, ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό προσανατολισμό ή την ταυτότητα φύλου τους. Αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της εικόνας της εταιρείας σας και να την κάνει πιο ελκυστική σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών.
Η σχεδιάστρια και καλλιτέχνης Zoe Schlacter (they/them) συνεργάζεται με τους σχεδιαστές της Nike, Mansoor Amjed (he/him) και Raveena Bhalara (she/her), για να αποκαλύψουν πώς τα μοναδικά γεωμετρικά μοτίβα και τα έντονα, πολύχρωμα γραφικά τους ζωντάνεψαν στα ρούχα και τα παπούτσια της συλλογής BeTrue 2023. Η συλλογή, διακοσμημένη με αποχρώσεις που θυμίζουν την εμβληματική σημαία του Pride, αντλεί έμπνευση από την νοσταλγία και τους θρύλους και οραματιστές των LGBTQIA+ κοινοτήτων που άνοιξαν το δρόμο για τις επόμενες γενιές.
Ενίσχυση της εμπιστοσύνης των πελατών
Οι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράζουν από εταιρείες που μοιράζονται τις αξίες τους. Ο εορτασμός του Pride Month μπορεί να δείξει στους LGBTQ+ πελάτες ότι η εταιρεία σας τους στηρίζει και ότι νοιάζεται για τα ζητήματά τους. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένη εμπιστοσύνη και πίστη στην εταιρεία σας.
Η Levi's δημιούργησε μια σειρά ρούχων Pride το 2022, με μέρος των εσόδων να δωρίζονται σε LGBTQ+ οργανισμούς. Η σειρά αυτή περιλάμβανε τζιν, μπλουζάκια και αξεσουάρ με λογότυπα και μηνύματα Pride. Η Levi's προώθησε επίσης τη σειρά μέσω καμπάνιας στα socialmedia που παρουσίαζε LGBTQ+ άτομα να φορούν τα ρούχα.Η καμπάνια αυτή ήταν πολύ επιτυχημένη και βοήθησε στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης των LGBTQ+ πελατών στην Levi's. Πολλοί LGBTQ+ πελάτες δήλωσαν ότι ένιωσαν ότι η Levi's τους υποστήριζε και ότι ήταν περήφανοι που φορούσαν τα ρούχα της εταιρείας.
Οι LGBTQ+ εργαζόμενοι είναι πιο πιθανό να θέλουν να εργαστούν για εταιρείες που είναι συμπεριληπτικές και υποστηρικτικές. Ο εορτασμός του Pride Month μπορεί να δείξει στους LGBTQ+ υποψηφίους ότι η εταιρεία σας είναι ένα καλό μέρος για να εργαστούν. Αυτό μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε και να διατηρήσετε ταλαντούχους εργαζομένους.
Η P&G δημιούργησε ένα βίντεο με τίτλο "The Talk" το οποίο πραγματεύεται τις συζητήσεις που πρέπει να έχουν οι γονείς με τα παιδιά τους για τη σεξουαλικότητα και τον σεξουαλικό προσανατολισμό. Το βίντεο έχει προβληθεί πάνω από 80 εκατομμύρια φορές και έχει λάβει θετικά σχόλια για το μήνυμά του για την αποδοχή και την υποστήριξη.Η P&G δημιούργησε επίσης ένα ERG (EmployeeResource Group) για LGBTQ+ εργαζομένους και συμμάχους. Το ERG αυτό παρέχει πόρους και υποστήριξη στους LGBTQ+ εργαζομένους της P&G και βοήθησε στην προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων εργαζομένων.
Δημιουργία θετικών σχέσεων με την κοινότητα
Ο εορτασμός του Pride Month μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε θετικές σχέσεις με την LGBTQ+ κοινότητα. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες ευκαιρίες μάρκετινγκ και συνεργασίες. Η Starbucksσυνεργάστηκε με την LGBTQ+ οργάνωση GLAAD για να διοργανώσει μια σειρά εκδηλώσεων Pride σε καταστήματα Starbucks σε όλο τον κόσμο. Οι εκδηλώσεις αυτές βοήθησαν στη δημιουργία θετικών σχέσεων με την LGBTQ+ κοινότητα και ενίσχυσαν τη φήμη της Starbucks ως μιας εταιρείας που υποστηρίζει την ισότητα.
Ενίσχυση της εταιρικής ευθύνης
Ο εορτασμός του Pride Month είναι ένας τρόπος για να δείξετε ότι η εταιρεία σας είναι κοινωνικά υπεύθυνη και νοιάζεται για ζητήματα που επηρεάζουν την LGBTQ+ κοινότητα. Αυτό μπορεί να βελτιώσει τη φήμη της εταιρείας σας και να την κάνει πιο ελκυστική σε επενδυτές και συνεργάτες.
Η φράση "¡Listo, listo, cargado! Con puro orgullo. ️ Para la final de la #EURO2020, no compartamos nada más que amor. ¡Juntos! #WeDriveDiversity" (Ετοιμαστείτε, στη θέση σας, ξεκινήστε! Με απόλυτη υπερηφάνια. Για τον τελικό του #EURO2020, ας μοιραστούμε μόνο αγάπη. Μαζί! #WeDriveDiversity) αποτελεί μια καμπάνια που προωθεί την υπερηφάνια, την ενότητα και την αποδοχή κατά τη διάρκεια του τελικού του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ποδοσφαίρου 2020 (EURO2020).
Φυσικά, είναι σημαντικό να εορτάσετε τον Pride Month με αυθεντικό τρόπο. Οι καταναλωτές μπορούν να διακρίνουν εύκολα πότε μια εταιρεία απλώς προσπαθεί να εκμεταλλευτεί την τάση. Βεβαιωθείτε ότι οι προσπάθειές σας για τον εορτασμό του Pride Month είναι ειλικρινείς και αντικατοπτρίζουν πραγματικά τις αξίες της εταιρείας σας.