LEROY MERLIN: Δείτε το γκράφιτι του Same84 για τη βιωσιμότητα
Ένα εντυπωσιακό mural δίπλα από το LEROY MERLIN Κηφισού
![328203-678198.png 328203-678198.png](/images/120x120/3/png/sites/default/files/contributor/328203-678198.png)
![Γκράφιτι του Same84 σε κτίριο πλησίον του LEROY MERLIN Κηφισού Γκράφιτι του Same84 σε κτίριο πλησίον του LEROY MERLIN Κηφισού](/images/1074x600/3/jpg/sites/default/files/article/2022/03/17/graffiti-1-1.jpg)
O Same84 και τα LEROY MERLIN ενώνουν τις δυνάμεις τους σε μια συμβολική δράση που αποτυπώσει τους στόχους της εταιρίας γύρω από τις βιώσιμες πρακτικές.
O καλλιτέχνης Same84 δημιούργησε ένα εκπληκτικό mural για να αποτυπώσει τις δράσεις της εταιρίας LEROY MERLIN γύρω από τη βιωσιμότητα. Όσοι καθημερινά περνούν από τo κατάστημα LEROY MERLIN στη Λεωφόρο Κηφισού, σίγουρα θα έχουν δει το καταπράσινο mural, του οποίου το χρώμα ο Same84 δεν επέλεξε τυχαία. Η φιλοτέχνησή του αποτελεί κορύφωση των δράσεων στο πλαίσιο του Στόχου 11 που υλοποιεί η εταιρία. Δράσεις και επιλογές που αποδεικνύουν έμπρακτα ότι τα LEROY MERLIN συνδράμουν αποφασιστικά στον παγκόσμιο στόχο για βιώσιμες πόλεις που θα αφήνουν μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα στο «σπίτι μας».
![Γκράφιτι του Same84 σε κτίριο πλησίον του LEROY MERLIN Κηφισού Γκράφιτι του Same84 σε κτίριο πλησίον του LEROY MERLIN Κηφισού](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/thumbnail_graffiti_2_1_-_copy_0.jpg)
Το εντυπωσιακό graffiti που κοσμεί την περιοχή, έρχεται για να αποδώσει στο κοινό όλες εκείνες τις δεσμεύσεις-δράσεις-υποχρεώσεις που βρίσκονται πίσω από το όραμα της βιωσιμότητας και των Βιώσιμων Πόλεων. Πόλεων που σέβονται, εκτός του περιβάλλοντος τη φυσική και πολιτισμική κληρονομιά τους. Βασικό χαρακτηριστικό, όπως και σε άλλα έργα του Same84 είναι η η εσωτερική εναλλαγή ανάμεσα στα χρώματα και τα σχήματα, που στόχο έχουν σε αυτήν την περίπτωση να αναδείξουν την προσήλωση των LEROY MERLIN στον στόχο της βιωσιμότητας. Οι δράσεις δεν τελειώνουν όμως εδώ. Συνεχίζονται σύμφωνα με το CSR πλάνο της LEROY MERLIN και θα αναπτυχθούν περαιτέρω μέσα στο 2022 με άξονες το περιβάλλον, τις πόλεις και τον άνθρωπο.
Λίγα λόγια για την LEROY MERLIN, για τις δεσμεύσεις της ως προς τη βιωσιμότητα και το περιβάλλον
Οι άνθρωποι της LEROY MERLIN, έχοντας τη βιωσιμότητα ως βασικό στοιχείο του DNA της, αλλά και του οράματός της για το μέλλον, έχουν υιοθετήσει μια σειρά από δράσεις που ενσωματώνονται στην καθημερινότητά της, τόσο στα καταστήματα όσο και στα γραφεία, προκειμένου να συμβάλουν και αυτοί στη δημιουργία των sustainable cities. Ακριβώς αυτό οδηγεί την εταιρεία σήμερα, περισσότερο από ποτέ να εστιάσει τόσο στον κοινωνικό όσο και στο περιβαλλοντικό της αντίκτυπο, μειώνοντας το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα. Οι δράσεις αυτές, ωστόσο, δεν είναι μεμονωμένες. Ανήκουν σε μια ευρύτερη πλατφόρμα. Ακόμα περισσότερο, σε μια ευρύτερη φιλοσοφία - στο να αξιοποιεί τις δυνάμεις της για καλό σκοπό. Στο να αξιοποιεί τις δυνάμεις της #giakalo. Και το κάνει με συνέπεια και υπευθυνότητα και με ομαδική δουλειά, σε πέντε τομείς: Περιβάλλον, Παιδί, Κοινωνία, Ομάδα και Υγεία!
