- CITY GUIDE
- PODCAST
-
17°
H Αθηναϊκή Ριβιέρα από τον Πειραιά έως το Σούνιo σε εικόνες
Θα έχει μήκος 70 χιλιόμετρα
Την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου της Αττικής σε ένα έργο 70 χιλιομέτρων σχεδιάζει η κυβέρνηση.
Ένα μεγάλο σχέδιο για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου στην Αττική, με ποδηλατόδρομο από το ΣΕΦ στο Σούνιο έχει στα πλάνα της η κυβέρνηση.
Το έργο αυτό θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και εκτός από πεζόδρομο και ποδηλατόδρομο, περιλαμβάνει χώρους άθλησης, χώρους για τα παιδιά και χώρους αναψυχής. Με αυτόν τον τρόπο, οι πολίτες θα μπορούν απρόσκοπτα να περπατήσουν, να τρέξουν, να κάνουν ποδήλατο.
«Αυτό το έργο έχει σημασία γιατί σηματοδοτεί την ανάγκη της Αθήνας να ανοιχτεί προς τη θάλασσα και είναι να απορεί κανείς γιατί μας πήρε τόσες δεκαετίες» τόνισε ο πρωθυπουργός, ανακοινώνοντας ότι σε πρώτη φάση ο ποδηλατόδρομος θα συνδέει τον Πειραιά με τη Βουλιαγμένη και σε δεύτερη φάση με το Σούνιο. Τον συντονισμό των εμπλεκόμενων δήμων θα έχει η Περιφέρεια Αττικής.
Η πρώτη φάση του έργου, που φέρνει σε πρώτο πλάνο το ποδήλατο, είναι το τμήμα 22 χιλιομέτρων που ξεκινά από το ΣΕΦ, περνώντας από τη Βάρη και τη Βούλα, για να καταλήξει στη Βουλιαγμένη. Σε δεύτερη φάση ο ποδηλατόδρομος θα καταλήξει στο Σούνιο.
«Αυτό το άνοιγμα της πόλης προς τη θάλασσα, βήμα βήμα, αρχίζει και γίνεται πράξη» τόνισε ο πρωθυπουργός, κάνοντας ειδική αναφορά στην «εμβληματική επένδυση του Ελληνικού, η οποία ήδη -ως προς τις νομοθετικές αρμοδιότητες- βρίσκεται στα τελευταία της στάδια» και αφορά ταυτόχρονα το άνοιγμα ενός χώρου «με τη δημιουργία ενός μεγάλου πάρκου, το οποίο και αυτό θα είναι στραμμένο προς τη θάλασσα», τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του.
Όταν ολοκληρωθεί αυτό το έργο, όταν μπορεί κάποιος να πηγαίνει με το ποδήλατο από τον Πειραιά μέχρι τη Βουλιαγμένη, να τρέχει ή να βγάζει βόλτα το παιδί του με το καρότσι, τότε το μόνο που θα αναλογιστούμε είναι «γιατί κάτι τόσο αυτονόητο δεν το είχαμε κάνει πιο πριν». pic.twitter.com/q2OekQ4PFO
— Prime Minister GR (@PrimeministerGR) June 3, 2021
«Η Αθήνα έχει τη δυνατότητα να ξαναπάρει τη θέση της στη μεγάλη συμφωνία του κόσμου, αντιμετωπίζοντας όμως με θάρρος τις προκλήσεις του 21ου αιώνα. Για ένα πιο πράσινο μέλλον, ένα ψηφιακό μέλλον, ένα μέλλον τελικά το οποίο θα προσφέρει στους πολίτες την ποιότητα ζωής που αυτή η πόλη, αυτή η περιφέρεια, αυτός ο αστικός ιστός του λεκανοπεδίου έχει τη δυνατότητα να προσφέρει. Και γι’ αυτό το έργο αυτό έχει την ξεχωριστή του σημασία», ανέφερε σε άλλο σημείο ο πρωθυπουργός.
«Και όταν με το καλό ολοκληρωθεί, τα πρώτα 22 χιλιόμετρα, να μπορεί κάποιος να πηγαίνει με το ποδήλατο από τον Πειραιά μέχρι τη Βουλιαγμένη ή να τρέχει ή να περπατάει ή να βγάζει βόλτα το παιδί του με το καρότσι του, τότε το μόνο το οποίο θα αναλογιστούμε είναι «γιατί κάτι τόσο αυτονόητο δεν το είχαμε κάνει πιο πριν», πρόσθεσε.
