- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
Ευθύμιος Σαββάκης: Η QUENVO είναι το “παιχνιδάδικο περιεχομένου” που ονειρευτήκαμε
«Brands brick by brick»


QUENVO, ένα ιδιαίτερο Agency, με έμφαση στη στρατηγική περιεχομένου και στα δημιουργικά πρότζεκτ
Αυτές οι λέξεις φιγουράρουν στην περιγραφή της σελίδας του Boutique Creative Agency «QUENVO», το οποίο τα τελευταία χρόνια ξεχωρίζει για τα πρότζεκτ που αναλαμβάνει τόσο εντός, όσο και εκτός συνόρων. Πώς όμως προέκυψε η έννοια του «παιχνιδάδικου», ευδιάκριτη σε κάθε σημείο του Branding της εταιρείας, και τι σημαίνει το όνομά της;
«Για τέσσερις δεκαετίες η οικογένειά μας στη Δυτική Μακεδονία είχε τη δική της αλυσίδα με καταστήματα παιχνιδιών, οπότε με την αδερφή μου είχαμε την τύχη να γεννηθούμε και να μεγαλώσουμε κυριολεκτικά μέσα στον κόσμο των παιχνιδιών. Τι καλύτερο για ένα παιδί; Και είναι κάτι που υπάρχει μέσα μας πολύ έντονα, μας έχει καθορίσει τόσο όμορφα, είναι το DNA μας. Γι’ αυτό, λοιπόν, θέλαμε με τη Νικολέτα να δημιουργήσουμε ένα Agency με έμφαση στη στρατηγική περιεχομένου και στα δημιουργικά πρότζεκτ με όρους όμως διαφορετικούς, με όρους “παιχνιδάδικου”. Agency που θα βοηθάει τα brands να χτίζουν τον κόσμο που έχουν ονειρευτεί. Τουβλάκι τουβλάκι.
»Η ίδια η λέξη, άλλωστε, κρύβει μέσα της τα δύο στοιχεία που κάνουν ένα παιχνίδι να ξεχωρίζει. Την ποιότητα (QUalité) και τη δυνατότητα να σε ταξιδεύει (VOyage), με τα αρχικά μας (ΕΝ) να βρίσκονται στην καρδιά του νέου εγχειρήματος. Ποιότητα στο ταξίδι, λοιπόν. Μα πάνω από όλα ένας φόρος τιμής στα παιχνίδια από όλο τον κόσμο με τα οποία μεγαλώσαμε», τονίζει ο Ευθύμιος Σαββάκης, CEO & Co-Founder της εταιρείας.
Τα τελευταία χρόνια, άλλωστε, η QUENVO έχει βοηθήσει δεκάδες brands να βρουν τα “τουβλάκια” τους και να φτάσουν σε αυτό που ονειρεύονται. Από οίκο τελετών (με το πρότζεκτ του «Φάνη Μπαμπούλα και Υιού» να φιλοξενείται σε πτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές έρευνες, TEDxTalk, καθώς και σε συνέδρια και σεμινάρια ανά την Ελλάδα), μέχρι το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (όπου η QUENVO ανέλαβε το rebranding του επίσημου ελληνικού Newsletter, πρότζεκτ που έγινε μέχρι και Pop Up Έκθεση στον Εθνικό Κήπο) και συνεργασίες με κορυφαία media της χώρας, κινέζικους κολοσσούς με smartphones, τραπεζικούς ομίλους στη Μεσόγειο και podcasts στην Αμερική (πριν από λίγες εβδομάδες η QUENVO ανέλαβε τη στρατηγική επικοινωνίας του Podcast «The Good Thief» που έφτασε μέχρι και στο Top10 των Podcasts παγκοσμίως). Και τα πρότζεκτ συνεχώς αυξάνονται. Όπως και οι βραδιές Bingo!
Η QUENVO είναι το πρώτο Agency που κάνει τις δικές του βραδιές «Death Bingo» σε διάφορα μέρη της Αθήνας, στηρίζοντας κάθε φορά και μία κοινωνική οργάνωση ή έναν φιλανθρωπικό σκοπό.