![LEROY MERLIN Ανθρώπινο χέρι απλωμένο μπροστά με φόντο το ηλιοβασίλεμα](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/key-visual-gia-to-mellon-0410-01.jpg)
Ο όμιλος ADEO, που είναι ο 1ος μεγαλύτερος όμιλος DIY στην Ευρώπη και στον οποίο ανήκουμε, έχει χαράξει μία ξεκάθαρη βιώσιμη πολιτική με 23 πυλώνες δεσμεύσεων γύρω από θέματα όπως εκπομπές άνθρακα, διαχείριση αποβλήτων, ασφάλεια συνεργατών, εκπαίδευση γύρω από τη βιώσιμη κατοικία, τοπικές δράσεις αλληλεγγύης κ.α. με στόχο πάντα τη βιωσιμότητα των πόλεών μας γι' αυτό και όλα τα μέλη του ομίλου εκπαιδεύονται διαρκώς γύρω από το θέμα της βιωσιμότητας. 130.000 εργαζόμενοι της ADEO σε όλον τον κόσμο, μοιράζονται το ίδιο όραμα αλλά πάνω απ' όλα μοιράζονται τη θέληση και αναλαμβάνουν δράσεις για καλό.
Μάθετε ποιος είναι ο στόχος 11 των Η.Ε. LEROY MERLIN & Ελ Culture για τη βιωσιμότητα
Στο πλαίσιο της ίδιας φιλοσοφίας τα LEROY MERLIN σε συνεργασία με την πολιτιστική πλατφόρμα Ελ Culture υιοθετούν τον Στόχο 11 (GOAL 11) των Ηνωμένων Εθνών για τις βιώσιμες πόλεις. Το ελculture διαχειρίζεται την πολιτισμική πληροφορία χρησιμοποιώντας εκδηλώσεις και δρώμενα ως βασικό πυρήνα του. Παρουσιάζει τις εκδηλώσεις αυτές με τη μορφή προτάσεων στο κοινό και τις οργανώνει με τη μορφή ατζέντας.
Ο GOAL 11 αναφέρεται στη βελτίωση των πόλεων και της βιωσιμότητάς τους, τη δημιουργία ευκαιριών σταδιοδρομίας και επιχειρήσεων, ασφαλή και προσιτή στέγαση και οικοδόμηση ανθεκτικών κοινωνιών και οικονομιών. Περιλαμβάνει επίσης επενδύσεις στις δημόσιες συγκοινωνίες, τη δημιουργία πράσινων δημόσιων χώρων και τη βελτίωση του πολεοδομικού σχεδιασμού με στόχο το μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα στις πόλεις μας.
![thumbnail_responsive_logo_lm_1200x1200px-01_1_1_-_copy.jpg thumbnail_responsive_logo_lm_1200x1200px-01_1_1_-_copy.jpg](/images/w734/3/jpg/sites/default/files/thumbnail_responsive_logo_lm_1200x1200px-01_1_1_-_copy.jpg)
O στόχος 11 για την LEROY MERLIN εκπροσωπεί τη φιλοδοξία να βοηθήσουν τον καθένα ξεχωριστά να ζήσει σε μια θετική κατοικία, σε μία θετική πόλη που του παρέχει ασφάλεια, έχει μικρή κατανάλωση και προσαρμόζεται στις διάφορες φάσεις της ζωής, αντανακλώντας την προσωπικότητα του καθενός, παρέχοντας ηρεμία σεβόμενη τις ανάγκες του πλανήτη, των κατοίκων, των γειτόνων και του περιβάλλοντος.
Ο στόχος των βιώσιμων πόλεων είναι απόλυτα συμβατός με την ευρύτερη φιλοσοφία των LEROY MERLIN. To όραμα του brand αναφέρεται στην ανάγκη να είμαστε χρήσιμοι στον εαυτό μας, στον κόσμο, στον πλανήτη κάνοντας το σπίτι ένα θετικό μέρος να ζεις! Η έννοια του σπιτιού είναι (και) συμβολική, καθώς σπίτι μας είναι και ο πλανήτης, συνεπώς στόχος και όραμα των LEROY MERLIN είναι η δημιουργία ισχυρών δεσμών μεταξύ των ανθρώπων και του «σπιτιού τους».
