- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Airbnb ζητάει να βοηθήσουμε οικονομικά τους οικοδεσπότες
Σε μία ενέργεια που προκαλεί αντιδράσεις, η Airbnb ζητάει να αγοράσουμε «κάρτες καλοσύνης» για να βοηθήσουμε τους hosts που πλήττονται οικονομικά.
Η πανδημία έχει φέρει τις κρατήσεις σε Airbnb καταλύματα στο χαμηλότερο επίπεδο και η εταιρία προτείνει να βοηθήσουμε οικονομικά τους hosts.
«Brian, σκέφτηκα ένα τρόπο να βγάλουμε μερικά δολάρια, να μετατρέψουμε το χώρο μας σε ένα “designers bed and breakfast”, δίνοντας στους νέους σχεδιαστές που θα έρθουν για το 4ημερο συνέδριο ένα μέρος για να μείνουν, με ασύρματο ίντερνετ, ένα μικρό γραφείο, ένα φουσκωτό στρώμα να ξαπλώσουν και πρωινό. Ha!» Αυτή ήταν η ιδέα που είχε ο Joe Gebbia και την έστειλε με email στον συγκάτοικο και συμφοιτητή του στο Rhode Island School of Design, Brian Chesky.
Και οι δυο τους απηυδισμένοι από τα υψηλά ενοίκια, δεν μπορούσαν να αντέξουν να πληρώνουν ούτε καν το δικό τους στο Σαν Φρανσίσκο που έμεναν τότε, αποφάσισαν να το υπενοικιάσουν για τους νεαρούς επισκέπτες ενός συνεδρίου design που θα πραγματοποιείτο τις επόμενες βδομάδες και όλα τα ξενοδοχεία ήταν booked. Αγόρασαν τρία φουσκωτά στρώματα ύπνου, δημιούργησαν ένα απλό site με όνομα airbedandbreakfast.com και κάπως έτσι γεννήθηκε η Airbnb. Η χρονιά ήταν το 2007 και δύο άνδρες και μία γυναίκα ήταν οι πρώτοι guests στο διαμέρισμα των Joe και Brian. Οι δυο τους κατάλαβαν ότι είχαν να κάνουν με κάτι μεγάλο και έβαλαν στην ομάδα τους και τον παλιό συγκάτοικο τους, Nathan Blecharczyk, που ήταν πιο πολύ στο κομμάτι του business και του software.
Η Airbnb εξελίχθηκε «χωρίς φρένα» τα τελευταία χρόνια, ίσως την δούμε και στο αμερικάνικο χρηματιστήριο, κάνοντας ακόμα και τους μεγάλους τουριστικούς και ξενοδοχειακούς κολοσσούς να τρομάξουν. Ο κάθε ένας από εμάς, μέσα από απλές διαδικασίες, μπορεί να γίνει οικοδεσπότης-host και να νοικιάσει βραχυπρόθεσμα το διαμέρισμα ή σπίτι του σε τρίτους.
Η πολύ γρήγορη εξέλιξη και άνοδος, με τους οικοδεσπότες να έχουν την ψευδαίσθηση ότι ένα διαμέρισμα θα τους ζει για μία ζωή και οι τεράστιες επενδύσεις της εταιρίας στο κομμάτι της ασφάλειας, marketing και τεχνολογίας, έφεραν την Airbnb να παρουσιάζει απώλειες της τάξης των 322 εκατομμυρίων δολαρίων τους πρώτους εννιά μήνες του 2019.
To 2020 τα πάντα άλλαξαν για πολλούς από εμάς, όπως φυσικά και για την Airbnb. Η έλευση της πανδημίας του κορωνοϊού έφερε τις κρατήσεις της Airbnb σε επίπεδο crash, με την πτώση σε νέες κρατήσεις να αγγίζει το 85%, ενώ οι ακυρώσεις έφτασαν ακόμα και το 90%. Τα πράγματα έχουν βελτιωθεί κάπως τις τελευταίες βδομάδες αλλά τίποτα που μπορεί να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα και τις απώλειες. Αν δεν έρθουν οι τουρίστες, δεν θα υπάρχουν κρατήσεις σε ξενοδοχεία και σε Airbnb καταλύματα, τόσο απλά.
Πριν λίγες μέρες, η Airbnb προχώρησε σε μία ενέργεια που προκάλεσε πολλές αντιδράσεις στο διαδίκτυο. Ζητάει από όλους εμάς και κυρίως από ανθρώπους που μένουν συχνά σε Airbnb καταλύματα και έχουν αποκτήσει φιλικές σχέσεις με τους οικοδεσπότες, να τους βοηθήσουν οικονομικά, αυτές τις δύσκολες στιγμές, αγοράζοντας «κάρτες καλοσύνης» και χρηματικές συνεισφορές. Το 100% της συνεισφοράς σου θα πάει στον οικοδεσπότη.
Η συγκεκριμένη ενέργεια της εταιρίας, η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν μας αναγκάζει να κάνουμε κάτι χωρίς τη θέλησή μας, έφερε αντιδράσεις και αρνητικό αντίκτυπο τελικά. Πολλοί αναρωτιούνται γιατί πρέπει να στείλουν μία τέτοια συνεισφορά την ώρα που και οι ίδιοι έχουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά εργασιακά προβλήματα με την πανδημία. Μην ξεχνάμε και πως πολλά Airbnb καταλύματα ανήκουν σε μεγάλες εταιρίες και σε λίγα χέρια / mega-hosts.
Εσείς θα συνεισφέρατε οικονομικά σε κάποιον οικοδεσπότη της Airbnb που σας φιλοξένησε στο παρελθόν;