- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Ο Γιώργος Τζινούδης κάνει την επόμενη ZX κίνηση
Κόντρα στο ρεύμα ή ενάντια στη μέρα, ο εικαστικός Γιώργος Τζινούδης, ένας από τους πλέον ανατρεπτικούς pop artists της σύγχρονης ελληνικής καλλιτεχνικής σκηνής, τραβά τα βλέμματα με τα σχέδια και τα χρώματά του, σπρώχνοντας τα όρια της δημιουργίας εκεί που τον οδηγεί η έμπνευση που αντλεί. Γνωρίστε τον A-ZX παρακάτω.
Αποτυπώματά του θα βρεις από τις παραλίες της Ιπανέμα μέχρι τα πάρκα της Κατερίνης, όπου γεννήθηκε το 1980.
Βιογραφικό α λα ακαδημαϊκά: Πέρασε στη γυμναστική ακαδημία αλλά κάπου στα μισά την παράτησε και ξανάδωσε εξετάσεις για να σπουδάσει Καλές Τέχνες στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σαν πήρε το πτυχίο του, «και με βαθμό καλό», που λέει κι ο Κηλαηδόνης, έφυγε στη Μαδρίτη, όπου σπούδασε σε μεταπτυχιακό επίπεδο Μοντέρνες Πλαστικές Τέχνες στην Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Complutense. Έκανε ένα ακόμα μεταπτυχιακό στην Οργάνωση-Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, περισσότερο επειδή έτυχε παρά επειδή το πεθυμούσε. To 2014 τιμήθηκε με καλλιτεχνική υποτροφία του ιδρύματος Fulbright πετώντας για τη Νέα Υόρκη και σπουδάζοντας στο SVA, εκεί όπου κάποτε «ζωγράφισε» ο Keith Haring.
Γράφει ποίηση, όταν δεν ζωγραφίζει. Ποιήματά του έχουν δημοσιευτεί κατά καιρούς σε λογοτεχνικά περιοδικά, όπως ο «Mανδραγόρας», η «Παρέμβαση», η «Οδός Πανός».
Δημιουργία πιστεύει ότι είναι η κόρη της πρωτοτυπίας και του στιλ».
Έχει εργαστεί σε μανάβικο, σε γκαλερί, σε βιβλιοπωλείο, σε σχολή ζωγραφικής, στο δημόσιο ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, σε πάμπολλα μπαρ, σε μουσείο. Και όταν δεν βρίσκει ενδιαφέρον σε μία πόλη, σε ένα μέρος, φεύγει για τα επόμενα.
Ζωγράφος που δεν έχεις συνηθίσει. Αρέσκεται στο να δημιουργεί μια σειρά φαινομενικά διαφορετικών κομματιών και να συνδυάζει έναν αριθμό διακριτών σχεδιαστικών στοιχείων και λεπτομερειών, παρουσιάζοντας όμως ένα απόλυτα αρμονικό αποτέλεσμα. Συμπτωματικά, έτσι ακριβώς δημιουργήθηκε και το ZX 2K Pure των adidas Originals.
«Η Φαντασμαγορία της Ήττας» ήταν η πρώτη ολοκληρωμένη σειρά έργων του που τράβηξε το ενδιαφέρον συλλεκτών από αρκετές χώρες του κόσμου.
Θα τον βρεις να παίζει μπάσκετ με πάθος, όταν βρίσκει την ευκαιρία.
Installations και pop up εκθέσεις του έχουν συμβεί από το κέντρο της Αθήνας μέχρι το Μανχάταν, όπως τα «Butterflies» που φιλοτέχνησε το 2015.
Κόντρα στο ρεύμα ή ενάντια στη μέρα, η πρώτη διαδραστική του performance «Ταχύτητα και Επιβίωση» έλαβε χώρα στους δρόμους της Μαδρίτης.
Ο ασυμβίβαστος δημιουργός δημιουργεί με «καμβά» τα sneakers adidas Originals ΖΧ
Λέει πως «η άνεση είναι προϋπόθεση της αυθεντικότητας και του στιλ. Αν πρέπει να το ζορίσεις καλύτερα να το αφήσεις».
Μικρός βαριόταν στο σχολείο, γούσταρε το μπάσκετ και λάτρευε τον Γκάλη.
«Να κινείσαι με τον αέρα του κεραμιδόγατου την ώρα που οι άλλοι σκουντουφλάνε σε καλοστρωμένα κόκκινα χαλιά επαναλαμβάνοντας τα κλισέ» είναι ο δικός του ορισμός για την απόλαυση.
Ξανά θα ήθελε να ζήσει μια συναυλία των Motorhead.
Όταν βρέθηκε για μερικά καλοκαίρια στη Μύκονο, προέκυψε η σειρά επιζωγραφισμένων πετρών «Against The Wind Mykonian Stones» που φιλοξενείται σε επιλεγμένα art shops.
«Πειραματισμός» για τον ίδιο είναι «η προϋπόθεση της πρωτοτυπίας με 99% ποσοστό αποτυχίας που πρέπει να αντέξεις».
Ρολάρει με τη «Στραcarστρούκα» του στους δρόμους. Επιζωγραφισμένη με νεκροκεφαλάκια απ’ την κορφή ως τα νύχια. Έχει τραβήξει την προσοχή επειδή βρίσκεται εν κινήσει και σε δημόσια θέα μονίμως.
Σκίτσαρε ασταμάτητα στο μετρό της Νέας Υόρκης το 2015, επιστρέφοντας στην Αθήνα με περισσότερα από 600 πορτρέτα. Τα «NYC Metro Portraits» είναι φτιαγμένα σε ελάχιστους χρόνους και σχεδόν χωρίς να σηκώνεται το πενάκι απ’ το χαρτί. Λοξοκοιτώντας και σχεδιάζοντας πυρετωδώς σε συνθήκες δρόμου ή μέσα στα μέσα μαζικής μεταφοράς και τις περισσότερες φορές εν αγνοία του μοντέλου, δίνεται έμφαση στην έκφραση της στιγμής, ενώ το σχήμα και η ακρίβεια στο σχεδιασμό υποχωρούν. Οι γραμμές θυμίζουν μονοκονδυλιές και ο σχεδιασμός απομακρύνεται απ’ τον εκ του φυσικού ρεαλισμό και κινείται ξεκάθαρα σε εξπρεσιονιστικά όρια.
Τα χιλιάδες «τερατάκια» του φιγουράρισαν στην έκθεση «Το Δικαίωμα να είσαι Άνθρωπος» στη Θεσσαλονίκη, το 2017.
Φροντίζει να έχει ενέργεια γιατί τη θεωρεί βασικό παράγοντα της δημιουργίας.
Χάνεται ώρες για να φτάσει στα όρια τα σχέδιά του δοκιμάζοντας διάφορες χρωματικές εκδοχές.
Ψάχνεται ως creator και «ευελπιστεί να βρεθεί αυτός που θα πληρώνει το ρεύμα για τη φωτεινή ταμπέλα στη μέση της Κόλασης».
Ώρα να τον γνωρίσετε ακόμα καλύτερα στο instagram και στο behance.