Τέσσερις νέοι μεγάλοι ποδηλατόδρομοι στην Αττική - Πού θα κατασκευαστούν
Οι τέσσερις ποδηλατόδρομοι των οποίων θα δρομολογηθεί η κατασκευή με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ:
- Το τμήμα από Κηφισιά έως Γκάζι, μήκους 16 χιλιομέτρων.
- Τη σύνδεση του μετρό (Κατεχάκη) με την Πανεπιστημιούπολη και την Πολυτεχνειούπολη, μέσω του μητροπολιτικού πάρκου στο Γουδί έως το πάρκο Ιλισίων.
- Τη συνέχιση του προηγούμενου ποδηλατόδρομου, από το Παναθηναϊκό Στάδιο μέσω της λεωφόρου Βασιλίσσης Όλγας στη Διονυσίου Αεροπαγίτου και από εκεί στο τελευταίο τμήμα της Ερμού έως το Γκάζι.
- Τη δημιουργία ενός μεγάλου ποδηλατόδρομου, μήκους 76 χιλιομέτρων, από τους Αγίους Αναργύρους έως το Λαύριο.
Ακολουθήστε την Athens Voice στο Google News κι ενημερωθείτε πρώτοι για όλες τις ειδήσεις
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ανταποκρίσεις από μια πόλη που χορεύει ακόμα στη Ντισκομπάλα στον πεζόδρομο της Δελφών και στον Αρχάγγελο στο Μεταξουργείο
Χάρης Δούκας: «Με παρεμβάσεις χαμηλού κόστους μπορούμε να σώσουμε ζωές»
Μια συζήτηση με τον αρχισυντάκτη του getelectric.gr Δημήτρη Σκιάννη
Πανηγύρια που ξετυλίγονται σαν τεράστιες λαϊκές αγορές, με θρησκευτικό πρόσχημα αλλά με κοινωνικό περιεχόμενο
Ανταποκρίσεις από μια πόλη που χορεύει ακόμα: Ίσως υπερβολή που περπατάω τόσο δρόμο τέτοια ώρα για να ακούσω τέκνο, αλλά το έχω ανάγκη να χτυπηθώ στο μπάπα μπούπα, που λέει και ο μπαμπάς μου.
Οι ημερομηνίες και οι θεματικές
Μια συζήτηση με τον πρόεδρο του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Θανάση Τσιάνο
Λίγο πριν μετατραπεί σε ξενοδοχείο φιλοξενεί την έκθεση «Wanderlust /all passports», σε επιμέλεια Κώστα Πράπογλου
Ανταποκρίσεις από μια πόλη που χορεύει ακόμα: Σ’ ένα κλαμπ της πλατείας Βικτωρίας στα μέσα του Οκτώβρη
Τι δουλειά έχει ένα τροπικό πτηνό στην Αθήνα; Ποια αποστολή ήρθε να εκπληρώσει; Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Έσω έτοιμη. Expect and respect the unexpected!
Αναβαθμίζουμε την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα των μικρών Αθηναίων, είπε ο Χάρης Δούκας
Μια συζήτηση με την πρόεδρο του ΟΠΑΝΔΑ του Δήμου Αθηναίων Ελένη Ζωντήρου και τον αντιπρόεδρο της ΠοδηλΑΤΤΙΚΗΣ Κοινότητας Χάρη Κουγιουμτζόπουλο
Ο Δήμος Ελληνικού Αργυρούπολης φτιάχνει ένα ασφαλές σημείο διασκέδασης για τους μικρούς δημότες
Προτιμάς να έχεις δίπλα σου ένα διώροφο με κήπο ή μια πολυκατοικία-τέρας;
Δείτε το πρόγραμμα και κλείστε θέση
Μιλήσαμε με την εικονογράφο και γραφίστρια για τη ζωή στην Αθήνα, τις γυναίκες που ζωγραφίζει, τις δυσκολίες του ελεύθερου επαγγέλματος
«Ο μεγαλύτερος αθηναϊκός μου φόβος είναι να έχει ντέρμπι την ημέρα που έχω live»
Πώς και πότε θα αναδιαμορφωθεί σε σύγχρονο πολυχώρο γαστρονομίας, εμπορίου και πολιτισμού
Μια συστάδα παγκάκια συν τραπεζάκια έφτασαν για να μας κάνουν ευτυχείς
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.