Η μεγαλειώδης τοιχογραφία του Same84 έρχεται να προστεθεί σε μια ευρύτερη σειρά δράσεων που έχει ήδη υλοποιήσει η LEROY MERLIN και προσανατολίζονται σε πέντε τομείς: Περιβάλλον, Παιδί, Κοινωνία, Ομάδα, Υγεία. Σε Ελλάδα & Κύπρο η εταιρία εφαρμόζει αυστηρές περιβαλλοντικές αρχές στον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων, την ίδια στιγμή που τα προϊόντα της χαρακτηρίζονται από χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Τα κίνητρα που ως καταναλωτές δεχόμαστε για την ανακύκλωση υλικών, λαμπτήρων και ηλεκτρικών συσκευών είναι συνεχή τα τελευταία χρόνια, ενώ το DIY έχει γίνει φιλοσοφία ζωής!
Η LEROY MERLIN προσφέρει στους πελάτες της μαθήματα μαστορέματος, καλλιεργώντας έτσι την κουλτούρα του zero waste επιδιορθώνοντας ή δίνοντας δεύτερη ζωή σε παλιά πράγματα. Το έργο όμως και ο GOAL 11 δεν σταματούν εκεί. Η εθελοντική ομάδα της εταιρίας συμμετέχει σε καθαρισμούς δημόσιων χώρων και επιφανειών, υιοθετεί πάρκα και στηρίζει το έργο περιβαλλοντικών οργανώσεων με χρήσιμο εξοπλισμό. Ταυτόχρονα σε όλα τα καταστήματα της εταιρίας παρέχεται δωρεάν (!) φόρτιση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε όλα τα καταστήματα. Ένα έργο διαρκείας με κερδισμένους τόσο τους καταναλωτές, όσο φυσικά και το «σπίτι» που είναι κοινό για όλους. Τον πλανήτη μας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Ο καλύτερος πρωθυπουργός θα ήταν ο κύριος Δημήτρης που έχει το Mini Market απέναντι από το σπίτι μου»
Θα δημιουργηθεί πολυλειτουργικό συγκρότημα - Εικόνες του έργου
Αθηναίες διηγούνται στην Βικτωρία Γιαννάκη προσωπικές ιστορίες με σκοπό την γυναικεία ενδυνάμωση. Σκέψεις και θέσεις που ίσως αφορούν όλες-ους μας
Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που αγαπούσαν, που αγαπούν, που θα αγαπούν, και το δείχνουν με ένα διήγημα τριών λέξεων γραμμένο σε μια σελίδα από ασβέστη
Πόσο αυξήθηκε η θερμοκρασία της Αθήνας τα τελευταία χρόνια; Ποιες είναι οι πιο θερμές περιοχές της πόλης; Πώς θα αντιμετωπιστεί ο καύσωνας;
Λατέρνες, παγκάκια, γλάστρες και κολώνες φωτισμού σε μικρογραφία, στήνονται σε διάφορα σημεία
Χάρης Δούκας: «Δημιουργούμε σύγχρονους, ασφαλείς και ελεύθερους χώρους για τα παιδιά»
Το Πάρκο Σταύρος Νιάρχος μετατρέπεται σε μοναδικό σημείο συνάντησης
Ποιος δε θα ’θελε να ξεκινήσει από εδώ να κατακτήσει τον κόσμο;
20 ερωτήσεις για να πάρεις «πράσινη κάρτα» για τα ΝουΠου
Η επένδυση των 53 εκ. ευρώ σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την Αθηναϊκή Ριβιέρα και τον ελληνικό τουρισμό
Ο μεγαλύτερος αθηναϊκός φόβος μου είναι να μην κολλήσω στην κίνηση και πεινάω
Αθηναίες διηγούνται στην Βικτωρία Γιαννάκη προσωπικές ιστορίες με σκοπό την γυναικεία ενδυνάμωση. Σκέψεις και θέσεις που ίσως αφορούν όλες-ους μας
Ξενάγηση σε ένα από τα μεγαλύτερα ερευνητικά κέντρα της χώρας
Αναλυτικά η διαδικασία αιτήσεων και εγγραφών - Το πρόγραμμα δραστηριοτήτων
«Ένα πραγματικά συγκινητικό μουσείο το οποίο αγγίζει πολλές πτυχές της ανθρώπινης ζωής και δραστηριότητας στην αρχαιότητα»
Σε όλη την Κυψέλη τα τραπεζοκαθίσματα, σαν έρπης, εξαπλώνονται σε κάθε πεζοδρόμιο
Τι να κάνεις για να νιώσεις περισσότερο το καλοκαίρι στην πόλη ακόμα κι αν σε κυκλώνουν οι πολυκατοικίες
Εικόνες, ήχοι και δροσερά spots χωρίς εισιτήριο στην πόλη που βράζει
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.