- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
«Ελευθέρας» σε πέντε σταθμούς του ηλεκτρικού…
Άγνωστο –για λόγους γραφειοκρατίας– πότε θα λειτουργήσουν οι μπάρες
Περίπου ένα χρόνο μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς, εξακολουθούν να εντοπίζονται περίεργες δυσλειτουργίες στο σύστημα μεταφοράς λόγω έλλειψης σχεδιασμού. Για παράδειγμα, παρά την τοποθέτηση μπαρών στους σταθμούς του μετρό και ηλεκτρικού, που θα έκλειναν από τους πρώτους μήνες εγκατάστασής τους, σε πέντε από αυτούς εξακολουθούν να είναι ανύπαρκτες και να γίνεται ελεύθερη και απρόσκοπτη η διέλευση του επιβατικού κοινού. Πιο συγκεκριμένα στους σταθμούς ΗΣΑΠ, Πειραιάς, Κάτω Πατήσια, Βικτώρια και Ομόνοια στην έξοδο της γραμμής 1, το σύστημα με τις μπάρες υπολειτουργεί εντελώς.
Ο λόγος που επικαλούνται οι αρμόδιες υπηρεσίες είναι ότι δεν υπάρχει ακόμα πιστοποίηση πυρασφάλειας στους συγκεκριμένους σταθμούς κι έτσι για λόγους ασφάλειας των πολιτών αυτές δεν γίνεται να κλείσουν πριν ολοκληρωθεί το έργο, χωρίς όμως να υπάρχει σαφής εικόνα για το πότε θα γίνει αυτό.
Σε επικοινωνία μας με τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, ο πρόεδρος του Δ.Σ. Σταύρος Στεφόπουλος μας επιβεβαίωσε τον γραφειοκρατικό κυκεώνα στον οποίο έχει παγιδευτεί το θέμα με τις μπάρες.
«Η διαδικασία που αφορά το κλείσιμο των θυρών βρίσκεται σε φάση αδειοδότησης. Υπήρξαν κάποια τεχνικά προβλήματα του εργολάβου με την καλωδιακή σύνδεση fire alarm και των θυρών και τώρα αναμένουμε την έγκριση της Πυροσβεστικής για να προχωρήσουμε. Πιστεύουμε ωστόσο ότι το θέμα θα διευθετηθεί εντός των επόμενων μηνών».
Όπως εξηγεί στην Athens Voice o Λευτέρης Ρενιέρης, πρόεδρος του Σωματείου Ένωσης Εργαζομένων ΗΣΑΠ, «Όταν σημάνει συναγερμός λόγω πυρκαγιάς, οι πύλες έχουν εντολή να ανοίγουν αυτόματα. Το σύστημα του συναγερμού στους συγκεκριμένους σταθμούς δεν έχει όμως ενεργοποιηθεί, καθώς δεν έχουν ολοκληρωθεί οι τεχνικές εργασίες. Έτσι, οι μπάρες προς το παρόν θα παραμείνουν ανοιχτές για την ασφάλεια του πολίτη».
Παρόλα αυτά, με τις κωλυσιεργίες στη διαδικασία πιστοποίησης πυρασφάλειας, εντοπίζεται μια εμφανής απόκλιση από το αρχικό σχέδιο των εργασιών σε μετρό και ηλεκτρικό με κόστος στα κρατικά ταμεία, αφού όπως επισημαίνει ο κ. Ρενιέρης αρκετοί είναι και οι τζαμπατζήδες που εκμεταλλεύονται τη συγκυρία για να αποφύγουν να χτυπήσουν εισιτήριο.
«Δυστυχώς ένα ποσοστό λαθρεπιβίβασης είναι γεγονός σε αυτούς τους σταθμούς, καθώς λανθασμένα οι επιβάτες βλέποντας ανοιχτές τις πύλες θεωρούν πως δεν χρειάζεται να κόψουν εισιτήριο. Είναι σημαντικό λοιπόν να επισπευτούν οι εργασίες για να λυθεί και αυτό το θέμα, ωστόσο δεν είμαστε σε θέση να τοποθετήσουμε χρονικά το πότε θα γίνει αυτό».
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Ποιοι τα διοργανώνουν; Πού και πότε πραγματοποιούνται; Τι θα αντιμετωπίσουμε; Ποιες ευκαιρίες να ψάξουμε;
Νέοι και νέες εξηγούν τους λόγους που επιλέγουν ή αποφεύγουν τη συγκατοίκηση, σε μια πόλη που τα ενοίκια συνεχώς αυξάνονται
Το βράδυ της Παρασκευής στο Γκάζι είναι πάντα σαν déjà-vu.
Ο Αντώνης Σηφάκης εξηγεί όσα πρέπει να ξέρουμε για να περιορίσουμε το αυτοκίνητο και να μετακινηθούμε με ηλεκτρικό ποδήλατο στην πόλη
Η νέα μεγάλη τοιχογραφία της Αθήνας από την Urban Act - Πού εστιάζει το έργο του σημαντικού εικαστικού
Με πάνω από 50 διαφορετικά καταστήματα, σε περιμένει για να χαρίσει μια ξεχωριστή εμπειρία αγορών
Μια παράσταση που, αφού πρώτα μας άφησε με το στόμα ανοιχτό, μετά μας έκανε να χορεύουμε ασταμάτητα
«Το "Να τσακώνεσαι μόνο με όποιον αγαπάς" είναι το ομορφότερο σύνθημα που έχω δει σε αθηναϊκό τοίχο»
Μια συζήτηση με τον ομότιμο καθηγητή Θεωρίας της Αρχιτεκτονικής του ΕΜΠ Παναγιώτη Τουρνικιώτη
Ο Κώστας Ζουγρής θυμάται και μοιράζεται σπάνιες εικόνες και πληροφορίες
Ραντεβού το Σάββατο στο AEK Arena
Χάρης Δούκας: «Η Αθήνα υποδέχεται αθλητές και δρομείς από όλον τον κόσμο»
Το βιβλίο-λεύκωμα για το εμβληματικό ξενοδοχείο με αφορμή την επέτειο των 150 χρόνων λειτουργίας του
Το παζάρι του Ελαιώνα αξίζει να μελετηθεί, κάποια στιγμή από αμιγώς ανθρωπολογική σκοπιά
H συνιδρύτρια του Lean In. org, οργανισμού υποστήριξης, εκπαίδευσης κι αλληλεγγύης των γυναικών στους χώρους εργασίας, μιλάει για τα ευρήματα της νέας έρευνας «Γυναίκες στον Χώρο Εργασίας 2024
Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου στη σκηνή του Ωδείου Αθηνών
Μια συζήτηση με τον επικεφαλής του δικτύου για τη Βιώσιμη Κινητικότητα CIVINET Ελλάδας-Κύπρου, τον συγκοινωνιολόγο-πολεοδόμο Κοσμά Αναγνωστόπουλο
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.