Η τελευταία βραδιά, μάλιστα, κάλυψε ένα μέρος των καθημερινών αναγκών μίας νεαρής κοπέλας από την Κρήτη που μάχεται με τον καρκίνο. Βραδιές που γίνονται μέσα σε λίγες ημέρες sold out. «Οι βραδιές “Death Bingo” είναι το πρώτο ρεαλιστικό παιχνίδι που κάνουμε ως Agency. Το κλασικό Bingo συναντά έναν ξεχωριστό “γύρο θανάτου” με ερωτήσεις πάνω στη θεματική της κάθε βραδιάς ώστε να προκύψει ο τελικός νικητής, μέσα σε μία ατμόσφαιρα όπου όλοι γίνονται μια παρέα, παθιάζονται και κυρίως ξεχνιούνται. Αυτό δεν προσφέρουν, άλλωστε, τα παιχνίδια;», καταλήγει ο κύριος Σαββάκης.
* Ευχαριστούμε το ιστορικό κατάστημα παιχνιδιών της Πτολεμαΐδας «Παιχνιδούπολη» και τον Ελευθέριο Φίλιογλου για τη φιλοξενία της φωτογράφισης.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Όποιος δεν έχει κάνει αυτόν τον «μυσταγωγικό περίπατο» δεν μπορεί να ξέρει τι σημαίνει αθηναϊκό Πάσχα
Εκεί που χορεύεις χωρίς συμβάσεις, χωρίς «πρέπει», χωρίς δηθενιές
Το talk show τους θα λεγόταν ΣΤΕ(ν)ΤΟΝ με καλεσμένους τον Νότη Σφακιανάκη και τον Αύγουστο Κορτώ
Από πασχαλινά γλυκά και τα απαραίτητα για το γιορτινό τραπέζι, μέχρι δώρα για τα βαφτιστήρια
Στα πιο κεντρικά, προνομιακά σημεία της Αθήνας θα ζήσετε μια εμπειρία απόλυτης φιλοξενίας, με premium παροχές
Τάκης Ξουρής και Σταμάτης Κόνδυλας μιλούν για όσα έγιναν στο αμαξοστάσιο του ΟΣΥ
«Το σάουντρακ της Αθήνας θα είχε δυνατή και ήσυχη μουσική ταυτόχρονα, πολλούς ήχους μαζί αλλά μια φωνή»
Δούκας: «Λύνουμε ένα πρόβλημα δεκαετιών - Παραδίδουμε έναν χώρο πιο πράσινο και ασφαλή»
O δημοφιλής διεθνής αρχιτεκτονικός θεσμός μετατρέπει την Αθήνα σε ένα απέραντο μουσείο, με εκθέματα τα ίδια της τα κτίρια
Η τέχνη, η μουσική, ο χορός και το cosplay γίνονται ένα
Καινοτόμες αλλαγές σε μια πόλη που συνεχίζει να εδραιώνεται
Θα πραγματοποιηθεί στις 5 και 6 Απριλίου στο Παλιό Αμαξοστάσιο ΟΣΥ
Οι μαθητές δεν μένουν άπραγοι. Διεκδικούν με πράξεις μία βιώσιμη πόλη
Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος της, ποια η χειρότερη ατάκα που έχει πει σε φλερτ, τι αγαπάει στην Αθήνα;
Δωρεάν ξεναγήσεις σε σπουδαία αρχιτεκτονικά μνημεία - Πώς μπορείτε να συμμετάσχετε
Ο Χάρης Δούκας εγκαινίασε την ασφαλή, σύγχρονη και πιστοποιημένη παιδική χαρά στη γειτονιά του Λυκαβηττού
Σπιτικές λιχουδιές, είδη χειροτεχνίας και παλιά αντικείμενα θα έχουν την ευκαιρία να αγοράσουν όσοι επισκεφτούν το μπαζάρ του Αρμενικού Κυανού Σταυρού στις 6 Απριλίου.
Η αποχαιρετιστήρια ανάρτηση-ανακοίνωση
Πώς είναι να είσαι μαμά με καροτσάκι στο πεζοδρόμιο; Ανάπηρος με αμαξίδιο; Ηλικιωμένος;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.